Tribeca u nás není zase tolik známá, nicméně jednalo se o vůz, který byl mezi lety 2005 a 2014 nabízen coby větší SUV alternativa ke crossoveru Outback. Jako rodinné auto docela dobré, ale jako limuzína?
Nejparadoxnější na tom všem je, že „jezevčíkovou“ Tribecu údajně vyrobilo samotné Subaru a jednalo se celkem o tři kusy, postavené na zakázku jednomu velkému dealerství značky (máme však podezření, že si vozy nechal dealer přestavět jinde). Tento konkrétní, který nabízí bazar Twin Willows Auto Sales v americké Pensylvánii, pochází z roku 2010, má najeto necelých 70 tisíc kilometrů a zajímavostí je zachování pohonu všech kol. Pod kapotou se nachází plochý šestiválec o objemu 3.6 litru, tedy motor s dostatečnou silou, aby tohle monstrum uvedl do pohybu.
Uvnitř to samozřejmě vypadá jako v každé správné limošce. Prostor pro pasažéry je vybaven koženým gaučem a dvěma samostatnými sedadly, dále dřevěným barem s odkládacími prostory a nezbytným velurovým stropem. K tanci a poslechu hraje mocný audiosystém, a kdyby se párty protáhla, je tu i několik televizí na stěnách a ve stropu. Přední část zůstala nedotčena, takže se tu nachází kabina ze standardní Tribecy, doplněná telefonem, fungujícím jako interkom s opilci vzadu.
Cena je vysoká, ale nijak extrémní. Prodejce si za unikátní dlouhou Tribecu účtuje 39 995 dolarů, tedy v přepočtu 868 000 korun.














Chase
17. 11. 2017, 12:48Pavdou je, že B9 Tribeca nebyla žádná hitparáda ani v krátké verzi. Vrzající interiér z tvrdých plastů, neurotická převodovka, která při sebemenším doteku plynového pedálu o nohu okamžitě podřazovala s mohutným kopnutím, které však končilo primárně u většího hluku v kabině a několiknásobné spotřeby. To jsou tak základní dojmy, které mi zůstaly i po letech v paměti :)