Ondřej „Debru“ Letocha
| Bydliště | Zlín |
|---|---|
| Registrace | před 9.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.0 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 15 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Ikdyž těch šíleností u mě bylo víc, tak vítězí Hugo :-D to jsem se v poledne rozešel s přítelkyní, kolem 8 (Hodiny nebo piva? už nevím) jsem objevil inzerát a druhý den se jelo do Ostravy pro nejlevnější Fronteru na značkách v republice :D

Také přidám svoji nemilou zkušenost z timhle ďábelským strojem. Jelikož jsem nikdy žádnou motorku nevlastnil tak mi připadalo faj vzít za pětikilčo od kámoše nepojizdnou babettu, po tom co jsem na ní bez motoru ušlapal asi 10 km a 14 dní po večerech opravoval motor byl čas na test mého staronového stroje. Když došlo na jízdu z kopce tak jsem neodolal a pustil to bez brzd, bohužel řemen v převodovce taky neodolal a prasknul přímo v pravotočivé zatáčce, zablokovalo se zadní kolo a ja skončil ve křoví. Mě se nic nestalo ale moped měl ohnutou přední vidlici, dotlučený blatník a celkově vypadal jako po nehoďe ve stovce :D Nejspíš nejhorší na tom bylo že se mi nopodařilo odpojit motor a musel jsem ji asi 8 km domu tlačit z nadzvednutym zadkem :)
Vždy když vidím v12 od BMW si vzpomenu na tohle video.
Jedou bych to otočení klíčkem opravdu rád zažil
Co mate vsichni proti americanovy? Me osobne to prijde jako zajimave reseni problemu. Podle me TGT potrebuje nekoho kdo bude jezdit casy a zaroven bude splnovat dve protichudne podminky:
1.) Nesmi mluvit, jinak by delal recenzi, tudiz moderoval.
2.) Musi mluvit protoze jinak by to byl stig.
Tudiz mi volba na nesmysly blaboliciho americana s pupkem ktery nijak nemuze ohrozit pozici moderatoru a zaroven zalepuje (ano zalepuje, nenahrazuje) diru po stigovy jakoz to maskotovy pripada idealni.
No zrovna dnes mi z tama přišla pokuta za 68 km/h :) taky jsem myslel že nefunguje a ejhle :-) pokud si jel rychleji tak počítej že ji dostaneš pod stromeček, mě změřili 21.7 a dorazilo to dnes :-)
Diky peugeot emotion day jsem mel moznost vyskouset jak 308 gti tak dvousetkonove GT. Rozdil je skutecne znat gt je takove klidne, gti vam trha volant z rukou a neustale se vas pokousi zabit:) Mám pocit ze pri bezne jizde mimo okruh muze byt pro cloveka s nejakym pudem sebezachovy rychlejsi GT protoze je predvidatelnejsi. Ale zaroven vim ze kdybych mel na vyber tak beru GTI.
ve firmách se to po známosti prodává za pár korun, u nás ted letela dvojková octavia za 30 :-D stav byl odpovídající ale byla pojízdá a s technickou na dva roky :-D
Nechci se nějak připomínat ale jak to vypadá se zlínem? Už dva měsíce nic. Nepřipadalo mi to podle ůčasti jako nepodařené setkání.
Jinak co se tyce nepresnosti tak musim nasdilet tento clanek:http://www.auto.cz/bugatti-eb-18-4-veyron-500
Bud sem hloupej ja nebo autor ale nikdy jsem neslysel ze by ve veyronu byl 18ti valec s koncepci do W tvorene trema radama o 6ti valcich:) take se mi nezda chladic homokinetickeho kloubu, chapal bych diferencialu, navic oboje je anglicky axle pokud se nemylim.
Hodne lidi tvrdi ze je tam vr6, na autoforu o tom motoru taky tak pisou. Jedina vr co se do b5 davala byla 2,3 vr5.
Golfy a sharany meli vr6 od vw passat ma 2,8 v6 od audi. A jsem si hodne jiszej ze sou tam ty hlavy dve:)
Tohle dobre znam:) jako student jsem si koupil passata b5 v benzinove V6 za krasnych 15k s tim ze se vymeni spojka a bude jezdit, ubehli dva roky po spojce se vymenily ojnicni loziska rozvody gufera, znovu ojnicni loziska s prebrusem kliky leva hlava vacky olejove cerpadlo palivove cerpadlo homokineticke klouby tesneni vika ventilu zadni brzdy skrtici klapka + nejake cidla na motoru a to na co jsem zapomel. No abych to shrnul auto po dvou letech a zhruba 40 tis jen v materialu stale po ohrati motoru hlasi nizky tlak oleje, stoji v depozitu a ceka az bude moct spolykat dalsi penizky:) a ikdyz se na me vsichni divaji jak na blazna tak ho neprodam (minimalne do doby nez zacne jezdit, pak mozna strati to svoje kouzlo :D)
A nebylo by fajn sraz zakoncit nejakym vyletem po zlinskem okoli? Jsou tu spousty krasnych cest tak by stalo za to nektere spolecne projet.
A ještě chci dodat ke coltovy, viděl jsem ho v neděli ve zlíně na cafe a káry a ikdyž to není žádná leštěnka tak je vidět že se o to auto někdo stará tak aby mohlo v rozumné míře jezdit po cestách. Vždyť pokud dobře vím tak nedávno zvládlo cestu do řecka a zpět a kdyby byl technický stav takový jaký si jej mnozí zde představují tak tam buď nedojede nebo jej němečtí policajti nechají sešrotovat hned za hranicema. Navíc si myslím že i takovéto auto u kterého řidič ví o si může a nemůže dovolit je menší hrozbou než boreček v skoro novém bávu který ho tlačí za schopnosti svoje i toho auta.
Skvělý článek, upřímě kvuli těmto autíčkáře čtu, testy ojetin a zážitky z roadtripů. Nebo bazarový snílek, skvělé počtení. Pokud si chci přečíst po milionté přepsaný a původně z nějakého anglického webu přeložený tak jdu jinam. Zamyslete se nad tím taky proč podobné články vychází jenom tady, podle mě je pro redaktora daleko jednoduší zavolat do některého dealerství a říct chci toto a toto auto, připravte mi jej na tolik a tolik hodin než přemlouvat majitele 30 let starého auta které kolikrát miluje víc než svoji ženu k tomu aby mu ho půjčil, když už ho někdo půjčí tak ho nějak objektivně vyzkoušet a napsat článek který popisuje vlastnosti něčeho co je tu déle než někteří z pár kilometrů za volantem.