Články | Tomáš Čanda
Lovec automobilových zážitků, těžař 80. & 90. let, člověk s autentickými názory. Něco jako dinosaurus, ale těšící se výbornému zdraví.Královský trůn na čtyřech kolech
Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 je sám o sobě výjimečným vozem. Kousek, se kterým jezdil španělský král Juan Carlos I., je ještě výjimečnější. Nyní může být váš. Youngtimer za babku to ale není.
Vraťte nám holky, cholesterol a cigára!
Z automobilových závodů a autosalonů se pomalu začínají vytrácet sličná děvčata. Není to však na jejich popud, ale je to přikázáno befelem shora. Je to pro naše dobro. Jako fakt?
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?
Je nejvyšší čas zastavit všechny ty pomluvy, které na adresu esuvíček vypouští novinářská chátra a říci konečně pravdu. Pravdu, kterou petrolheadi neradi slyší.
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby
Příběh o hledání zpětné vazby tam, kde není aneb co je to ta zpropadená zpětná vazba o které všichni mluví, ale každý ji definuje po svém.
Čím byli výjimeční hrdinové motorsportu ze starých časů?
Byli úspěšní, nebrali si servítky a mnohdy jezdili rychleji, než létal jejich anděl strážný. Zavzpomínejme na muže, kteří prožili slávu v dobách, kdy závodění bylo nebezpečné a sex bezpečný. Primadony a zajatce tentokrát nebereme!
Walter Wolf: „Dejte mi tam křídlo, velké brzdy a výkon navíc“!
Vydělával na ropě, na svět koukal skrze černé Ray-Bany, nakupoval u Lamborghini a pár sezón vlastnil závodní stáj formule 1. Takže náš člověk! Autíčkáře ale zajímaly nadstandardní vztahy Waltera Wolfa s Lamborghini, díky kterým vzniklo několik upravených Countachů.
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku
Asi si říkáte, že by to mělo být přesně naopak. Zdravý rozum hovoří jasnou řečí, jenže kolik víkendů si člověk opravdu užije za volantem sporťáku? Pojďte počítat se mnou.
Jak Lamborghini svým modelem Urus promarnilo skvělou příležitost
V těchto dnech mohl svět s otevřenou pusou zírat na reinkarnaci off-roadu LM002. Lamborghini mělo všechny předpoklady k tomu, aby rozbouřilo konfekční vody luxusních SUV. Tuhle šanci však spláchlo do záchodu. Proč?
Auta zasáhla doba přeplňování. Podobá se zkracování v Postřižinách?
Turbodmychadla tu s námi jsou už nějaký pátek, ale poslední dobou se začínají cpát doslova všude. Podívejme se na jejich mocný nástup pohledem filmových Postřižin
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů