A tak se dostáváme k tomu jednoduchému faktu, že elektromobil žádný průchod vzduchu v přední části prostě nepotřebuje. Kde totiž není chladič, tam není potřeba ani vzduch. Ona falešná chladící mřížka, kterou Tesla na svůj vlajkový model dosud cpala z toho důvodu, že jsme na ní zvyklí, tak mohla docela dobře zmizet a nikdo si po ní stýskat nebude.
A tak se stalo v rámci drobného faceliftu, který přední mřížku nahradil jen štíhlým „znakem Batmana“ s logem značky. Podobně uspořádaný předek má už SUV Model X a lze se docela dobře domnívat, že se i chystaná „trojka“ vydá stejným směrem.
Vedle přední části bez mřížky, která může možná někomu připadat tak trochu holá (třeba mně), dostal Model S i další, spíše drobnější úpravy. Jinak tvarovaná jsou světla přední, ale i zadní, která mají důrazněji oddělené brzdové světlo a blinkry. Část zadní lampy slouží zároveň i jako kryt nabíjecího portu.
Nová je také nabíječka s vyšším nabíjecím proudem, možnost volby dřevěných dekorů do interiéru a přibyl i filtrační systém HEPA do oblastí s vysokou úrovní znečištění vzduchu. Aktuální nejslabší variantou se stává Model S 70 s jen jedním motorem a následují dvoumotorové, čtyřkolkové verze 90D a silná P90D. Šušká se taky cosi o tom, že by se na trhu mohla objevit výrazně silnější P100D, která by měla nabídnout zhovadilé zrychlení.
13. dubna 2016, 14:39
0
Je naprosto dokonalá, ještě dokonalejší, než byla!
Sakra, chybí mi tu smajlíci :D hodil bych sem srdíčko :D