Až nyní Ford vyrukoval s definitivními a finálními specifikacemi, které nám tolik scházely. Tedy, pro úplnou přesnost, stále ještě například nevíme, jak to bude se zrychlením z nuly na sto. Nicméně vzhledem k tomu, že se v dané kategorii aut liší tyto hodnoty o desetiny sekundy, zase tak potřebná informace to není.
Ten zbytek každopádně nezní vůbec špatně. Přeplňovaný šestiválec 3.5 EcoBoost, umístěný uprostřed auta, nabídne 655 koní výkonu, kterého dosáhne v 6250 otáčkách. Točivý moment 745 Nm vrcholí v 5900 otáčkách, ale 90 % z něj je využitelných již od 3500 za minutu.
Díky vychytávkám jakými jsou karbonová kola, či tenké čelní sklo Gorilla Glass, udržela se suchá hmotnost GT na střízlivých 1385 kilogramech. Zmíněné hodnoty akcelerace sice nevíme, ale na druhou stranu víme, že maximálka činí 347 km/h. Z nového GT se tak rázem stává nejrychlejší produkční auto, které kdy Ford vyrobil.
Asi jen málokterého majitele Fordu GT bude zajímat papírová kombinovaná spotřeba 16.8 litru na sto kilometrů. Víc lidí ocení spíš to, že jejich nový supersport zvládl na trati Calabogie Motorsports Park v Kanadě porazit s časem 2:09.8 konkurenci v podobě McLarenu 675LT (2:10.8) nebo Ferrari 458 Speciale (2:12.9).
Jak bylo řečeno již dříve, během nadcházejících čtyř let vyjede z kanadské fabriky v Markhamu celkem 1000 nových GT, z nichž každé bude stát něco kolem 450 tisíc dolarů (11.3 milionu korun). Jestli je tento počet aut finální, nebo ho Ford ještě navýší, o tom asi rozhodne až odbyt, který GT vygeneruje.