Abyste od sebe rozeznali modelové roky 2017 a 2018, musíte mít 370Z docela obstojně nakoukané. Změny v zevnějšku se totiž omezují pouze na zatmavená přední světla, černý difuzor lemující výfukové koncovky, černé kliky dveří a zadní světla převzatá z dosavadního Nisma. Všechny 370Z dále vyjíždí na sériových devatenáctkách a lze je obléknout do nové červené barvy.
Uvnitř zůstalo vše při starém a Nissan nabízí jen nový infotainment NissanConnect Premium se sedmipalcovým dotykovým displejem, navigací, parkovací kamerou a poněkud retro prvkem v podobě DVD přehrávače.
Ptáte se tedy, kde jsou alespoň nějaké pořádné změny? Ty nejsou vidět, ovšem jejich důležitost dalece překonává nové plasty v nárazníku. Nissan totiž navázal spolupráci s firmou Exedy a všechny 370Z od nového modelového roku dostanou bytelnější spojku.
Zejména na spojky totiž 370Z hodně trpí a mnoho majitelů tento nedostatek řeší instalací aftermarketu právě v podobě Exedy. Nissan v souvislosti s novou spojkou mluví o lehčím spojkovém pedálu a tedy o větším komfortu řazení. Objevuje se také zmínka o přepracovaném odpružení, ovšem co přesně se změnilo, to jsme se už nedozvěděli.
Zbytek pohonného řetězce zůstává při starém. Šestiválec o objemu 3,7 litru je pořád točivou atmosférickou jednotkou ze staré školy a zadním kolům posílá 328 koní výkonu. Za příplatek lze motor spojit i se sedmistupňovou automatickou převodovkou, ale mám pocit, že vzhledem k nové spojce u manuálu by to byla vyloženě chyba.







Evžen Masopust
31. 8. 2017, 12:47Jak jsem psal jinde o 350Z, ty Zetka nějak odmítaj vypadat na svůj věk =D
jc
31. 8. 2017, 15:26Design by mi nevadil, ale tech 300kg zavazi asi jo :-)
Evžen Masopust
31. 8. 2017, 23:50Zatím jsem neměl tu čest. Kdo ví, třebaby se mi i tak boubelka líbila xD