vhkcjog „gkchjhckl“ vhkcxll
| Bydliště | Liberec |
|---|---|
| Registrace | před 9.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.6 rok. |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Protože píšeš, že by sis koupil Infinity Q60 a oželil kombíka v reakci na dotaz Juniora. Proto konstatuju, že tě chápu, protože dané specifikum vozů mě také neoslovuje, nicméně jsem se snažil dát Juniorovi teoretickou uspokujující odpověď (na otázku, která měla očividně poukázat, že Superb nemá konkurenci).
beastar -> Kdybych teorreticky měl milion cash a teoreticky chtěl ho utratit za auto, tak to auto nebude nové a už vůbec to nebude kombík.
Junior -> Já ti to neberu. Otázka byla, co bych si koupil, kdybych si chtěl koupit. A já říkam Mazda 6.
Vzhledem k tomu, že se mi jako nejnižší cena Superbu s 2.0TSI ukázalo v konfigurátoru 911k, bych si připlatil těch 30 tisíc a koupil si Mazdu 6, prakticky v plné a pohonem 4x4 (který v této motorizaci začíná u Supa na 1 041 bez výbavy, což už atakuje segment prémiovek).
Případně bych si jí nekoupil v plné, ale podobném packetu jako toho levnějšího Superba za příjemných 816k. A za těch sto kolíků, co bych ušetřil, si koupil MG F, abych si o víkendech mohl kompenzovat, že musím jezdit přes týden v kombíku.
2 věci:
1) Image. Škodovka není české auto, je to česká image. Technicky je to jen platforma MQB s jinou plechařinou a chudší výbavou.
2) Cena-výkon. Pokud půjdu čistě po užitkové hodnotě, nedostanu se u Škodovky na úroveň Dacie, pokud půjdu druhou cestou, dostanu se do cenového teritoria, kde opět seženu podstatně vybavenější lepší vozy. Pro střední cestu tu máme Hjundaj.
Tím chci říct auto dobré,ale počítal bych 50k v prním roce za servis.
Spíš ne, 220 CDi (v koncernu Daimler-Chrysler známý také jako 2,2CRD) je dobrý motor. Po faceliftu (2005 a novější) je zbytek auta slušný (nerezne), ale je tu jeden kámen úrazu. Elektronika. ESP, SRS čidla, ABS... kolem 170-200 odchází alternátor (pokud není vyměněný, je to časovaná bomba) atd.
Zimní gumy, evergreen motorisické žurnalistiky každý podzim.
Osobně to řeším koupí nejlevnější sady pneu na diskách, které na Aukru najdu. Důležitá je jen hloubka dezénu, protože čím víc jsou gumy sjeté, tím víc to (logicky) na sněhu a vodě plave.
Sněhu máme dost, ale přesto se mi povedlo zapadnout jen jednou- když jsem musel zastavit na neuržované silnici před sněhovou bariérou a položil auto na břicho (což asi ani nejlepší gumy nevyřeší).
Řidiči Uberu musí spňovat požadavky, není to tak, že se zaregistruješ a začneš jezdit,. Alespoň v ČR pokud vím, musíš mít koncesovanou živnost a vše co je s tím spojeno, protože se jedná o smluvní dopravu osob ve vozidle s nejvýše 9ti místy k sezení (to jestli jsi uzavřel smlouvu na papíře nebo po telefonu je jedno).
Pokud myslíš, že jsou řidiči Uberu zvýhodněni, proč to nejdeš dělat (místo "bojování") taky?
-> James: Tipnul bych G-body Oldsmobile. Ty paky funguji na razeni jednotlivych stupnu 1-2-3-O (ale popravde si nepamatuju jaky je klic).
Jako spokojený řidič "auta s klackem na tunelu" tlačítka, joysticky a pádla ze srdce nenávidím. Nechci hledat čudlíky, nechci koukat co mi svítí a nechci si řadit (proto mám koneckonců automat).
Otočim klíčkem, šmátnu tam, kde je klacek (jedno jestli na tunelu nebo pod volantem), bez koukání udělám cvak-cvak-cvak, protože D je na třetí poloze a pustím brzdu. Velkým plusem je ukazatel režimu mezi budíkama, pokud jedu v autě ,které to má jinak.