načítám data...

Kafe&Káry Praha vol. 2: Opět v neděli!

25. května 2015, 14:29 4 komentářů Vojta Dobeš Kafe&Káry

První pražské Kafe&Káry se povedly, a protože jsme slíbili setkání opakovat každou poslední neděli v měsíci, sejdeme se opět na konci tohoto týdne, ve 31. 5. 2015 od 12:00 na parkovišti za Zličínským Globusem. A pracujeme na tom, aby bylo i to kafe!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

První pražské Kafe&Káry byly sice ve srovnání s brněnskou verzí relativně komorní, ale přesto velmi příjemné. Tentokrát doufáme, že moravskou sekci překonáme a dorazíme na Zličín v ještě větším počtu. A abychom vás nalákali, pracujeme na tom, aby tentokrát na místě byl zdroj skutečně dobré kávy (k definitivnímu řešení jsme však stále nedospěli, takže pokud znáte či provozujete nějaký food truck či pojízdnou kavárnu, dejte nám vědět!).

Pokud jste nečetli naše články o předchozích akcích ani zhodnocení prvního pokusu o zličínské Kafe&Káry, tady je stručné shrnutí:

Kafe&Káry jsou inspirovány celosvětovým fenoménem Cars&Coffee, který se zrodil před několika lety v Kaliforni a jehož smyslem je setkávání milovníků aut bez ohledu na to, jaký druh automobilového fetišismu vyznávají. Zatímco většina běžných srazů je vymezena na jeden určitý druh automobilů, zemi původu, styl úprav či značku, na Kafe&Káry rádi uvítáme kohokoliv. Je vaším miláčkem opečovávaný Trabant, nebo nové Ferrari? Nebo jezdíte starým odrbaným Fiatem, ale přesto máte k autům silný vztah? Uvítáme vás v každém případě! 

Taková je teorie, a dosavadní praxe naše představy potvrzuje – na minulé akci byla v konkurenci modernějších a dražších aut největším hitem stará a extrémně podivná Matra Murena a majitelé starých VW, moderních Lincolnů i nudného Mondea spolu družně konverzovali, aniž by cítili potřebu se hádat o tom, čí auto je lepší. Doufáme, že stejnou atmosféru bude mít i nadcházející setkání a už se na vás těšíme.

Teď ale k několika organizačním drobnostem:

Sraz se tentokrát bude konat skutečně na místě označeném bodem v mapě a nikoliv na střeše patrových garáží opodál, kam byl operativně přesunut minule. Na místě by měl být nějaký zdroj jídla a pití, jehož konkrétní podobu ještě upřesníme. Důležitou informací je, že pokud bude pršet, přesuneme se do krytého parkoviště! Minulý měsíc došlo k menšímu organizačnímu zmatku, když se část osazenstva uklidila před deštěm a přišla tím o telefonní i facebookový signál, takže nově přijíždějící účastníci beznadějně bloudili na povrchu. Tedy, bude-li pršet, hledejte nás pod střechou!

Chystáte se přijet? Nebo máte nějaký dobrý nápad, jak bychom měli akci vylepšit? Dejte nám vědět v našem diskusním fóru nebo se přihlašte na událost na Facebooku!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sp
spooon
26. května 2015, 20:44
0

tak jestli dám do tý doby do kupy MX-5, tak dorazím

reagovat
jz
jzk
27. května 2015, 13:27
0

ohledne lokality, nedavno jsem "objevil" parkoviste na strese OC Chodov, je prazdne, jsou tam lavicky na sezeni a nejake to patro nize je i to kafe, nabizim jako variantu.

reagovat
Ap
Apache
27. května 2015, 14:48
0

Jo, tam je vždycky liduprázdno. Zevnitř to neni nijak propagovaný, takže o tom lidi asi ani neví a jen tam pokuřujou zaměstnanci nebo prochází lidi do toho sportbaru nebo co to je. Každopádně těch laviček tam zas tak moc není a dle počasí tam může dost foukat :-D.

C7
C70C
27. května 2015, 14:09
0

Chodov vůbec není špatný nápad.. dlouho se přesně tam konávaly pravidelné Volvokafe.. což, uvážíme-li naprosto mizerný rejd většiny zúčastněných aut a nutnost vyjet i sjet chodovský karusell je docela vyznamenání pro přilehlou kavárnu a prostor obecně.. :-D

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem