Londoner
Jméno | Petr Lochman |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 7.9 rok. |
Poslední aktivita | před 5.5 rok. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 35 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jen k te UK pojistce. V UK je pojistka na auto a ridice, takze vas majitel musi dopsat na pojistku - coz u cloveka co nema UK ridicak neni zadarmo (po me chteli 300GBP za tyden u brachy). Pokud pojedete jen s pojistenym autem na majitele, tak vas policajti nezastavej ale pri nehode se to bude brat jako nepojisteny auto.
Jo vetsinou to tady (UK) funguje dobre, hlavne se mi libi blikani uz na prijezdu ke kruhaci, takze vsichni videj kde (zhruba - pokud ma vice nez 4 vyjezdy) budu odbocovat. Ale co me neskutecne sere jsou ridicky (ano, jsou to v 99% zensky- chlapa jsem zazil jen jednoho) ktery berou kruhac jako normalni neznacenou krizovatku, takze tam pekne dojedou, zastavej, daj pro jistotu vsem prijizdejicim prednost a pak v klidku jedou - no co stejne nemaj celej den co delat, tak maj pohodu!
S tema kamerama.....nejen nesvobodna zeme je ma, zajed do Londyna a uvidis jak jses sledovanej vsude.
Mel jsem turbo diesel (S80 s D5) a ted kompresor (XFR) a u me jednozdnacne kompresor. To ze se v evrope pouzivaj vic turba je dano tim, ze jsou ucinejsi a tudiz vhodnejsi pro maly motory (a taky diky emisnim limitum) nicmene pro ridickej zazitek kompresor jednozdnacne vede - pokud je to na poradnym motoru tak tam ten kopanec do ledvin je taky, ale spoustis ho pravou nohou kdy chces.
Ale jo, ja netvrdim ze je 911 sunt, ale ze se u kazdyho neco najde. Treba XK8/XKR u jaguaru se nepovedly napinaky rozvodaku, vyresili to u verze 4.2L a ten motor je super spolehlivej. Ale nebudu zaslepene tvrdit, ze XK8/XKR je spolehlivost sama.
Jinak Ferrari je jina kategorie nez 911.
No problem s IMS loziskem jsou celkem zname a neni to jedna pani povidala (to ze se to neposralo tobe neznamena vubec nic). http://www.lakesideengineering.com/Porsche%20IMS%20Failure/Porsche%20IMS%20Failure.htm
Nebud tak vztahovacnej, je to jen auto.
Tak zrovna 911 neni zaruka spolehlivosti - temer kazdy auto ma neco co se typicky sere.
Vojta: jo souhlas, v te dobe to byla ta vyssi stredni.
Matej Podhorsky: Nejak nechapu ten ton ani obsah komentu. Muj koment o stredni tride se tykal jen a pouze UK - myslim, ze je to z komentu zrejme.
Vojta Dobes: myslel jsem stredni tridu jako prijmovou skupinu (middle class) a zdejsi middle class jezdi presne temito znackami - teda ty co znam a tak nejak vidim okolo. Neprijde mi to jako neco nedostupneho.
No jo, ale zase ten lexus je nuda k uzoufani....jak vizualne tak jizdnima vlastnostma.
Ale no taaaak, nekazme si den s x-typem ;)
K te "nepatricnosti" V8 u jagu....ano historicky tam patri R6/V12, ale co se tyce takovyhoto vnimani znacky obecne, tak V8 k jagu padne vytecne. Jag v UK neni zadna slechta (na to jsou tu jini) a je to spis auto raubiru/zaporaku - ne jen ve filmech, ale v 70tych letech to bylo oblibene vozidlo lupicu a starsi generace to ma porad spojene. Takovy to spojeni jaga s noblesnim autem je spis v zahranici, v UK je to auto pro stredni/pracujici tridu.
Jinak k otazce, jak ma jagy rad (uz mam druheho a nedam na ne dopustit) tak jako daily bych 300/308 urcite nebral. Na druhou stranu bych takhle klidne provozoval XK (s 4.2L motorem, kde uz je vyresen problem s napinakem rozvodu) - ale to do 100 asi(urcite) nebude.
Ale vseobecne bych sel cestou bud zajimavy nakupni tasky na operak a nebo starsi zajimavy auto a holt to risknout.....no moc jsem nepomohl co? :D
Taky moc nechapu proc prohlizec v aute, kdyz ma kazdej chytrej tydlifon. Ja tam chci navi co funguje, BT sparovani s tydlifonem a kvalitni muziku (tu hlavne, ponevadz jet par hodin po dalnici bez hudby je otrava).
Tak pokud ten okruh bude treba brno, tak rychlejsi 328i asi I bude, o casech to taky neni - dle mne. Je to o tom pojeti auta a jeho rizeni. Jasne ze svist taky neni sportak, ale tim ze je lehkej a mrstnej tak k nemu ma bliz dle mne. A jo na okresky/okruh bude Cayman dobrej - ja bych teda radsi nejakej TVR (nejlepe T350), ale to uz je uchylka to priznavam ;)
"Tak jestli se tady tvrdí, že Svišť 1.4 je víc sportovní auto než BMW 328i, tak se světem není něco vpořádku"
Jo tak ja to treba tvrdit budu, ponevadz na neohrabany a liny 328i nic sportovniho neni. Jasne je s tim zabava kvuli koncepci ale sportakem bych to nenazval ani omylem. Podotykam, ze "sportovni" sedany mam rad a momentalne jezdim v XFR coz ma neporovnatelne sportovnejsi/lepsi podvozek nez 328i o motoru/vykonu ani nemluve. Presto bych to ani omylem nenazval sportakem. Sportak musi byt hlavne mrstna=lehka kara coz ten svist je vic jak 328i.
No ale tady se mluvi o sportakach a ne sportovnich sedanech ;)
btw. kuzi mam tak nejak spojenou s luxusnim autem.....cpat to do clia by me nenapadlo.
V novej autech uz to jde ve vetsine si myslim, u starsich holt ten rucnik no :D
Kuze, ale jen vyhrivana a vetrana. Je to radost vystoupit z auta se suchou prdeli :)
Jak bylo psano, kuze krasne voni je prijemna na dotek a pekne vypada. Jsou ale velke rozdily jaka kuze to je. V XJ (x350) se mi zdala kvalitnejsi nez v soucasnem XFR a v tom je to zase o dost lepsi nez v E91 co jsem ted parkrat jel.
Clanek super, uplne ty angliky vidim ;)
To clio 182cup, ale bud o "kapku" vic ne? Vidim je tu od 1200 liber. Kdybys potreboval pomoc v okoli Londyna (SW) tak se ozvi :)
Jinak tu x350 (s V6 3.0 benzinem) jsem mel a je to super plavnej kocar, ale pul rok mi stacil na to si uvedomit ze do duchodu jeste kousek mam :)
Potvrzuju ze XK (prvni generace) uz se odrazil od dna (aspon v UK, ale to bude vsude). Idelani cas koupit s motorem 4.2 (a vychytanyma napinakama motoru).
Krasna kara. Ten zadek je TVR styl kterej taky muzu.....jednou, jednou bude doma.
Fakt az takhle? Mne by to v jaguar servisu stalo komplet I s praci cca 1200 liber u XFR (380 kotouce) a to hodinovka jag servisu v UK stoji asi vic jak porsche v CR
Tak LA je pro ne vystavni trh - pochybuju, ze je to stejne v Chicagu, Atlante, NY atd.. V UK obcas nejakou potkam, ale treba Maserati urcite casteji.
Jak uz pisou nade mnou, Tesla (a el. auta vubec) muzou fungovat jen pokud jich je par. Pokud je budoum mit vsichni tak je to se soucasnou technologii baterek nesmysl. A jasne, pokud mam auto na vikend tak davani si obeda muze byt ok, ale kazdej den ztratit 1-3h cekanim na dobiti - ne dekuji.
A vubec se mi nelibi ten koncept, ze se musim podrizovat autu. Auto ma slouzit me a ne naopak - takze planovani si dovoleny podle superchargeru a nutnejch 1-2h (kdyz tam bude misto - kdyz ne tak si pockame 10h treba, ze) zastavek na dalnici, misto uzivani si cilove destinace - dekuji nechci.
Je dobre, ze je v clanku zminena cena za kilometr ponevadz hlavnim argumentem zelenejch fundamentalist je "je to zadarmo"....neni a bude draz.
Jinak s tim Gumtree jsi mel kliku, tam se to podvodnikama hemzi hodne.
Asi nejvetsi vyber je: http://www.autotrader.co.uk/
A jo je to opravdu takhle jednoduchy :)
K tomu odhlaseni. Nepletes se, jmenuje se to V5 a jednu pulku posle prodavajici na urad aby to odhlasili a druhou si necha kupujici. Road tax uz je ted nove na majitele a auto, ne jen na auto takze si ji musi zaplatit novej majitel - ale na den/dva bych to neresil. Nez to puvodni majitel odhlasi, tak bude mit auto road tax v system. Dulezita je jen pojistka.
Krasnej clanek:)
Jinak...konecne!! se nekdo odhodlal a jel si sem pro auto. Uz jsem to par lidem doporucoval, ponevadz jsou ceny vice nez priznive - hlavne u zajimavejsich aut, ale nikdo se k tomu neodvazil.
A ten volant na druhe strane - je to jen o zvyku a v provozu to nevadi (snad s vyjimkou kdyz je clovek hned za kamionem a nemuze predjet, ale tak si holt nechas vic odstup no).
Trochu nechapu tu odrhovacku, ze se neda vyuzit xxx koni. Proc jen nanapises "JA vic nez xxx koni vyuzit neumim, takze vic nepotrebuju"?
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů