logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Luboš „Sobuls“ Spěvák

BydlištěTrutnov
Registracepřed 9.1 měs.
Poslední aktivitapřed 6.4 měs.
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

2
Sobuls
14. 2. 2025, 11:39
Auta značky Toyota, která neznáte: Exotické modely japonského výrobce | 1. díl

pár zajimavostí:
- rezerva v provedení AWD neni, ale hever a klíč ve vozidle je. V americe jsou předespané runflaty u provedeni AWD, Pouze přední náhon má umístěnou rezervu zespodu uprostřed (AWD kvůli přidání kardanu má posunutý výfuk a není dost místa pro rezervu),
- možnost táhnout nebržděný vlek AWD pouze do 454 kg (nežádoucí pro českého chalupáře, předokolka může tahat běžných 750 kg), bržděný do 1 588kg,
- provozní hmotnost vozidla 2 290 kg (max tech. přípustná 2 715 kg),
- uváděná spotřeba pro moji verzi s AWD 14,7 / 10,7 / 13,1 litrů, můj dlouhodobý průměr 11,67 l dle tankování a jsem z podkrkonoší (žádná rovina tu moc není),
- motor 3.5 L 2GR-FE V6 266 hp (198 kW; 270 PS) se používal ve spoustě modelů Toyota a Lexus, dokonce tento motor byl dávan i do Lotusu Evora

1
Sobuls
13. 2. 2025, 09:36
Auta značky Toyota, která neznáte: Exotické modely japonského výrobce | 1. díl

Toyotu Siennu rv 2015 mám v garáži, s 3,5 V6 AWD, chytře řešené skládání "plnohodnotných" sedaček ve třetí řadě směrem dozadu do kufru, když jsou zvednuté, tak se v kufru vytvoří neuvěřitelně prostorný (hluboký) prostor, kde se i v 7 lidech dá odvézt spoustu nákladu. Překvapivě moje jediné auto, které umí jezdit za meně než kolik má uvedeno v technickém průkazu (zdravím evrovpské automobilky s jejich udávanými spotřebami) :D