načítám data...

Isachs

JménoLadislav kr
BydlištěTeplice
Registracepřed 7.8 rok.
Poslední aktivitapřed 7.3 rok.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Is
Isachs
12. ledna 2017, 17:41
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Omlouvám se, mělo být o příspěvek níže.

Is
Isachs
12. ledna 2017, 17:41
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Přečtěte si podmínky, než začnete mektat kraviny. Takové lidi obhajovat ani nejde a většina slušných firem na obhajobu řidičů má přímo ve smlouvě, že v takovém případě obhajovat nebudou. Já si se jdu jen počíst a musím číst takový hovadiny. S prominutím.

Is
Isachs
12. ledna 2017, 17:35
1
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Pánové, to je zase diskuze... ale už když jsem viděl ten článek, bylo mi jasné, že toto bude shitstorm jako prase.
Mám pro vás všechny superchytrolíny, co považují za chlapský postoj scvaknout boty, přiznat chybu a orgánu zaplatit... jste hlupci. S prominutím, ale asi jste ještě nikdy nezabředli do kvality úředního fekálu naplno. Tzn. chybí vám ta správná zkušenost a tím i právo morálnost postupu "nechat se zastupovat" vůbec hodnotit.
K uvědomění vede jedna cesta. Bahnem.
Myslíte, že policista je váš kamarád? Myslíte si, že je to profík a jeho prací je vás chránit? Jeho prací je vynucovat dodržování předpisů a zákonů? Tak to jste těžce na omylu. Jeho prací je vybrat peníze. Nic mezi tím, nic potom. Nemluvím za všechny, jsou i dobří policisté, ale i oni chtějí domu přinést peníze a zůstat zaměstnaní. Tzn musí plnit.
Kromě toho co dalšího nám přináší jejich pokrokový postup: překrucují zákon a pravidla, neinformují, za jakým účelem vás zastavili (to má být hned první věc co řeknou) a že máte právo nevypovídat a nebo vágní formou (má to být hned druhá věc, co vám řeknou), vyžadují doznání před čímkoliv jiným (pane řidiči, víte, co jste udělal?). Hrají si na kamarády (víte, já to zaprotokolovat musím, to víte povinnosti, ale klidně napište, že s tím nesouhlasíte a podepište dole - to je taky pěkný podvod, podpisem souhlasíte, i když písemně nesouhlasíte - překvápko??). Překrucují zákony, vymýšlí si je, používají nekalibrovanou techniku, neschváleným způsobem a prostě jim je to úplně jedno. Vyberou dost i od těch, co houby vědí a zaplatí. Tímto vám všem moralistům tleskám. Díky.
Jste tu hrdinové, co největší problém vidíte v tom, že jedete lehce přes rychlost, tak to uznám a zaplatím, pohoda. Moje chyba. Ano, v takovém případě vám i kvalitní zástupce toto doporučí. Kvůli litru a dvěma bodům se někde dohadovat opravdu nemá smysl. To je v pořádku.
Ale co existenční zákony, co když na vás policii hodí nehodu, vážné ublížení na zdraví, nebo vám jde o řidičák za nespáchaný přestupek, nebo přestupek na hraně (například taková oblíbená fyziologická hladina alkoholu, ani nevíte, co to je?). Nehodí se pak nechat se zastupovat? Jinde ve světe je to normální, jen u nás na to koukáte jako na ochcávku systému. A přitom nevíte, že systém celou dobu ochcává vás. Nejde jim o bezpečí na silnicích. Nejde jim o nic jiného, než opět o peníze. Úřady bagatelizují obhajobu proti nesmyslům. Dělají nezákonná rozhodnutí, nedodržují postupy, časy, paktují se s policisty a společně vymýšlí takové důkazy, že byste čučeli (například po téměř jednom roce policista z radaru bezpečně poznal paní co řídila, když jsem zastupoval kamarádku, problém byl, že se mnou byla manželka a ne ta kamarádka, takže prostě idiot, což ovšem nikomu očividně nevadilo a vše bylo zaprotokolováno - řidička byla identifikována policistou).
Ale asi nejhorší případ. Osobně jsem zažil člověka, co nabral opilce. Opilec se válel na autě, on projížděl, asi si ho všimnul, ale nečekal, že opilec se lekne světel a skočí do silnice. Kdo by to taky čekal. Jel razantně méně, než bylo na místě přikázáno (zpomalil tak na 5km/h) a hádejte co? Vinen. Na místě řekl "no viděl jsem ho, zpomalil jsem" a víte co? V tu chvíli je to vaše chyba. Policajti se tvářej, jako že chápou, je to jasný. Zaprotokolujeme, zapíšeme, zde podepiště. A pěkný prd. Pán měl říct, že nic neví a odmítá vypovídat. Nic nepodepsat. I právník po škole by jej z toho dostal v pohodě. Myslíte, že je vždy vše jasné a o jasných případech se nikdo nebaví, ale u sporných případů se vyplatí mít někoho, kdo ví, co dělá. Viděl jsem jich ve svém okolí dost, ale například i u sebe - pokuta na špatně umístěném radaru, bez kalibrace, bez meteorologického protokolu, s nečitelnou fotografií (velká bílá šmouha) s naprosto neprofesionálním přístupem MP za 56km/h, kterou jsem odmítnul zaplatit a naštěstí díky alespoň internetovým znalostem jsem nakonec nehradil. Věci co jsem u toho viděl, slyšel. No prostě nevěřili byste.
Nechci tu dělat PR této firmě. Nevím, jak kvalitně pracuje. Ale obecně, pokud tvrdí, že nevyřeší vše a mají k dispozici opravdové právníky, považuji to za fér přístup. Opravdu se bagatelní přestupky vyplatí zaplatit třeba i na místě a cena není zas tak přestřelená. Ale jak říkám nevím.
Ale co mi fakt vadí, je přiblblý přístup lidí, co ostatní moralizují a sami nezažili nic. A ještě ke všemu si myslí, že PČR a MP je tu pro jejich ochranu.

Is
Isachs
16. listopadu 2016, 19:59
0
9 vět, kterými vás bazarníci chtějí dostat

Tento problém je fenoménem, který se sice lepší, ale spíš se vymýšlí nové metody, jak někoho obrat, udělat to legálně a ještě za to dostat poděkováno.
Celkově je nutné se smířit s faktem, že lidé jsou hloupý. Osobně znám jednoho člověka, co poslal peníze na dopravu českého auta z Anglie na "fake" inzerát. I přes vysvětlení, že je to podvod a jak to funguje.
Nicméně za posledních pár let jsem zažil pěkné situace a musím říct, že průser je na obou stranách. Lidi prostě dostávají produkt, který chtějí. Tím je cca 10+ let staré auto, stočené na 130-180 tis. km. V lepším případě auto, co je ve slušném stavu a bez ohledu na nájezd ještě poslouží a nebo totálně zozjetý vrat na dojetí. I když viděl jsem pražskou 1.9 TDi OII 77kW s nájezdem 144 tis. tak zralou do šrotu, celou dobu jedna majitelka ("Ono to moc nejede, tak se to musí točit", načež nastartovala, motor ještě ani nenajel na volnoběh a hned omezovač).
Pro vysvětlenou. Občas dělám nějaké věci na autech a díky situaci, znalostem a častému nákupu aut + schopnost diagnostikovat téměř cokoliv, se mi dostalo ne příliš chtěnému renomé "ten tomu rozumí" mezi známými a kolegy. Na začátku to bylo fajn. Člověk občas postne fotku rozdělaného motoru, nebo známého s BKD prdlou hlavu před opravou a to docela jde. Nicméně to se velice rychle zvrhlo, což pro mě znamenalo poměrně časté výlety přes půl ČR pro "Dobrý den / nashledanou". Poslední dobou se tomu snažím vyhnout a daří se, ale prostě občas to nevyjde. Takže si člověk užívá více méně pořád.
Nicméně, co jsem tím chtěl říct. Průser je prostě, jakou mají lidi představu a kolik na to mají peněz. Dá se to shrnout: lidi utrácí peníze co nemají na auta, co nepotřebují, aby ohromili lidi, co nemaj rádi.
Průměrný požadavek pak vypadá: kotektivita s telefonem, navigace, max 150tis. km, TDi, hliníková kola. Přesně v tomto pořadí. Stav je vedlejší. Budoucí investice ještě více. Představa o voze je Oktávka, či Passat (předpoklad služebního vozu a velkého nájezdu) a jedině v plný palbě (takové auto jsem v životě ještě neviděl, ale kolik prodejčů to tvrdí o autech v polozákladu, to by byl člověk překvapen). Za cenu, za kterou se prodává holota s nějakou disfunkcí. Když jim najdu auto, co nejblíže specifikaci a vysvětlím, proč je výhodné koupit toto auto a připlatit si za jistotu stavu a servisní historie, najdou většinou o řády tisíc levnější rozpadlý polovrak na bazoši, či sauto a nutně musí vyjet zejtra, než ho někdo za tu super cenu koupí před nima.
Dohady o omezeném rozpočtu a co by člověku stačilo za auto vzdávám už úplně. Často jsem viděl člověka s průměrným platem kolem dvacky kupovat auto na úvěr za 5000 měsíčně vč. pojistek (rozuměno auto v ceně cca 160-200 tis. dle férovosti zprostředkovatele). Vysvětlovat mu, že když jezdí do práce 3km tam a 3 zpátky a je sám, že by mu stačil malý benzíňák za mnohem méně. Že Octavia II 2.0 TDi 16v s DPF, která očividně objela zeměkouli, není dobré auto s dobrým motorem a už vůbec ne na krátké vzdálenosti postrádá absolutně smysl. Tito lidé takové naléhání vnímají jako pokus o absolutní declasování.
Tím se člověk dostává do situací, které nejsou vůbec vtipné a už vůbec né zábavné. Aby utrácel svůj drahý čas pro člověka, kterému řekne, že toto auto není vhodné na pořízení a ten si ho koupí i tak. A to v 9/10 případů.
V lepším případě se jedete jen podívat na "zaručeně nebourané Mondeo pane" 700km, aby našel auto s boulí na střeše a sloupku a mohl zase jet domu ("A to se fakt ani nechcete projet?" "Ne, fakt ne").
Na oslovování "pane" jsem už taky alergický. Ale to jindy.
Ale i jiné případy. Například jsem se nedávno dozvěděl, že automobilky neumí montovat auta ("Jó ty rozjetý světla, to tak francouzi dělaj normálně, oni ty auta moc neumí"). Nebo, že průměrný Čech nemá sluch na zvuk motoru (Můj dotaz: "Co je to bouchání?" "To je normální, to dělají TDi common rail normálně" Zatímco už chycená vějička kejvá, jak kdyby nebylo žádný zejtra.).
Takže jsem už několikrát dělal řidiče zpět lidem, kteří si vzali technika na prohlídku auta, ale vzhledem k tomu, že se viděli, jak věčer naštvou sousedy, viděli rudě. Nepřemýšleli a koupili první vrak, u kterýho jim prodejce poklepal po rameni. Lezl do zadku ("Jo, pán se vyzná, tohle je nejlepší motor, co se tam montoval.") nebo alespoň udělal kafe.
Takže za mne. Auto kupovat s rozumem. Dokud lidi budou chtít nesmysl. Budou nesmysl dostávat. A nakonec. Co mají sakra všichni s tou naftou? To všichni jezděj 40 tis. km ročně?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem