piwel
Jméno | Tomáš Pavelka |
---|---|
Bydliště | Uherské Hradiště |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 6.3 rok. |
Příspěvků ve fóru | 17 |
Komentářů u článků | 174 |
Pozitivních komentářů u článků | 21 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
ten blatník znám ! byl jsi pro něj v Uherském Hradišti, že? zajímavé je, že ke kámošovi pro díly jezdili výhradně majitelé červených NAček, nejsi jediný kdo něco bral :D
TOP ! předpokládám že podobné reakce měla i moje slečna M při první jízdě ve vykuchaném "závodním" CRX :D ikdyž mi to nikdy neřekla :D
nic v garáži nestálo, všechno jezdilo, ale s mouchama...jsem za ta auta rád, naučila mě daleko víc než třeba aktuální MX5
určitě bych na začátek bral co nejnáročnější auto. První auto co jsem měl byla Fiesta 1.4 mkIII ta se po pár měsících prodala - zadřená - odešlo olejové čerpadlo. Další Fiesta, tentokrát 1.6 měla ohromný fun factor, jenomže doplatila na mou blbost a já kokos jí nedopřával olej...od té doby jsem až přehnaný pedant na kontrolování hladiny oleje a jeho výměnu. Třetí auto (asi rok po získání ŘP) byl Fiat Uno 1.1 - tady ta moje zelená žabka mě naučila asi nejvíc. Semtam se stalo, že mi za jízdy vypadlo táhlo řazení, takže jsem se musel naučit opravovat auto v "nouzovém režimu" - tedy bez pořádného nářadí a většinou v košili a kravatě (takhle jsme museli chodit do školy). Potom začal milý Fiátek chcípat na volnoběh, takže jsem se musel naučit pořádně brzdit motorem a brzdový pedál ovládat levou nohou abych mohl pravou udržovat otáčky. Další na řadě byla Lantra, tam když se zašlápl plyn až na podlahu, tak začalo auto kuckat, dusit se, poskakovat, prostě nejelo, takže jsem se musel naučit pečlivé dávkování plynu. Možná jsem jen looser co měl smůlu na auta (světe div se když dohromady ty 4 kousky stály ani ne 40.000,-Kč ), ale tady ty levné povozy mě naučili víc než kdybych hned od začátku jezdil v zánovní Fabii.
je to zas..ný byznys, hlavně pro obce. Jako příklad dám Bučovice (E55 mezi Brnem a Uh.Hradištěm). Na konci obce směrem na Brno je pár měsíců zpět nainstalovaný stacionární radar. Nutno podotknout, že je na výjezdu z obce, cca 100 metrů před cedulí a okolí je, dle mého soudu, dost přehledné. Tento radar má na starosti obec, nikoliv PČR. Jeden známý si onehdá nedal pozor a naměřili mu 90+kmh (vím, v obci jet 92 je fakt prasárna). Pokud by tam stáli příslušníci, tak je bez papírů minimálně na 6 měsíců s pokutou minimálně 5.000,- a má -5 bodů. To by bylo pokud by ho změřila PČR. Ale protože obec je ta hodná, tak přišel dopis - "pokud nám zaplatíš 2.500,-Kč, tak my to na tebe neřeknem". Zaplatil 2.500,- a má čistý štít. Může se to zdá jako výhoda, ALE ! Aby to nedopadlo tak, že na každém kilometru bude radar, který nespravuje PČR nýbrž soukromníci, firmy a obce. Ti z nás budou loudit peníze za to, že nás nenapráskají.
Buď mají platit stejná pravidla pro všechny, nebo se na to vy...me
PS rád se projedu rychle a kdybych řekl že jezdím předpisově, tak bych měl nos delší než Pinocchio.
Budíky - digitál versus ručičky? Zvládnu jezdit se vším, ale určitě bych chtěl digitální zobrazení všeho jak to mělo třeba Tipo nebo S2000...líbí se mi to, není to obvyklé a vypadá to daleko "technicky pokročilejší" :)
Osvětlení - myslím že všech 5 aut co doma máme umí ztlumit budíky, obrazovku v autě nemám a rádio je nízko takže to mi nevadí...
Osobní MPV - vždyť ty auta jsou už od pohledu strašnééé, prostě nafouklý kombík, ani to ani ono...prostě kočkopes
Sklápěcí nárazník - krom Fiatů to mělo i pár SUV (Outlander rv2008 a jeho PSA sourozenci, XC90) tohle je škoda že se přestalo dělat.
3+3=6 - abyste mohli vozit hlavu své dcery na palubovce :D http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200704/2007-honda-fr-v-9_1280x0w.jpg
Evlo : taky mám MX5 jako každodenní povoz, jediné co mi na ní chybí, tak držák na nápoje. Klimu nepotřebuju, podvozek přetrpím nebo jsem si spíš už zvykl :)
E1 znám, ta z profilu vypadá jak zdrcnuté CRX II :) Nazcu samozřejmě taky (na NFS II jsem vyrůstal). Z9 si matně pamatuju, ale zbytek je pro mě naprosto nový :) tyhle články mě baví
Vavris : já to říkám pořád, ideální MX5 by byla s motorem F20, digitální palubovkou, interiérem orientovaným výhradně na řidiče a vzhledem S2000 :D
Jéééé, Hradištský Town Car, to je roků co tu stával (jet jsem ho nikdy neviděl :D ). Bublající V8 je krása, ale pro mě by to nemusela být zrovna amerika, jakákoliv V8 by stačilo :) nebo i V10 nebo V12..mimochodem ke druhému odstavci, mít "to auto jehož jméno nesmíme vyslovit" na zimu je neuvěřitelná sranda :) škoda jen že to hodně odnáší kastle...
PS Vavrisův komentář - jako bych slyšel mé kamarády :D
taky sem si tak chtěl nechat proplatit auta :D bohužel se mi taková situace stane vždycky jen s autem které zničit nechci :D
a jak to tam lidi smýkají ke kruháči...když jedu od kruháče dál rovně tak často troubím na pitomce co si myslí že to stihnou od kaufu ale zůstanou půlkou auta trčet do mého pruhu protože ke kruháči už 5 aut stojí... holt akce v kaufu jsou akce v kaufu :D to se i ze svátečních řidičů stávají dravci silnic :)
klasická situace u obchoďáku...před pár lety zrušili vodorovné značení na silnici a nahradili jej značkou (ZÓNA 30, PŘEDNOST ZPRAVA atd) při vjezdu na parkoviště - proto si nevšímejte "přednostdávajících trojúhelníků" na obrázku. Od doby co zrušili to vodorovné značené jezdím výhradně tím posledním možným výjezdem (jako na obrázku - žlutý obdelníček jsem já) abych dostal přednost. Inu stalo se že jsem tak potkal staršího pána v C-MAXu. Já si jel podle pravidel silničního provozu, počítám s tím že mám přednost. To se ovšem C-Maxu nelíbilo a docela dlouho troubil. Tak jsem vystoupil a šel mu říct jak se věci mají "Pane tady mám přednost zprava!" "to víš že jo, kdes na to došel?!" "tady na té ceduli" (ukazuji na ceduli která upravuje přednost a rychlost na parkovišti) "aha, pardón"...tenhle případ se mi stal dvakrát... Lidi opravdu čumte okolo sebe a všímejte si těch značek.
Jinak mne nikdo ještě neškolil, pouze nějaký debil nechápal co je zip a odmítal mě pustit, tak jsem popojel o pár aut dál a tam jsem se bez problému zařadil.
Vozím s sebou mačetu (zatím jsem ji použil jen na sekání keřů :D ) a plynovku s pepřovou kapslí. Kameru si musím koupit, myslím že to je nejlepší prevence před debilismem.
Honda má hodně povedené reklamy, tady jedna na CRV
a další krásně zpracovaná "Hands" . Potom mě bavily superbowlácké reklamy na Volkswagen (malý Darth Vader atd).čumák toho Nissanu mi hodně připomíná Mazdu 6, maska, světla, linka přes blatník...
Korejci a nejnižší patro trhu? To snad nemyslíš vážně :) Tyhle 2 automobilky udělaly obrovský skok z levných pleček k autům které se nemusí krčit ani před německou konkurencí a francouzi se můžou jít zrovna zahrabat. Jak ale bylo psáno výše, Stinger bude frčet hlavně v USA, tak jako třeba Accord (TSX).
první auto byla Fiesta 1.4 MkIII, obouchaná, hnusná, na plecháčích...ale první "burnout", handbrake turn, nelegální (ještě jsem neměl papíry) výlety na místní dízu za puberťačkama, sezení a poslouchání muziky přes FM transmitter v autě které bylo moje (koupil ho tata, ale dal mi ho...a stálo asi 4000 :D )...potom jsem začal tatovi znásilňovat jeho Fiestu 1.6 16V mkIII, znásilňoval jsem ji tak dlouho až mi ji zase nechal...a já ji zadřel :( potom nuda, nuda, první automat v Primeře P11 (taky zabaven tatovi :D), Lantra na plyn....a potooooom KONEČNĚ moje první, z VLASTNÍCH peněz placené auto. Honda CRX, na tu opravdu nikdy nezapomenu, v roce 2015 se stěhovala pryč a já si dodnes pamatuju její VIN (u aktuální MX5 si nepamatuju ani SPZ :D). CRX mě svedlo k závodění, což byl nakonec i důvod proč jsem ji pustil do světa a místo vykuchané a trojbarevné (rozuměj, válečné zbarvení na závody do vrchu) jsem si pořídil žlutu MX5. Ta pro mě bude taky nezapomenutelným autem, teda doufám :) k CRX bych se chtěl někdy určitě vrátit, to je pro mě řekl bych srdcovka. MX5 je dobrá, ale zatím se nedostala na úroveň staré, malé Hondičky.
vždycky když se vyléčím z nezkrotné (a zatím nenaplnitelné) touhy po S2000 stane se mi nějaká věc a zase do toho spadnu...pokaždé je to horší a horší...buď mě kámoš sveze, nebo tady narazím na rok starý (pořád neuvěřitelně dobře čtivý a pravdivý) článek a jsem v tom až po uši :D
opravdu jedete pořád bez problému? není to trochu nuda? :P ale ne, samozřejmě celé výpravě přeju bezproblémový dojezd do třetí (finální?) části příběhu
kdy že jsou ty Vánoce? a co na to Ježíšek? co? že to je skořápka, nesmysl, naprosto nepoužitelné auto a zabiju se v tom? no dobrá...tak teda až budu velký :D
můj oblíbený projekt z dob kdy jsem byl Honda positive
http://www.jfperformance.cz/crx-turbo.html
v tady té kategorii u mě prostě vede Mazda CX-3. Každopádně doufám že na dalších Peugeot EmotionDays bude 2008 k vyzkoušení s hydroměničem, protože co jsem jel v manuálové verzi, moc mě to nepřesvědčilo a u takového auta je řazení dost otravné. Úchylnou ruční brzdu měla i předchozí generace 2008, ale naprosto nejletadlovitější ruční brzdu má podle mě Honda CR-V
s V6 zkušenosti nemám, ale 14K4F neboli DOHC 1.4l 76kw to je učiněná katastrofa :D ale to bych asi říkat neměl když potřebuju prodat ještě 2 MG ZR právě s tou 1.4 :D
tohle je Honda motor, ty nemají problémy s těsněním :) s olejem jsou na tom ovšem trochu hůř, hlavně co se žravosti týče
jenomže Civic je cenově jinde a ani není tak užitečný, tady s tím odvezeš cokoliv kamkoliv. Navíc sehnat Civica s motorem DOHC je jako hledat jehlu v kupce sena. Svezení je samozřejmě někde úplně jinde.
Tady by zadní kotouče měly být v základu, aspoň Concerto je mělo.
co se týče té "obytnosti" tak pokud pojedeš ve 2 lidech, tak se tam i celkem pohodlně vyspíte, zadní sedačky by měly jít sklopit do roviny s podlahou kufru, bágly hodíš na přední sedačky, pod hlavu a celkem normálně se tam vyspíš :)
jako sleeper je to celkem funkční, málokdo by od takové důchodcovské krabice čekal skoro 130koní :) ale podvozkově to žádný zázrak není, párkrát jsem měl v Concertu opravdu strach jak je to nedotáčivé (nebo že by špatné obutí?)...pojěždění je v tom fajn, ale jakmile se něco začne kazit, tak honem ruce pryč. Než stihneš vyměnit servo tak ti přestane fungovat stahování oken, než opravíš tohle, tak to sežere 1 litr oleje na 1000km. Je fakt že moje Concerto mělo víc najeto a bylo ještě levnější, ale i tak bacha na to. Ani se nenaděješ a investice daleko překročí cenu auta. Já do toho před rokem nasypal asi o polovinu víc než to stálo a auto už je ve šrotu.
ono to zase klesne... a když ne, tak za měsíc si na to lidi zvyknou :)
Příslib lepších (automobilových) zítřků vyzařuje i z jeho garáže :) málokterý demokratický vládce má SLR, Phantom nebo Diablo :D
to zas bude keců že Miáťákům se nic jiného než Miata nelíbí :D ale sdílím tvůj názor...
Fiat 124 Abarth s výkonem přes 200 koní (Hondí F20C by bohatě stačila) a digitální palubovkou a nic víc nepotřebuju :D
Vavrisu palec hore. Tvoje články mě tu baví nejvíc a když se v nich člověk dozví něco zajímavého (MazdaGo, rotary pickup) nebo si osvěží pamět (Cosmo Sport a Eunos Cosmo) je to radost číst. Jenom mi tady chybí (pro existenci Mazdy ne až tak zásadní auto, ale do historie se zapsala tučným písmem) Mazda 787B jako jediný rotary vítěz LeMans.
myslím že zrovna na letošní Honday se bude dlouho vzpomínat...PČR, zlomené končetiny, záchytky... :) ale předchozí 2 byly super :)
svatá pravda ohledně Hondařů...ale neměl jsi snad na autě to samé co jsi zrovna popsal? ono v té záplavě 1.3 - 1.5 Civiců s uprděným výfukem člověk snadno splete :) takže jestli jsem vedle, tak se omlouvám
je daleko víc odpornějších aut než třeba Logan. A ty auta jsou mnohokrát několikanásobně dražší :)
Vavrisi, kde ty na to chodíš :D :D tak jsem se dlouho nepobavil :D tak přesně se trefit do všech :D palec hore. PS děkuji za zmínku :)
každopádně co to bude za automobilový závod bez řevu motoru?
no jo, ale to jsi asi neměl Golfa Mk.IV na šestadvacítkách Vossenech, to jsi potom největší king a kam se hrabe Quattro :) já jel takhle jednou na sraz japonských aut na Slovensko...jel jsem Kiou Cee apostrof D, zaparkoval na kraji parkoviště, měl jsem vytisklý papír kde byla fotka mého CRX olemovaná černým rámečkem a u toho popisek "Moje auto bohužel trpí vážnou nemocí a je u doktora, přijel jsem se aspoň podívat na ostatní PS Korea má k Japonsku blízko, určitě blíž než Němec :) "
vím že u lyžařských brýlí se používá oranžové, žluté, všelijaké jiné...i červené :) byla to jen hypotéza :) ale třeba to bude opravdu jak v terminátorovi, udělají nějaký head-up display který bude zobrazovat "targety" k předjetí, ukáže co je v daném autě za motor, kdo to řídí atd :D
kdyby si měl Darth Vader vybrat nějaké nové auto, tak by určitě šel do tohohle Type R
zepředu prase, zezadu podle světel Seat nebo korejec...kupodivu boční silueta povedená.
tak u takového auta by mi nevadila ani ta obří...znak vepředu :) a není tam červené sklo kvůli lepší viditelnosti za zhoršených podmínek? mlha, protislunce, atd...
ta Alfa je dost dobrá! jak se dostanu doma k PC tak zkusím fotky nahrát někam na gugl nebo tak něco a pak sem hodím odkaz
Pro mě určitě platí známé pořekadlo "lepší řídit pomalé auto rychle, než rychlé auto pomalu" :) sice 300kmh v 911 Turbo je skvělý požitek, ale dosáhneš ho jen na pár místech u nás a i tak pekelně riskuješ. Navíc u takového auta by tě strašně brzdil strach a to i na okruhu. Podle mě je lepší mít nějaký "obyčejný" hot hatch jako třeba SSS, Fiesta ST, Leon FR, nějaké to TSIčko třeba...nebo levnou zadokolku a objíždět menší okruhy.
z principu by mě to táhlo k těm Nissanům, ale vím jaká dokáže být Fiesta úžasně rozpustilá a hravá, marně čekám až se někdy objeví na prodej taková verze jakou jsem měl já.... 1.6 16V Zetec 66kw, sedačky z Escorta RS2000, jiné nárazníky (dle mého soudu hezčí než u verzí XR)...strašně rád bych si připomněl mladická léta plná nerozvážností, gumovaček, handbrake turnů a podobných puberťáckých blbostí :D na tu hmotnost a výkon to jelo, na stupnici nuda až Veyron, jako Veyron (aspoň pocitově :D mělo to krásný dar zkreslování rychlosti - člověk nejel pomalu, ale přišlo mu že jede ještě dvakrát víc :D )
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů