Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli je na okruhu rychejší naftová Alfa Romeo 164, nebo starý Fiat 127? Po pravdě řečeno, já taky ne. Až do chvíle, kdy se jedna “stosedmadvacítka” stala největším soupeřem redakčního Alfonse v bojích na samém chvostu plechcupové tabulky. Jak to dopadlo? Na to si ještě počkejte…
Třetí letošní kolo PlechCupu, spojené s dalším autíčkářovským trackdayem, bylo opět zlehka komorní – zdá se, že ke komornosti jsou akce na hradeckém CzechRingu odsouzeny – ale přesto velmi příjemné. Trať se oproti minulým létům, kdy její část lemovaly hrozivé betonové bariéry, stala výrazně bezpečnější a i když “mlíko” natažené mezi plastovými sudy možná nevypadá úplně profi, byla trať ve výsledku poměrně svižná a překvapivě zábavná. Oproti minulému trackdayi jsme pak trochu ubrali na techničnosti a přidali na rychlosti. Redakční Alfě to svědčilo, někteří účastníci zase tvrdili, že původní varianta byla lepší. No, uvidíme příště.
Vás ale určitě zajímají hlavně výsledky. A možná i odpověď na otázku z úvodu – jak dopadl “souboj titánů”? Odpověď naleznete v tabulce výsledků níže:
číslo | jezdec | vůz | čas |
1. | Michal Holčík | Mitsubishi Colt | 35,0 |
2. | Lukáš Vyčítal | Subaru Impreza | 35,5 |
3. | Martin Čížek | Mazda 323 | 35,9 |
4. | Michal Městka | Subaru Impreza | 36,0 |
5. | Lukáš Petřík | Mazda 323 | 36,1 |
6. | Michal Šanta | Ford Mondeo | 36,8 |
7. | Honza Vraný | Ford Mondeo | 37,0 |
8. | Martin Ptáček | Mazda 323 | 37,0 |
9. | Tomáš Trýska | Ford Scorpio | 37,1 |
10. | Vojta Dobeš | Alfa Romeo 164 | 37,2 |
11. | Lukáš Horčík | Mazda 323 | 38,1 |
12. | Lukáš Vlček | Opel Vectra | 38,3 |
13. | Peter Füri | Fiat 127 | 38,7 |
14. | Jan Kočandrle | Ford Mondeo | 39,2 |
Jako obvykle vítězům gratulujeme a poraženým přejeme hodně štěstí v dalších okruhových bojích!
Foto: Tomáš “Trinom” Trýska, Peter Füri