Luboš „Sobuls“ Spěvák
| Bydliště | Trutnov |
|---|---|
| Registrace | před 9.1 měs. |
| Poslední aktivita | před 6.4 měs. |
| Komentářů u článků | 2 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
pár zajimavostí:
- rezerva v provedení AWD neni, ale hever a klíč ve vozidle je. V americe jsou předespané runflaty u provedeni AWD, Pouze přední náhon má umístěnou rezervu zespodu uprostřed (AWD kvůli přidání kardanu má posunutý výfuk a není dost místa pro rezervu),
- možnost táhnout nebržděný vlek AWD pouze do 454 kg (nežádoucí pro českého chalupáře, předokolka může tahat běžných 750 kg), bržděný do 1 588kg,
- provozní hmotnost vozidla 2 290 kg (max tech. přípustná 2 715 kg),
- uváděná spotřeba pro moji verzi s AWD 14,7 / 10,7 / 13,1 litrů, můj dlouhodobý průměr 11,67 l dle tankování a jsem z podkrkonoší (žádná rovina tu moc není),
- motor 3.5 L 2GR-FE V6 266 hp (198 kW; 270 PS) se používal ve spoustě modelů Toyota a Lexus, dokonce tento motor byl dávan i do Lotusu Evora
Toyotu Siennu rv 2015 mám v garáži, s 3,5 V6 AWD, chytře řešené skládání "plnohodnotných" sedaček ve třetí řadě směrem dozadu do kufru, když jsou zvednuté, tak se v kufru vytvoří neuvěřitelně prostorný (hluboký) prostor, kde se i v 7 lidech dá odvézt spoustu nákladu. Překvapivě moje jediné auto, které umí jezdit za meně než kolik má uvedeno v technickém průkazu (zdravím evrovpské automobilky s jejich udávanými spotřebami) :D