wacso
Jméno | John Wacso |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Labem |
Registrace | před 8.2 rok. |
Poslední aktivita | před 4.2 rok. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 8 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Zdražení pro firmu celkem okrajového modelu nic nepřinese, pokud se pokuty za CO2 vyšší třídy budou platit u VŠECH nových Suzuki. Kapacita výroby nestačí, zdražení není možné, protože platné potvrzené objednávky stačí prakticky do konce cyklu tohoto modelu. Vím, že předchůdce měl refresh po devíti letech, ale dnes je jiná doba. Jak mám zdražit výrobek, jehož kompletní produkce /celej běh je zajištěn a pokryt do konce generace?
Mám moc velkou radost, že můj Jimny objednaný před uvedením na DE trh mi byl dodán po půl roce: 09/18 objednáno 03/19 dodáno.
Od té doby nehledě na kilometry jen získává na ceně. Dnes jsem viděl inzerát s 20 tkm za 23 000 EUR a to bez úprav, které by zvyšovaly hodnotu (kola/nosiče/tažné).
MBMB to jste špatně pochopili podstatu těch flotilových úrovní CO2. Tam nejde o to, že se špinavý Jimny dostane do jiné třídy a sám zdraží.
Tam jde o to, že přílišným prodejem Jimnyho se celá značka katapultuje do vyšší skupiny znesčišťovatelů a bude muset platit za každý prodaný výrobek víc. Ne jen za Jimnyho. A protože jako neprémie/nesport/neluxus a neelektro značka má SUZU maličkou marži na každém autě, raději přiškrtí Jimnyho, který si na sebe už beztak vydělá jako kei car s 0,6l 3válcem turbo na Japonském trhu a po Asii, a budou holt prodávvat dál levné lehké sviště s malými foukanými benzíny.
Na jízdy po městě se výrazně nehodí řízením, spotřebou a nepohodlím. To si opravdu nemůžeme nic namlouvat. Na to jsou jinačí auta, klidně i s 4x4, jako třeba Ignis.
Mám Jimnyho z tohoto článku v manuálu od konce února. Měřím 190 a vážím 125. Vejdu se dobře. Nemám k posazu a místu jedinou výhradu.
K tomu řizení, nemá náhodou Jimny 3gen to řízení kuličkový oběžný?
To je ale mizerný článek. Polovinu času jsem se potácel mezi tím co autor kdysi měl, a neznal a mezi tím, co mu půjčili a nepochopil. Zbytek textu je rozevlátá směsice dohadů chlapů od pumpy, co 'dělaj do aut'. (Rozuměj zoufalci, jejichž otcové možná před deseti lety ještě tahali vraky ze Sachsen)
Zajímá mě, proč jsou osy levé a pravé vůči sobě cca o třicet čísel přesazeny tj. proč má tatra jednu řadu kol více vzadu oproti té druhé. Existuje někde nákres vnitřku těch diferenciálů?
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů