načítám data...
Autíčkář se ptá: Které stádo za babku?
V seriálu "Výkony za babku" se vám snažíme představit některé z cest, kterými obyvatelé Údolí benzínových hlav obcházejí nutnost navštěvovat showroomy slavných sportovních značek,...
Mohlo by Vás také zajímat
Komentáře
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
Buick Skylark GS
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Ford Mustang V8 289 CUI, automat
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů
01. února 2012, 17:14
0
Az mi dojdou chute v aktualnim ctyrkol atmo 4valci boxer (NA), tak cesta bude nasledujici - to samy s turbem z anglie (rhd hold budu muset prekousnout) a nebo neco vice hrnkovyho z Raichu... Takovy ceny, za 200hp jsem fakt neskutecny... Jenom skoda toho, ze clovek v e36 je hned za pozera s 318ickem a teplym ridicakem....
01. února 2012, 17:37
0
sklenka: ad e36, přesně tak. E36 dneska dává smysl nejen z pohledu výkonů, ale také z pohledu celkové hodnoty, je to dobře postavené auto se RWD za velmi rozumné peníze. Problém je image a bohužel je úplně jedno jak moc seriová a nenápadná je. S Angel Eyes a velkýma leštěnýma kolama pak tuplem. Dřív to platilo u e30, postupně ale frajírků za jejich volantem ubývá, ale z vlastní zkušenosti vím, že mnoho lidí se na řidiče e30 pořád dívá jako na vraha. Nepříjemné je to obzvlášť v případě rýpavých příslušníků :)
01. února 2012, 18:04
0
Jojoo..K E36ce sem se vrátil zpět z E46.. Ted honim jednu 325i, ale přesně jak říká greeny..rýpavý příslušníci a lidi koukaj jako na největšího debila..Ale poté na okreskách nebo okruhu to stojí zato..Hlavně pro ty,co nemají peníz na něco lepšího..navíc servis a udržba na E36 je za hubičku..
01. února 2012, 18:32
0
Já bych bral Hot Rod ze starý Oktávie.
01. února 2012, 18:33
0
e36 bohuzel hnije pred ocima temer kazda..
01. února 2012, 18:34
0
Za me Chevrolet Tahoe 6.5TD ! :)
Ale preziju to samy v benzinu:)
01. února 2012, 18:44
0
Neodolám a musím se do toho vložit - odkdy nabízí 6,5TD spoustu výkonů za málo peněz? :))
01. února 2012, 19:08
0
Az se s tim svezes, tak uvidis. A porizovaci cena tehlech americkejch korabu neni velka.
01. února 2012, 19:14
0
Tak budeme-li se držet našich končin a finančních možností, tak za sebe volím Mondeo Mk2 ST200 či Saab 9000 Aero, mám rád usedlejší vozy :) V případě něčeho sportovnějšího pak Escort RS2000. Jsem zvědav na názor místních diskutérů a redaktorů.
01. února 2012, 19:41
0
Martin Zajíc: Je pravda, že Mondeo St200 mě překvapilo, jak hodně jede, vzhledem k ne nijak brutálnímu výkonu...a ten motor, známý držák, je opravdu báječný. A oturbené Saaby všeobecně jedou hodně dobře.
01. února 2012, 20:03
0
A co přestat koukat jen na západ a zkusit něco japonského ? Třeba Micina EVO
01. února 2012, 20:13
0
Tomíno: Ta ovšem není zrovna za babku, obávám se :)
01. února 2012, 20:21
0
V autobildu srovnávali BMW e21,e30,e36 a e46. Nejlépe dopadla zmiňovaná 325 e36. A opravdový výkon za babku? Brutus -47mi!! litrový 12válec BMW z bombardéru na šasi požární stříkačky (za cenu šrotu, akorát ta spotřeba)
01. února 2012, 20:57
0
jozka: Zrovna ropným Tahoe jsem nejel, ale myslím, že si dokážu představit, jak to asi jede. Nicméně furt to je slabší a dražší než třeba Camaro... nebo i Caprice... abychom zůstali jen u koncernovejch sourozenců :)
01. února 2012, 20:58
0
a co nějaká honda civic na 1,6 obsahu se mě zdá 158 kW dost ne ? a při 900 kg váhy s tím musí pěkně cvičit
01. února 2012, 21:01
0
No z Civicu se dá dostat hodně, to je pravda
01. února 2012, 21:08
0
Bral bych Nissan Sunny/Almera GTI a nebo BMW 740 (E32, E38). A nebo Saab 9000 cabrio, 2,0 200 koní. Možná výkony nicmoc, ale pořizovací cena nízká.
01. února 2012, 22:26
0
2Colombo: a mě známej tvrdil, že pokud E36, tak leda 328i, že 325 je krok vedle ...
01. února 2012, 22:30
0
328i E36 je rozhodně o krok dál než 325i, ale dvaapůla určitě není krok vedle, navíc je často dosti levnější než 328i..
01. února 2012, 23:32
0
Výkon za babku?
Alfa Romeo GTV V6 3.0 220k, popř. 2.0TS 150k.
Mě se to auto prostě strašně líbí - přední světla jednoduché, ale dokonalé - zadní světla > linie přes celou prdel, to miluju, kam se to podělo? A to, že kola dělají auto tady platí stonásob. Je krásná a ať si říká kdo chce, co chce :-D
Avšak táži se bohů motorových: jak daleko s níž dojel bych?
02. února 2012, 07:47
0
No a co třeba takhle něco úplně odjinud :-) - B6254S - letitý 6-ti válec od Volva vyráběný v podstatě od r. 1939 - je stavěný na to, aby vydržel věčnost, takže si myslím, že by jistě zvyšování výkonu nesl v poho :-)) koneckonců, od výrobce má rozsah 80 - 170 kW v základě, bez turb :-) Tahal v podstatě celou vlajkovou flotilu firmy přes 760, 960 až ke svému konci v typu S9O . Do nahrazující předokolky S80 bylo 6 válců v řadě příliš dlouhých. Přestože se ceny velmi zachovalých 960 - ek v Evropě stále pohybují okolo 4000 E a u nás není v současnosti na prodej žádná, nechal by se tenhle motor sehnat za slušný peníz, neobsahuje mnoho elektroniky, takže nejproblematičtějším bodem jsou svíčky. Kastle k zástavbě by se musela vybírat s ohledem na jeho rozměry, ale myslím, že zrovna do oktávky z 50 let by sedl :-D
08. března 2012, 03:23
0
no kdyztak B6304. B6254 je totez, jen se zmensenym obsahem. Se starym sestivalcem to mnoho spolecneho nema, objevil se az spolu s Volvem 960, zato to ma hodne spolecneho s petivalci z 850/S70 a ctyrvalci z /V40.
Ve verzi s turbama se strkal i do S80 a XC90
02. února 2012, 09:51
0
Počkat, ale do S80 se řadová šestka dává... A navíc podle Wiki je B6254S relativně novej motor, uvedenej s nástupem 960.
Jo a do starý Octavie se rozhodně nevejde, tam je místa strašně málo.
02. února 2012, 10:26
0
BobAsh: no v podstatě máš pravdu, je to relativně nový motor, ale ten základ je fakt z původního motoru z r. 1939 resp. 1933, konkrétně B27E z modelů PV 653, 654, 655 a posléze TR 679.
Do S 80, a to ještě až druhé generace od r. 2008, se dává T6, ale ten motor je už přecijen trošku jiný :-)
Viděl jsem ve starý oktávii i větší motor, ale neptej se mne na technický detaily, jak to tam nacpali, protože to prostě nevím :-( byl jsem jen jeden z mnoha u zdvižené kapoty na nějakém srazu v německu a šel raději po tom, co mne zajímalo a tady mne zaujalo jen to, že je to oktávka :-)) Pamatuji si jen, že to byl řadová 6V s obsahem snad přes 3l, protože majitel říkal, že V8 se mu tam opravdu nevešla :-)
02. února 2012, 10:41
0
BobAsh: a jen tak mimochodem, neber Wiki za bernou minci, je tam spousta pitomostí, a to nejen o autech :-) už jsem se o tom několikrát přesvědčil na vlastní oči :-D
02. února 2012, 10:56
0
BobAsh:
Tak prostě prodloužit kastli mezi přední nápravou a kabinou. :D Výsledek by měl proporce prvních cestovních Ferrari.
Mně jako nejlevnější cesta k výkonnému monstru přijde kombinace Fiat 126p-maluch (šestistovka by byla stylovější, ale lidi za ní nejspíš budou chtít peníze)a motor z nějakého postaršiho hyperbiku.Busa bude asi drahá,ale nějaký ZZR-1100,FZR-1000,GSX-R 1100.. Likvidace původní převodovky a nahrazení automobilovou (diferenciál,zpátečka a podobné nesmysly) už asi bude trochu oříšek.
Podle videí na Youtube už se o podobnou věc pár lidí pokusilo. :)
02. února 2012, 10:59
0
BobAsh: podíváš-li se třeba do sekce Motory na www. volvo-club.cz, zjistíš, že B6254S je v řadě počínající typem 6234F/S2 a končící B6304 S3, kde se obsahy pohybují od 2380 do 2435 (obsah označován 2,5 l )a pak 2922 ( obsah označován 2,9, zřídka i 3,O ) řadu narušují právě B6284T/T2 s obsahem 2783 ccm dodávané do S 80 druhé generace.
Vždycky jsem měl trošku bordel v těch písmenech za čísly, takže jsem zmínil to S, protože ho mám v autě, ale podstata je správná
02. února 2012, 15:05
0
No, o Volvo motorech vím kulový, to klidně přiznám, takže vyjdeme z toho, že máš pravdu.
Nicméně řadovou šestku v Octavii si fakt představit nedokážu - on je totiž motorovej prostor kratší než kapota, kus pod kapotou jsou ještě nohy řidiče.
Naopak na šířku je tam místa spousta, takže si právě dokážu mnohem líp představit, že by se tam vlezla V8 než I6.
03. února 2012, 08:10
0
BobAsh: Tak od Tebe to potěší :-D
Já fakt nevím, jak to udělal, táta octavku měl, i když já už ji pamatuji jen předělanou na traktor, takže vím, že původní "motůrek" byl od kabiny skoro až k chladiči, ale jak jsem psal, víc mne zajímaly Cadillaky vedle, sem jsem jen nakoukl :-( a možnost, že bych si Octavii spletl s 1202 STW, kde by to místo asi bylo,to celkem vylučuji :-), nevylučuji ale jakékoli úpravy čehokoli :-)
Jose85: no nazdar hodiny :-D malucha jsem měl plný ruce s původním motorkem ( no uši víc ), nedovedu si představit, že by jsi tam nacpal cokoli silnějšího a dokázal to udržet na okrsce mezi čárama :-)
18. února 2012, 20:27
0
Tak zbytek malucha (podvozek,brzdy) by taky bylo třeba nahradit něčím jiným... :d
tohle sem sice moc nepatří, ale nevím, kam jinam s tím.. :)
http://www.streetfire.net/video/gsxrpowered-vw-bug-hot-rod_2366488.htm
03. února 2012, 08:59
0
Velký výkony, vzhled a dobrý jízdní vlastnosti za pár šupů nabízí alfy romeo s motory TwinSpark. Jen je to asi ta nejhorší rada, kterou jsem mohl nabídnout :) paradoxně bych se musel fackovat, kdybych si něco s TS dotáhl domů (ikdyž mě to pořád láká). Ty motory jsou časované bomby a málokomu fungují, resp. na každého dojde, ale jde o to za jak dlouho :)
03. února 2012, 17:55
0
A co takhle Porsche 928 - dneska se nechá pořídit do 100.000,- za cca. 220kW...
04. února 2012, 14:09
0
BobAsh,Martin- v čechách byl hotrod z felicie(původní z 60.let) s nezvykle roztaženými blatníky a mezi nimi v8 z tatry613. A co se týká přestavby octavie na traktor-odstranilo se šest šroubů kastle se vyjmula z rámu a přidělala sedačka. Kutilové dle receptáře zkracovali rozvor a instalovali světla apod, ale základ byl hotov za odpoledne..
Sklenka: měl jsem na mysli hlavně model, možná že se jednalo o 328i, ale největší motor nutně neznamená nejlepší. V e30 byl lepší čtvercový 2.3 oproti 2.5, stejně tak byla populárnější e31v8 840 oproti v12 850, 325i je osvědčená dostupná klasika a myslím že silnější než 318i..
15. února 2012, 08:22
0
A nebyla náhodou žlutá? potkával jsem jednu takovou na synkáči :-D
04. února 2012, 15:08
0
sedmicku: přirovnávat TS k časované bombě je asi trochu přehnané, motory mají své mouchy, a o něco vyšší provozní náklady, ale to není nic co by majitele italského vozu zarazilo, překvapilo a odradilo :)
také dávám svůj hlas saabím turbomotorům, GMková V6 jde sice dostat k hranici 1000 koní, ale není to za babku, 220 koní v 2,3 aero je podle mě dostatek výkonu na to že ho dostanete v komfortním balení saabu 9000, z čehož plyne že dostanete luxusní dálniční střelu za pětimístnou sumu, motor také trpí neduhy, které ale závisí na přístupu majitele, saabaři si pochvalují rozvod řetězem, ale za tím bych si zase já osobně moc nestál, hotor vyžaduje péči, ale opět to není nic co by milující majitel severského automobilu nepřekous.
pak tu máme alfí bussa, které bude čím dál tím větší problém sehnat, bavoří straight sixy, ze kterých by se daly dolovat za pár šlupek slušná stáda koní, a mít v lehké trojkové řadě veliký stádo, to stojí i za to že za volantem se vám budou posmívat.. tuneři, frajírci a machové by si měli začít vybírat nějáký horší auta.. :-/
08. února 2012, 12:40
0
Fiat Coupe :D
08. února 2012, 17:43
0
ivan má recht, na přeplnovaný fiatí pětivál jsem zapomněl, nepotřebuje moc, a jde z něj dostat dost, ony celkově přeplnovany zážehovy pětivály (audi, fiat, volvo) vyhlížejí jako ideílní mezistupen mezi I4 a V6
10. února 2012, 19:08
0
Hmm hmm, Duramax dýzl do nejmenší věci kam se vejde? (safryš,ale jak by to bylo krásný v nějákym Oldsmobilu...)
10. února 2012, 19:09
0
A nebo Swift GTI? Uno Turbo? Jak moc rychlý potřebujem bejt?
10. února 2012, 19:36
0
Uno Turbo, to je zajímavý, stejně jako Punto GT Turbo :)