Jakub „Kuba330i“ Pešek
| Bydliště | Třebíč |
|---|---|
| Registrace | před 9.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.8 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 4 |
| Komentářů u článků | 22 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Článek bomba, naprosto souhlasím... a jakožto kávový nazzi... www.plantaznikava.cz ochutnáš, podlehneš :)
Tak tuhle kontrolku mi věčně rozsvěcela prasklina na hadici za váhou vzduchu, pak byl špatnej AFR a řvala lambda :)
Speciál wrc? Ti redaktoři buď něco berou, a nebo rally neviděli ani z Pendolina... Chápu že je to prostě jen čtyřválec, takže to nikdy nebude znít kdovíjak cool, ale upřímně oktávka sporťák nebude nikdy, i kdyby na to napsali rrrrsssss desetkrát, tak proč proboha přidávat ke každýmu přeřazení takový divadlo, když je to prostě jen rodinný auto...( čímž netvrdím že je špatný)
Zní to jak už to někdo psal jako retard co neumí řadit... No jo no, VRS supersport s batohem na zádech, Škodovko Škodovko, kdy ty se probereš z tý diskotéky...
Bomba... můj sen by byl starej Charger, ale to bych musel prodat ledvinu, a ségru do arabskýho bordelu :( :D
Jj, mě se na živo hrozně líbil výfuk od corsa, ale na daily už je to trošku agresivní :)
A mě třeba zrovna štve jakej je bawor tichošlápek, slyším jak se točí kardan, jak se valí pneumatiky, aerodynamický hluk, a nad cca 4 tisíce příjemný bručení R6, ale časem bych rád do výfuku trošku hrábl, nemusím být slyšet na 5km jako kdysi s Puntem GT, ale decentní chrapláček by tomu slušel :)
Tak ono zaručený poznatky ke všemu jsou v ČR národní sport, já jsem si třeba po koupi BMW vyslechl že proto němci prohráli válku, žere to tolik že neměli na benzín :D
Nedávno jsem koupil 330i... a během 3 měsíců už dělal chladič, hadici v sání, separátor a všechny hadice u něj, všechny filtry, oleje, svíčky, veškerý silentbloky vzadu + jiný diferenciál, olej v převodovce, hadice u serva co prolínaly, tyčku xenonu, dvouhmotu, lanovody + ručku, a stále spousta práce zbývá... a kosmetika? na tu se ještě dlouho nedostane... asi tolik k tomu, aby byla e46 v top stavu, desetitisíce jen lítají...
Italiancars.org? něco takovýho si tam matně pamatuju
Neblbni, už takhle musím měnit diferák, ještě nalepit hustodémonskou samolepku, ukroutím si poloosy :/
jo, ale to je tak 7 let nazpátek, to bylo ještě vcelku scifi :)
asi bývalý spolužák, když prohlásil že turbo je připojený na baterku a cpe do motoru víc benzínu...
A nebo by pod kapotou bylo znovuvyráběné S54b32, jelo by to pekelně, a já bych šel prodat ledvinu abych to měl doma ;)
Tak byť má M54B30 mrzkých 170kw, stále je to pro mě MOTOR... příjemný, při klidné jízdě tichý, a když to člověk točí, ta řadová šestka si zazpívá slušně. Chtěl bych vědět jediný rozumný důvod, proč to vyměnit za 1.x TSI který sice možná bude mít stejný výkon, o litr menší spotřebu, ale bude to stále co? JEBKA. A po svezení s novou Octavií 1.2 TSI to zopakuju... prostě JEBKA ;)
330i mělo el. plyn od začátku, jako jediná motorizace před FL, též mám rv. 2000... Jinak ano, před fl 2,8 by ještě mohla mít zlaté bezproblémové lanko :)
Já jsem tak dlouho řešil kdo mi to flashne, až sem si řekl no co, objednal si z ebay kabel, sehnal soft, tři noci nespal než jsem to rozchodil, pak se půl hodiny modlil abych to ještě nastartoval, a bylo hotovo :D
Hele co tomu trošku pomohlo, když jsem si konečně rozchodil ISTA-P a dal jsem výměnu jednotky, aby se flashnul aktuální firmware... citelná změna :) Ale lanko je lanko, bez debaty.
Já jsem z motorky zvyklej na klapky na lanku, a ta odezva je dokonalá, to ani odezva není prostě kolik dáš tolik tam hned je... Teď teda po změně auta za 330i e46 mě už ten elektronickej plyn hodně sere... ale toto? to bych to auto zapálil.