logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Nová Giulia je za dveřmi - bude vypadat takhle?

Alfa Giulia se už pilně testuje, ale o jejím vzhledu toho zatím moc nevíme. Bude vypadat podobně, jako na neoficiální skicách řeckého designéra?

Giulia je velmi netrpělivě očekávanou novinkou a Alfa ji potřebuje jako sůl. V současném portfoliu značky se nachází jen přestárlé Mito, puristická 4C s omezenou produkcí a kompakt Giulietta, na němž defakto leží celá tíha obchodního (ne)úspěchu.

O Giulii už se šušká velmi dlouho a po několikerém odložení premiéry bychom se měli sedanu střední třídy konečně dočkat 24.6., kdy Alfa bude slavit 105 let existence – pokud velký Sergio na poslední chvíli opět něco nepřeplánuje. Hlavním tahákem Giulie je bezesporu platforma zvaná Giorgio, jež navrátí pětimístným Alfám po téměř čtvrtstoletí zadní náhon a fanoušci i nefanoušci tak automaticky doufají, že Giulia by mohla být stejně skvělá, jako svého času bývala Alfa 75.

Jenže jak bude Giulia vypadat zatím spíše tušíme, než víme. Testovací prototypy z filigránského designu příliš neukazují, neboť jde většinou o muly na základě Maserati Ghibli. Ještě že máme nezávislé designéry, jež poskytnou své rendery nebo skicy. Poslední představy o možné podobě Giulie se objevily na serveru corsaitalia a má je na svědomí Malandrinos Konstantinos. Náčrtky nesou jasné znaky současného designového jazyka Alfy a zároveň mají velmi podobné proporce jako koncernově spřízněný Chrysler 200. Vypadají také mnohem reálněji, nže některé dříve zveřejněné rendery. Zároveň však obsahují přiznané kliky zadních dveří, jež by měly být podle dřívějších polooficiálních informací zamaskovány podobně, jako tomu bylo u modelu 156.

Na závěr doplňme, že Giulia by měla mít délku okolo 4,7 metru, pod její kapotou by měly být benzínové i naftové čtyřválce spojené jak s manuálem, tak osmistupňovým automatem od ZF nebo dvouspojkovou převodovkou. Jistý by měl být také hybrid. Vrcholnou verzi Quadrifoglio Verde bude pohánět třílitrový šestiválec o výkonu až 400 koní. Giulia také bude prvním modelem, jež bude nést přepracované a výraznější logo značky. Kdyby vypadala jako dílko na skicách mistra Konstantinose, vůbec bychom se nezlobili.

http://it.ibtimes.com/alfa-romeo-giulia-sale-la-febbre-ecco-come-sara-foto-render-1404386

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Martin
31. 5. 2015, 08:53

6e by rčení : " každý , kdo má rád auta , měl mít alespoň jednu alfu " mohlo být zase platné :-D

0 reagovat
RomusCZ
31. 5. 2015, 10:47

Jsem sice fanda, ale taky už docela skeptik. To jak Alfa vyklidila bez boje pozice ve střední třídě ji bude ještě hodně mrzet...

0 reagovat
honzarov
31. 5. 2015, 15:14

Alfa si pořád drží jakýsi pomyslný imidž. Maserati také stačily dva modely, aby hýbl s prodeji. Ale jestli se bude narok opravdu Giulia už prodávat, tak si snad koupím černý svetr.

0 reagovat
Panda
31. 5. 2015, 16:13

156 znovu oziva? Ten predek je uplna 156:) Moc pekne skicy! Ale z boku teda vidim Jag, Bmw a zezadu Maserati. Vadi to? Ani nahodou.

0
Bubák2
1. 6. 2015, 10:30

Souhlas. Ze předu je to skoro 156. A mě se to moc líbí...

0 reagovat
Bubák2
24. 6. 2015, 19:42

Tak nakonec misto těch krasnejch světel ala 156 máme kopii aktualni M3 s jiným nárazníkem, upravenýma předníma světlama z Bmw 1 a zadníma světlama ze Superbu. Čekal sem po těch letech trochu víc. Doufám že to zachrání V6 od Ferrari a že se vrací éra Alf, který sou tak škaredý, až sou krásný a že bude řidičsky výborná.

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte