načítám data...

Slavíme 100 článků!

Je to tak. Navzdory naší občasné lenosti, navzdory punkové tvorbě webu s minimálním časovým a nulovým finančním rozpočtem, jsme překonali laťku stovky článků. Jestli vás toto číslo...

Je to tak. Navzdory naší občasné lenosti, navzdory punkové tvorbě webu s minimálním časovým a nulovým finančním rozpočtem, jsme překonali laťku stovky článků. Jestli vás toto číslo vzhledem k (ne)aktivitě vydávání našich žvástů překvapuje, tak vězte, že nás víc…

31

Touto cestou bychom Vám chtěli poděkovat, že nás čtete, chválíte a podporujete. Že nám půjčujete své plechové mazly, a nebojíte se svěřit je do našich pazourů jen pro pár řádek chabého textu (a budeme rádi, když budete půjčovat i nadále). Že nám poskytujete feedback v komentářích a zkrátka, že nám stále zachováváte přízeň, přestože frekvence a kvalita našich článků má pravidelnost ruských digitálních hodinek, systém rubrik logičnost první generace iDrivu a stále jsme nebyli schopni zprovoznit několik banálních věcí, jako třeba fotogalerii.

Když už máme tu stovku, nebylo by možná zlé si trochu zrekapitulovat dosavadní působení a vyzdvihnout několik "highlights". (Pokud takové slovo vůbec můžeme použít). V lehce postnatálním stádiu byl Autíčkář alter egem beznadějného amerikanofila a našeho bosse Bobashe. Ten si nedlouho po zrození Autíčkáře přivezl pokřížený evropsko-americký HotRod, anebo přinesl pro mnohé zcela neznámou informaci o neúspěšném křížení auta s raketou. Že se Japonci nekontrolovatelně kříží sami mezi sebou je známo obecně, a tudíž asi nepřekvapí jedna z mnoha typických šíleností – závody dodávek. Zhruba před rokem se "redakce" Autíčkáře rozrostla i o paličatého Valacha Ondru a moji maličkost.

V Bazarovém snílkovi jsme počali slintat nad tím, co nás zaujalo v internetové inzerci. A většinou to byly splnitelné cíle, jako jeden nedoceněný Nissan, klasické BMW anebo vášnivá Alfa. Velkou diskuzi vzbudil subjektivní článek o pěti nejlepších předokolkách a jednoznačně největší posun v návštěvnosti vyprovokovala naše série o sleeperech. Po důkladné alkoholové recyklaci mozkových buněk občas vyplodíme i něco jako úvahu. No a v posledních pár měsících se nám podařily i dvě věci, na které jsme hrdí snad zcela nejvíce – obohatit republiku o jeden placatý roadster a vypotit první pokusný roadtest.

Autíčkář se zrodil, prožil docela výživný novorozenecký věk, aby následně strávil půl roku v klinické smrti a loňského Silvestra zázračně vstal z mrtvých. To, že nadále žije, je hlavně zásluhou Ondrova enormního úsilí, ale snad se vyhrabem z časového pressu i my zbylí, a Autíčkář už podruhé nezemře. Do budoucna bychom chtěli zapracovat hlavně na technické stránce – zjednodušit a zpřehlednit systém rubrik, přejít na vyšší formát webu a udělat Autíčkáře více "user-friendly". Každopádně už teď můžeme slíbit další zajímavá auta v rubrice "Recenze&testy" a snad i větší počet článků (pomalu dokončuji rekonstrukci bytu).

Pokud je něco, co byste zde chtěli mít a nemáte, nebojte se to sdělit v diskuzi!

Redakce

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

la
laufecek
13. dubna 2011, 13:36
0

...super, jen tak dále :)))) ....přeji další krásné kulaté číslo (1000) co nejdříve a hlavně mnoho čtenářů a příznivců ;-) ...tak ještě jednou, jen tak dál páni autíčkáři ;-P :)))

reagovat
Va
Vajtus
13. dubna 2011, 15:42
0

Jen tak dál, určitě budu tenhle web sledovat i nadále, doufám, že za to nebudete chtít pujčit auto :D .

reagovat
To
Tomas
13. dubna 2011, 17:25
0

Tak teď to bude rychle přibývat, jestli dodržíš předsevzetí... :-)

reagovat
Gr
Greeny
13. dubna 2011, 20:13
0

drzim palce :) velmi se mi libi orientace autickare - srdcove zalezitosti, veterani, a vseobecne uvahy o autech, zustante u toho :)

reagovat
me
metaljohn
14. dubna 2011, 12:03
0

Gratuluju k hezkýmu číslu! A musím vyjádřit svou velkou radost z toho, že toto číslo neznamená 100 bezduchých a suchých zplácanin, vedle kterých by čtení strojnických tabulek vzbuzovalo větší vzrušení. Díky za 100 článků psaných srdcem, díky za vtipný přirovnávání, díky za osobní názory. Držím palce, aby v tomto duchu Autíčkář zůstal a dařilo se mu :)

reagovat
ha
hazos
14. dubna 2011, 13:38
0

Jen tak dál, doufám že budete brzy za svoji práci odměněni bo lepší články jsem od "autařů" nečetl. Rád se u každeho nad něčím zasměju, a to je to co mám rád v dnešní době bulvárů a věčných pomluv.

reagovat
Ma
Martin
12. března 2012, 14:52
0

Tak vzhůru do dalších nul za tu jedničku :-)) Vaše články jsou super počteníčko, hlavně jsou tam takové ty " lidské " detaily, které je dělají nám uživatelům mnohem bližší, než strohá řeč čísel v renomovaných časopisech :-)) a dá se s vámi i diskutovat, což je neocenitelné :-)) Takže díky moc a už se těším na další články :-)
P.S.: Mazlíka ale nepůjčím :-)

reagovat
Co
Colombo
12. března 2012, 18:48
0

Tak jako tedy gratuluji, ale cituji us profláklotinu: my wife-yes, my dog-maybe, my Ford-NEVER! A peugeota nemám..

reagovat
Bo
BobAsh
12. března 2012, 19:33
0

Tak já to zkusím, až se zase obnovím stáj a budu mít co nabídnout k vyzkoušení výměnou ;)

BTW, velmi rychle se blížíme ke dvoustovce...

reagovat
Co
Colombo
13. března 2012, 17:52
0

Možná Voisin C20, a ten se též rychle blížil k dvoustovce..



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem