načítám data...

Mercedes-Maybach G650 je nejopulentnější Géčko na světě

Že se tu a tam zblázní banda tunerů a představí iracionální verzi nějakého auta, to se stává běžně. Tentokrát se však zbláznil Mercedes.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Německá automobilka prostě tu a tam vypustí nějakou vskutku šílenou kreaci, která je nezřídka postavena na základech legendární třídy G. Bylo tu třeba G63 6x6 nebo G500 4x42, tedy off-roadové varianty do nejextrémnějšího terénu, zaměřené převážně na trhy Středního východu.

Nejnovější „G-wagen“ ovšem vzniknul ve spolupráci s divizí Maybach, což znamená jediné – tohle je nejopulentnější a nejluxusnější G, které si můžete za peníze koupit. A když říkám za peníze, tak myslím za naprosto nekřesťanskou hromadu peněz. Přesná cena za jeden z 99 plánovaných kusů zatím není známá, ale hovoří se o tom, že bude vyšší, než kolik šejkové platili za zmíněné G63 6x6. To stálo prosímpěkně něco přes 12 milionů korun.

Za své peníze ovšem dostanete spoustu parády navíc. Tak v první řadě je rozvor klasického Géčka natažen o pozoruhodných 578 mm, přičemž celá délka navíc je věnována jen prostoru pro zadní pasažéry. Klasické sedačky zmizely a byly nahrazeny těmi nejluxusnějšími sedadly, vypůjčenými přímo z třídy S. To znamená elektricky vyklápěcí podložku na nohy, nejjemnější kůži, polohovací opěradlo, masáže, ale i středový panel s chlazenými či vyhřívanými držáky na pití.

Každý z papalášů vzadu má k dispozici svůj vlastní multimediální systém, kůží obšitý výklopný stoleček a vrcholem všeho je plátěná střecha, kterou lze složit a užívat si nebe nad hlavou. Od přední části kabiny (póvl vpředu má k dispozici jen klasickou pevnou střechu) je potom zadní prostor oddělen vysouvací skleněnou přepážkou.

Nejsou to ovšem jenom prvky komfortní výbavy, které dělají extrémní Géčko extrémním. Pod kapotou hřmí biturbo dvanáctiválec známý z S650 Cabriolet, disponující výkonem 630 koní a točivým momentem rovných 1000 Nm. Dvaadvacetipalcová kola s pneumatikami šíře 325 mm jsou potom roztáčena na portálových nápravách pro zvýšenou světlou výšku (stejných jako na G500 4x42)a nechybí ani tři uzamykatelné diferenciály. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Goldies
13. února 2017, 18:45
1

Uz sem rikal ze to chcu?

reagovat
whitenight
13. února 2017, 21:17
1

Jednou se stanu vládcem menší africký země a na důchod si pořídim tohle

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem