logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Na prodej je nejdivnější limuzína na světě. Prodloužené Subaru Tribeca

Když se řekne americká limuzína, na mysl hned vytanou názvy jako Lincoln, Cadillac nebo Chrysler. Jenže někomu přišlo jako skvělý nápad, nechat natáhnout Subaru Tribeca.

Tribeca u nás není zase tolik známá, nicméně jednalo se o vůz, který byl mezi lety 2005 a 2014 nabízen coby větší SUV alternativa ke crossoveru Outback. Jako rodinné auto docela dobré, ale jako limuzína?

Nejparadoxnější na tom všem je, že „jezevčíkovou“ Tribecu údajně vyrobilo samotné Subaru a jednalo se celkem o tři kusy, postavené na zakázku jednomu velkému dealerství značky (máme však podezření, že si vozy nechal dealer přestavět jinde). Tento konkrétní, který nabízí bazar Twin Willows Auto Sales v americké Pensylvánii, pochází z roku 2010, má najeto necelých 70 tisíc kilometrů a zajímavostí je zachování pohonu všech kol. Pod kapotou se nachází plochý šestiválec o objemu 3.6 litru, tedy motor s dostatečnou silou, aby tohle monstrum uvedl do pohybu.

Uvnitř to samozřejmě vypadá jako v každé správné limošce. Prostor pro pasažéry je vybaven koženým gaučem a dvěma samostatnými sedadly, dále dřevěným barem s odkládacími prostory a nezbytným velurovým stropem. K tanci a poslechu hraje mocný audiosystém, a kdyby se párty protáhla, je tu i několik televizí na stěnách a ve stropu. Přední část zůstala nedotčena, takže se tu nachází kabina ze standardní Tribecy, doplněná telefonem, fungujícím jako interkom s opilci vzadu.

Cena je vysoká, ale nijak extrémní. Prodejce si za unikátní dlouhou Tribecu účtuje 39 995 dolarů, tedy v přepočtu 868 000 korun. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Chase
17. 11. 2017, 12:48

Pavdou je, že B9 Tribeca nebyla žádná hitparáda ani v krátké verzi. Vrzající interiér z tvrdých plastů, neurotická převodovka, která při sebemenším doteku plynového pedálu o nohu okamžitě podřazovala s mohutným kopnutím, které však končilo primárně u většího hluku v kabině a několiknásobné spotřeby. To jsou tak základní dojmy, které mi zůstaly i po letech v paměti :)

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte