reklama
načítám data...

Kafe&Káry Brno vol. 25: Horko u Lužánek

Pětadvacáté Kafe&Káry v Brně proběhly opět před Lužáneckým stadionem. Jaké byly?

zobrazit celou galeriiKafe&Káry: Kafe&Káry Brno vol. 25: Horko u Lužánek

Nejdřív bych se zastavil u toho, že samotný fakt, že se Kafe&Káry vrátily za Lužánky, mi dělá docela radost. Všechna velikášská prohlášení, jak se fotbal vrátí za Lužánky a jak je třeba toto místo oživit, vzaly za své a tak nám už nic nepřekáží. Jsem rád nejenom protože je to místo, kde jsme začali, ale navíc je víceméně ideální. Je kde parkovat, kam se schovat před sluncem a k vyžití tu jsou dokonce dvoje motokáry. Co víc si přát?

Poslední květnový víkend byste ani nepoznali, že jde o nějaké jubilejní Kafe&Káry. Žádný varietní program, ani slavobránu jsem nepřipravoval, není to potřeba, že? Namísto toho jsem jako obvykle dovezl kávu a muffiny a čekal, co se bude dít.

Už když jsem ve dvě přijel na místo, tak jsem si musel stoupnout do druhé řady. Pod stromy už byli zaparkovaní první nedočkavci. Hned po mém příjezdu lehce neobvyklým autem začaly přijíždět další vozy a lehce po druhé už byla zaplněná skoro celá plocha před stadionem. A i když na první pohled vypadalo složení účasti na méně zajímavé, tak opak byl pravdou. 

reklama

Tento měsíc bych se úplně zodpovědně mohl prohlásit za Alfistu. Z aut se mi totiž asi nejvíc líbily hned dvě. První byla Alfa Romeo GTV s pornoteriérem (to znamená červenou. Všude) a druhá 156 GTA, která má naprosto božsky znějící motor. Skoro bych měl pocit, že to potřebuju, ale naštěstí mě zatím neopustily zbytky zdravého rozumu, který těmto věcem říká rezolutní ne.

A na své si mohl přijít jako obvykle každý. Nechybělo skoro nic. Přijely Ameriky, Lexusy, Miaty, Subaru, ba i Lancer Evo. A nechyběly ani zadokolky od BMW, z nichž o té nejlepší lidé říkali, že je pěkně ošklivá. Pcha, skoro jsem se urazil, protože jsem s ní přijel já. 

Čas plynul a lidé se různě přelévali mezi různými auty, až byl čas jet zase domů. V pět se začali všichni vytrácet, tak jsem se přidal také. Tak zase někdy příště!


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Torino Ford Torino 500 6.6L  1971
Ford Torino Ford Torino 500 6.6L

1971 rok výroby
300 koní výkon
6 600 ccm objem

Ford Mustang Manual / TOP STAV / 1966
Ford Mustang Manual / TOP STAV /

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Corvette cabrio 1987
Chevrolet Corvette cabrio

1987 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Hummer H1 HMMWV Humvee 1987
Hummer H1 HMMWV Humvee

1987 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Dodge Coronet Red ram 1953
Dodge Coronet Red ram

1953 rok výroby
103 koní výkon
3 900 ccm objem