John „wacso“ Wacso
| Bydliště | Ústí nad Labem |
|---|---|
| Registrace | před 9.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.8 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 8 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Zdražení pro firmu celkem okrajového modelu nic nepřinese, pokud se pokuty za CO2 vyšší třídy budou platit u VŠECH nových Suzuki. Kapacita výroby nestačí, zdražení není možné, protože platné potvrzené objednávky stačí prakticky do konce cyklu tohoto modelu. Vím, že předchůdce měl refresh po devíti letech, ale dnes je jiná doba. Jak mám zdražit výrobek, jehož kompletní produkce /celej běh je zajištěn a pokryt do konce generace?
Mám moc velkou radost, že můj Jimny objednaný před uvedením na DE trh mi byl dodán po půl roce: 09/18 objednáno 03/19 dodáno.
Od té doby nehledě na kilometry jen získává na ceně. Dnes jsem viděl inzerát s 20 tkm za 23 000 EUR a to bez úprav, které by zvyšovaly hodnotu (kola/nosiče/tažné).
MBMB to jste špatně pochopili podstatu těch flotilových úrovní CO2. Tam nejde o to, že se špinavý Jimny dostane do jiné třídy a sám zdraží.
Tam jde o to, že přílišným prodejem Jimnyho se celá značka katapultuje do vyšší skupiny znesčišťovatelů a bude muset platit za každý prodaný výrobek víc. Ne jen za Jimnyho. A protože jako neprémie/nesport/neluxus a neelektro značka má SUZU maličkou marži na každém autě, raději přiškrtí Jimnyho, který si na sebe už beztak vydělá jako kei car s 0,6l 3válcem turbo na Japonském trhu a po Asii, a budou holt prodávvat dál levné lehké sviště s malými foukanými benzíny.
Na jízdy po městě se výrazně nehodí řízením, spotřebou a nepohodlím. To si opravdu nemůžeme nic namlouvat. Na to jsou jinačí auta, klidně i s 4x4, jako třeba Ignis.
Mám Jimnyho z tohoto článku v manuálu od konce února. Měřím 190 a vážím 125. Vejdu se dobře. Nemám k posazu a místu jedinou výhradu.
K tomu řizení, nemá náhodou Jimny 3gen to řízení kuličkový oběžný?
To je ale mizerný článek. Polovinu času jsem se potácel mezi tím co autor kdysi měl, a neznal a mezi tím, co mu půjčili a nepochopil. Zbytek textu je rozevlátá směsice dohadů chlapů od pumpy, co 'dělaj do aut'. (Rozuměj zoufalci, jejichž otcové možná před deseti lety ještě tahali vraky ze Sachsen)
Zajímá mě, proč jsou osy levé a pravé vůči sobě cca o třicet čísel přesazeny tj. proč má tatra jednu řadu kol více vzadu oproti té druhé. Existuje někde nákres vnitřku těch diferenciálů?