Hospodský
Jméno | Radim Krčmář |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 4.3 rok. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 55 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Skořepinové sedačky? Ty vypadají krapet jinak bych řekl...
Naprostý souhlas! Už jsem se na to ptal minule, bohužel bez reakce. Viděl jsem videa, kdy tam ty gumy nebyly, takže je to asi o tom si to u provozovatele vydupat. Minulý rok mi bylo vysvětleno, že je to kvůli tomu, aby lidi nedriftovali. Ale jak všichni víme, bokuje se tam vesele i tak, takže tam jsou opravdu jen pro zlost. Kdyby aspoň nebyly v těch nejdebilnějších místech..
A šlo by udělat něco s těma pneumatikama v zatáčkách? Pokud jsem si dobře všiml, tak na videích z posledního limitovaného Mýta nebyly přítomny..
Safa: Ja bych docela oponoval s tim svorem u daily. V zime je to u nas na horach docela pomocnik. Ale chapu, ze vy Praze znate snih pouze z vypraveni, pripadne z televize, takze takove veci se neresi:-) Jinak ale souhlas.
Ad test. Pekne se to cetlo, jen jednomu nerozumim. Na jednu stranu se vyzdvyhuji klady tichosti a docitam se, ze s mx5 se prakticky neda jet na dalnici (coz je IMHO blbost) a v zapeti Vojta napise, ze by si prikoupil na Fiatu vyfuk. Tak trosku schiza, ne?
Tak já myslím, že nejen zelená by mohla rozšířit těch 50 odstínů šedi, co teď nabízí. Přitom mají na jiných modelech spoustu hezkých odstínů. Snad se dočkáme, ale v nejbližší době pochybuju. Jedině ty edice, až zas budou klesat prodeje a budou to pořebovat nakopnout, jako se dělo u NCčka.
Safa: Ten inzerát si pamatuju a můžu Tě ujistit, že to určitě nebyla originální barva. Ani žádná edice. Pokud se pletu, prosím o nějaký odkaz, rád si rozšířím obzor. Barevná paleta u ND je tristní a co jsem viděl změny pro model. rok '18, přibude odstín červené metalízy (skoro stejná barva jako je teď :-)) a taková vyblitá modrá, víc nejspíš nic. Němec si prostě udělal homemade ND Karai.
Safa: Jsi si jistý tou zelenou? Žádná zelená se v konfigurátoru nenabízí ani v EU ani v USA.
Nesouhlas. Homolkovi, pokud se nepletu byla šestičlenná rodina- Děda, Babi, Heduš, Ludánek+Páťa a Máťa. Čili, aby Ludva mohl dnes legálně jezdit za Dědkem nebo do Teplic za Spartou (případně na koníčky) musel by to být 7-mi místný Kodyjak.
Souhlas. Ty gumy jsou uplně na ho.no a přestal jsem tam kvůli tomu jezdit. Neužiju si to.
Název je ok. Je stejně debilní, jako auto samotné. Jen bych opravil nepřesnost z úvodního odstavce - nepíše se správně Yetti, ale Játy. viz. J. Cimrman, Dobití severního pólu.:-)
Tak o tomto stroji musí vědět každý, kdo se o LeMans Series zajímá. Jediný japonec, který kdy 24h vyhrál.
Tak předně jsem po přečtení rád za skládací pevnou střechu, u které 95% těchto činností odpadá. Ale nedá mi to se nepozastavit na tím, že přes to auto nepřehodíš aspoň nějaké vyřazené prostěradla nebo deku. Chápu, že ty autopláštěnky nejsou zrovna zadarmo, takže proč ne aspoň tak? Omítka na autě není zrovna hezká vizitka.. A ty mouchy na nárazníku, které si otíral tam máš celou zimu od podzimu?? To ti lak poděkuje. Není nic lepšího, než kvalitně zaschlý hmyz. Školy nemám, ale podle mě se to tohle řeší na podzim, než to auto strčím do garáže.
Jinak fajn článek, budu na něj pamatovat, kdybych si chtěl pořídit auto s plátnem:-)
Myslel jsem samozřejmě ty odvysílané, to dá rozum. Píšeš, žes poslední 3 díly neviděl a ty právě podle mě stály za to. Zasmál jsem se a neměl bych problém si je dát znovu. Naproti tomu Tebou zmíněný teroristický díl stál skutečně za prd a pocity jsem měl podobné, jako jsi popsal. Možná GT nedosahuje kvalit TG v jeho nejlepších časech, ale určitě bych to nenazval promarněnou šancí. Taky se mohli dědci na Amazon vyfláknout a jít třeba chytat ryby. To by byla promarněná šance.
Uniká mi smysl hodnotit něco, když jsem ani nezkoukl všechny díly.. Mimochodem ty poslední byly z mého pohledu zatím nejlepší. Jak už zaznělo, GT není starý TG. Je jiný.. Musí být jiný..
Osobně jsem až na díl s teroristy spokojen. Jako přirozený skeptik jsem čekal, že to bude horší. Navíc mi přijde, že se stále zlepšují.. Velmi kvituji úmrtí celebrit, ještě než dorazí do studia. To byla pasáž, kterou jsem u starého TG vyloženě nesnášel, protože to byla čistá reklama na daného hosta. Jediné co mi vadí je ten američan. Vtipný není, sympatický už vůbec ne, kdyby držel hubu, udělal by líp.
Potom ano. Žil jsem v tom, že takovou vymoženost mají jenom na západ od nás. Kdo to v ČR dělá? DEKRA?
Můj koment patřil pod Tvoji reakci ze 17:05. Než jsem to odeslal předběhl jsi mě novým komentem. To řazené v diskuzi je tu takové nešťastné a chtělo by to poladit.. Takhle je v tom chaos..
To já to pochopil naprosto přesně. A souhlasím s tím;-) Navíc v diskuzi je to samé miata sem, miata tam, ale konkrétní typ uvedl jen jeden člověk. Ono totiž každá generace je jiná a nedá se to paušalizovat. Potom totiž z diskuze vyplyne, že jeden se baví o 25 let starém NAčku s 1,6 a druhý o dvoulitrovém ND.
Článek super, Vavris nezklamal a drží si svou vysokou slohovou laťku:-)
Mě by zajímalo, jestli ten lak půjde ještě zachránit nebo bude potřeba auto znovu přestříkat. Nejsem odborník, ale nemělo by se to napasovat a pak až dělat lak? Dále mě napadá, jestli budou ty kola zapsaná i v TP. Ten rozměr je, řekněme, lehce nestandartní.. Teda pokud to není stavba čistě na okruhy, jakože asi není. Jinak asi stojím na té pomyslné čáře. Nevadí mi to, ale svoje auto bych si takto neupravil.
Perfektní akce, bavil jsem se skvěle!!! Co vím, tak jeden nárazník tam k újmě přišel , ale nic tragického.. Díky pořadatelům a příště bych prosil 22 stupňů a polojasno :-)
To jsem nevedel, ze to maji ctyrmistne cabria vsechny takhle na pytel vymyslene. Zkoukl jsem po precteni testu kratke video a docela me to prekvapilo. Tam musi hrozne foukat, kdyz se sedi i vzadu, ne? Tam bych sedet teda nechtel.
Jako cilovku vidim dedky 60+, kteri o vikendu udelaji neco pro rodinu a vyvezou babku kolem komina. Skoda, ze jste nevyfotili windshot, ktery razem udela ze 4mistneho auta 2mistne. Zajimava inovace. Jako cilovku vidim dedky 60+, kteri o vikendu udelaji neco pro rodinu a vyvezou babku kolem komina. Skoda, ze jste nevyfotili windshot, ktery razem udela ze 4mistneho auta 2mistne. Zajimava inovace. Jako cilovku vidim dedky 60+, kteri o vikendu udelaji neco pro rodinu a vyvezou babku kolem komina. Skoda, ze jste nevyfotili windshot, ktery razem udela ze 4mistneho auta 2mistne. Zajimava inovace. Jinak to na pohled neni skarede, ale to je podle me tak vse, co to auto nabizi.
Me osobne to taky neurazi. Ten polep je sice preslap, ale jinak proc ne. 150 koni zni pekne, ale je to jenom udaj z papiru. Realne to muze jet slusne, ale kdyz vidim tu 5ti rychlostni spajzku, obavam se, ze bude mit dlouhe prevody a celou dynamiku to zabije.
WTCC Vestu stavela pro letosek ORECA racing (stavi i placky pro lemans), a proto se docela chyta. Ale tohle asi, hadam, nebude z jejich dilny.. Jsem zvedavy na cenu teto strely z vychodu.
Tak on se mi prohani kolem baraku NDckem a ani se neozve na prime srovnani s NCFL?!... Znamenam si velke minus..:-)
Mě osobně teda velice sere, že se za ně utrácejí peníze z fondu, který má sloužit na něco jiného a né, že né.. Všem je myslím jasné, že tyto vozy jsou primárně určené k úplně jinému účelu, než je nějaká prevence. Plnit státní kasu- to je oč tu běží.
Chápu, že nový TG je dlouho očekávaný pořad, ale to se teď bude každý nový díl takto recenzovat? Myslím, že kdo se na to chce podívat si obrázek udělá sám. Kupříkladu dnes vyšel u konkurence stejný rozbor, ovšem s úplně opačným výsledkem... Co bude až spustí nový pořad sv. trojice? To se pak budou rozebírat díl po dílu pořady dva?
Za me RSR z roku 73, prirozene na fuchsech. Singer v sedive bych taky prezil, je to paradni stavba. Ovsem museli by mi tam dat brousene sklo do prednich svetel. Ty cire bixenony mi tam asi jako jedina vec proste vadi. A samozrejme bych s nima jezdil, od toho je auto autem. Kdybych chtel lestit, poridil bych si treba stribrne pribory..
Měl bych jeden tip, ale je filmový, nikoliv seriálový. Smoljakova Škodovka jezdící za všech okolností a sloužící ve prospěch věci největší akce v dějinách stěhování - Kulovém blesku. Pejsek a antiseptický klouzek rulz:-).
Pro me byla genialita PRHT v tom, ze po slozeni strechy to je porad roadster navic s nejrychlejsim mechanismem na trhu a jeste k tomu slozena strecha neomezila kufr. Kdyby byl nejaky prinos v tuhosti, nebo v tom, ze bych tam naskladal druhou sadu gum, tak ok. Tohle pridalo sice na vzhledu, ale fukncne vubec nic. Pokud by to byla treti varianta k platnu a PRHT, pak ano. Libi se mi, ale kdyby to byl nasazovaci HT byl bych radsi. Pockam na zkusebni jizdy a treba zmenim nazor.
NC nema plechovou strechu, je to polykarbonat, proto vazi kolik vazi. A mozna nema tak uzasnou siluetu jako tohle, ale strecha se slozi tak, ze neomezuje kufr. Tohle je pro me bastard. Ani kabrio to uz neni.. To uz radsi platenou strechu a na zimu HT. Za me palec dolu.
Jasne, neni problem. Az sem budes mit cestu dej echo a srazime se;-)
Pekne, pekne.. Ovsem schazi tam ta nejhezci- NCFL. Pak by to bylo dokonale..
U mě se jiskra pro vozítka zažehla dřív, než jsem věděl co to plakát je. První slovo bylo prý avto, což máti dodnes těžce nese:-) Zdědil jsem to patrně po otci, který jako jeden z mála vlastnil Rencka R8, kterého pak bohužel zaparkoval do škarpy. Takže už v 5 letech, jsem věděl kdo/co je to Gordini a byl zásobován angličákama. Z těch mnoha mi utkvěl v hlavě tmavěmodrý Stratos a jednou, když jsem byl hodně nemocný a vypadalo to se mnou všelijak mi přinesl Jaguára E-type s hardtopem v závodní úpravě. Ten byl jedinečný a muselo mu dát sakra práci ho tehdy sehnat. Sbírka se rozrůstala, já pak vyrostl, vyletěl z rodinného hnízda a neuváženě autíčka schoval do krabice ve sklepě. Po letech jsem zjistil, že je má matka bez optání věnovala malému bratranci. To zase nesu těžce já:-( . Co se plákátů týká, měl jsem myslím jenom jeden. RS130 by Motokov.
Zrovna NCFL mám:-) . Reakce spíš pozitivní řekl bych. Je to holt takové veselé autíčko. Laděný výfuk taky na nenápadnosti nepřidává, takže lidi koukají dost, ale prohlíží si jí, i když někde parkuju. Děti jsou bezprostřední, začnou tahat rodiče za ruku a křičí " jé kabrijolet, dívej" :-). Ženským se taky nejpíš líbí, koukají se někdy tak, že si ta moje i někdy zažárlí.. Např. minulé léto jsem bral benzín na pumpě a nějaká veselá madam si do ní chtěla za každou cenu sednout a vyfotit se. Prostě na menším městě s ní budeš středem pozornosti, s tím počítej a netřeba ji mít ani kanárkovou. Tím, že je to malé, bez střechy a hlavně, že to neparkuje na každém rohu z toho dělá objekt pozornosti. Zaparkuj třeba vedle nové S klády a garantuju Ti, že si lidi budou všímat více MXka, kór když bude střecha dole. Já jako introvert jsem si na to musel zvykat, ale už jsem se tak nějak víc otužil a vadí mi to už míň než ze začátku.
Na každé auto dle mě pasují různé barvy. Například u nás jezdí postarší A6tka v červené (řekněme Ferrari odstín) a vypadá to, abych tak řekl divně.. Naproti tomu třeba F 500 si dokážu bez problémů představit v jakékoliv barvě a neurazí mě to. Další věc je ta, že se kolikrát ani auta, u kterých bych čekal nějakou pestřejší paletu barev ji nenabízí. Např. nová/minulá Mx-5, BRZ/86 atd. A když tak je příplatek klidně přes 30 tisíc. No a pak ten faktor "nápadnosti". Nerad přitahuju pozornost a sám bych si vyřvanou barvu asi nekoupil. I v černé mx-5 se mi dostává víc pozornosti, než bych si přál.
Jeden nošovicko-korejský krám máme doma..Služby kolem jsou stejné jako všude jinde. U jiných značek je snad garančka povinná taky nebo? Pokud máš potřebu, není problém se domluvit a u garančky být přítomný osobně - sám to tak dělám. No a na přezutí jsou tu (překvapivě) pneuservisy. Co tam máš dál?
V emerice je situace úplně stejná. Ne každý si totiž z ND sedl na prdel. Doporučuju přečíst dlouhý dred na miata.net "why I'll be keeping my NC". Troufnu si dokonce tvrdit, že časem bude NCFL velice ceněná ojetina.
Tak tak.. Coyote by rozhodně chybět neměla. Pamatuju si, jak to tam sázel do té odkryté kulisy řazení. Nádhera:-)
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů