načítám data...

Fiero podruhé: Polotovar

Řekněme, že vás nadchnul náš nedávný článek o osmiválcovém Pontiaku Fiero. A chtěli byste také něco takového. Máme pro vás ideální základ.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nedávno jsme mluvili o tom, jak udělat z Fiera supersport, aniž by to působilo trapně. Ale auto, které jsme vám ukázali, mělo jednu zásadní nevýhodu – nacházelo se kdesi za oceánem, což by z jeho pořízení dělalo časově i finančně poněkud náročnější záležitost.

Proto tu pro vás máme další kapesní americký supersport, který tuto nevýhodu zcela eliminuje. Teplice jsou pro většinu z vás patrně mnohem dostupnější než Illinois, a dá se také očekávat, že mnohem příznivější bude i cena.

Je tu ovšem samozřejmě jiný háček, který ale vlastně může být skrytým požehnáním. Fiero je údajně "na náhradní díly", což v tomto případě znamená, že jaksi postrádá motor. Což je na jednu stranu špatné, protože auta bez motoru obvykle jezdí jen velmi pomalu a navíc se člověk při tlačení dost nadře.

Náhrada bídně zhynuvšího šestiválce skýtá širokou škálu možností

Na druhou stranu to skýtá širokou škálu možností, čím onen nebohý, bídně zhynulý šestiválec nahradit. Máme tu výkonnější šestiválce, jako skvělou 3800 od Buicku, stavěnou pro umístění napříč (sice vpředu, ale do Fiera se také vejde), případně její kompresorem přeplňovanou verzi – která se ale bude v českých podmínkách poněkud komplikovaně shánět.

A potom tu máme choulostivý, na údržbu náročný, ale technicky úžasný osmiválec Northstar – jeho 300 koní by Fiero posunulo na úroveň soudobého Ferrari. A navíc, Cadillac Seville STS, který touto silnější verzí Northstaru disponuje, je u nás poměrně běžné auto – a leckdy ho lze pořídit vysloveně za hubičku (motor není tou jedinou překomplikovanou částí auta).

Takže pár desítek tisíc, pár desítek dlouhých zimních večerů, a můžete mít americké skoro-Ferrari!

Pokud inzerát zmizí, najdete jeho screenshot i v galerii.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ne
Nedy
31. ledna 2014, 11:26
0

V tom případě bych navrhoval článek o tom, jak přihlásit takové auto po zástavbě V8. Já myslím, že to by bylo hezké téma a mohlo by zaujmout více lidí...

reagovat
BobAsh
31. ledna 2014, 14:11
0

No, buďto legálně přes Dekru, což bude stát desítky tisíc. A nebo to prostě neřešit a spolehnout se na to, že to nikdo nepozná - což nejspíš nepozná.

Ma
Martin
01. února 2014, 18:01
0

No vzhledem ke skutečnosti, že mi do techničáku napsali náhon na přední kola u Peugeotu 505 GTi, tak bych to neřešil. Musel by být pech, aby si někdo vzpomněl, co do tohohle auta patří jako originál :-D

reagovat
Mi
Michal
06. února 2014, 15:09
0

Policajt to těžko pozná alekdyž se stane nehoda a přijde auto zdokumentovat likvidátor (teď už jen suteréní pikolík) tak ten má u sebe tablet s ,,hezkým´´ programem, kde vidí každičký díl rozkreslený - to aby poznal co je poškozené a následně vám to mohl likvidátor za stolečkem zhodnotit. Takže při takové úpravě nesmíte počítat, že vám za to někdy něco dají, když vás někdo sejme ale víc bych se bál, aby po zjištění, že auto nemělo co na silnici dělat nesvedli vinu na vás... Ale je to na každém jak moc chce riskovat :)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem