Petr „Jerrry“ Jerakas
| Bydliště | Ostrava-město |
|---|---|
| Registrace | před 9.1 měs. |
| Poslední aktivita | před 1.3 měs. |
| Komentářů u článků | 5 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
jj přesně tak, můj Pažoutek už odolává, škoda že na něj nemám čas

nemyslel jsem to samozřejmě nijak politicky :). Rezavěly britské i francouzské auta a už v 50 letech .. to taky bylo kvůli oceli ze SSSR? Mám u nás neznámý Peugeot 104, nerezavý protože je z Jihu a z r. 1982. Když jsem se zajímal o jeho historii, dozvěděl jsem se že dokonce na vývoji spolupracoval i Renault. Vznikl Renault 14 a kvůli tvaru měl přezdívku hruška, což se brzy změnilo na shnilá hruška. Byla z toho velká aféra, Takže Peugeot přistoupil ke zlepšení antikorozní ochrany a začal dávat mnohaletou záruku na karoserii. Nebo třeba Renault Dauphine se slušně prodával v USA, ale ukázalo se že nepřežije zimy na severu. Tenké plechy, špatná ochrana, někdy nekvalitní práce, špatná konstrukce s kapsami kde se drží voda (kdo jezdil v zimě tomu u favoritu shnilo uložení zadních tlumičů) ... ruská nebo nějaká jiná ocel není potřeba.
no to je "hezké" že přiživujete ten nesmysl že italské auta rezavěla kvůli nekvalitní oceli ze SSSR
jakmile se mluví o britských BL autech tak mám připomínku :D. Asi by bylo správnější zmínit mluvící Maestro, bylo na trhu o dost dříve než Montego. Mělo zaujmou svou pokročilostí umělo mluvit, mělo elektronické zapalování a další vymoženosti a nezaujalo :). Krátce jsem vlastnil Austina ale mluvit umělo jen MG a Vanden Plas.
No je to 5 let starý článek tak už ho asi nikdo předělávat nebude, ale přijde mi to dost nepřesné. V historii zániku britského autoprůmyslu bych určitě zmínil, že napřed byly sloučeny Austin a Morris (a spoustu drobnějších značek) do BMC až pak přišlo BL (kde byl Rottes čil Hillman a Triumph a Rover). Nějaké rozdělení zůstalo i pak takže princeznu vyvíjela divize Austin/Morris. Motor B-serie použili protože auto bylo těžké a 1750 E-series si s ním nerozuměl takže přechodně než budou motory o-series. Pod různými značkami se přestalo prodávat už v roce 1975 to bylo jen Princess a v roce 1978 přišla Princess 2. Nikdy se nevrátili ke značkám (stejně jako u Mini). Princeznu zabily právě ty stávky a ne to že by to bylo špatné auto. Zájem byl ale nevyrábělo se a když se vyrábělo tak nespokojení zaměstnanci neodváděli dobrou práci. Získalo to špatnou pověst a jak se jednou začnou šířit fámy už je nic nezastaví. Takže bych si to klidně vybral, ale na mě moc luxusní kategorie :)), takže raději Morris Minor - na ten jsou díly. Do dnešního provozu je ale určitě lepší Maestro, jezdí fakt pěkně, proti favoritu je to o dost kulturnější auto.