Pokud každé ráno nepijete svojí kávu z hrnku s logem Porsche, pravděpodobně na první pohled ani nepoznáte, že se na velkém placátém Porsche (neplést s velkým vysokým Porsche) udály nějaké změny. Jsou tu drobné rozdíly ve stylizaci nárazníků, větší nasávače, full led světla, zadní lampa přes celou záď ve stylu ostatních vozů značky, dvojice nových ráfků v konfigurátoru a dvě nové barvy – Truffle Brown Metallic a Cherry Red Metallic.
Mnohem zajímavější je teď ale výběr pohonných jednotek. Původní Turbo se odebralo do důchodu, nahradil ho model Turbo S, se čtyřlitrovým dvojitě přeplňovaným osmiválcem o výkonu pěkných 630 koní. To znamená, že tento nemalý vůz (dokonce dostupný jako rodiiné kombi) vystřelí z nuly na sto za 3,1 vteřiny a zrychlovat přestane na 315 km/h. To jsou na čtyřdveřové pětimístné auto opravdu hezké hodnoty.
Jak už to tak v dnešní době bývá, v nabídce nechybí ani hybridní varianta nazvaná 4S E-Hybrid. Vidlicový šestiválec 2,9 litru tu spolu s elektromotorem a baterií o kapacitě slušných 17,9 kWh dodává také velmi slušných 560 koní. Technické specifikace pak slibují dojezd 56 km čistě na elektřinu, zrychlení z nuly na sto za 3,7 vteřiny a maximálku 298 km/h (proč sakra pro efekt neposunuli ten omezovač o dva kilometry dál?)
Třetí do party je verze GTS, opět plnohodnotný osmiválec s přeplňováním, tentokrát naladěný na 480 koní, čtyřlístek uzavírá “sociální” verze Panamera 4 s obyčejným šestiválcem bez elektřiny a výkonem mrzkých 330 hp. Což je, přiznejme si to, vlastně docela slušný základ nabídky. Nové modely míří do prodeje od prvního října, ceník začíná na 2,4 milionech a jde příplatky vyšroubovat klidně na trojnásobek. Základní cena nejsilnějšího Turbo S je pak zhruba 4,8 milionu.