Vikis
Jméno | Viktor Votápek |
---|---|
Bydliště | Děčín |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 5.6 rok. |
Příspěvků ve fóru | 15 |
Komentářů u článků | 53 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak si to shrňmě... Pirelli a jeho kalendář (gender, rasa a konec koziček a renaultíků), Playboy a jeho konec s nahotou (tam dostali po roce rozum a vrátili se k tomu co jim šlo nejlíp) no a teď F1 (odpadní roura motorsportu a sponzoringu). Co by pomohlo F1? Oprášit pravidla z 80-90 let a nechat všechny podepsat, že to dělaj dobrovolně a když se zabijou, tak jenom jejich neschopností :D
Přesně. Starý TG už tak nějak dodělával. Až na tu jednu sérii v novym složení to je bomba. Evans byl krokem vedle, možná kdyby se tolik nesnažil, ale co už. Do poslední série přišlo osvěžení, nový vtip, nadhled a přístup k testování. GT je vlastně takovej cestopis tří mužů za středním věkem, kteří mají no limit rozpočet a užívají si to. TG zase začal být mladiství a pro mě i chvílemi zábavnější.
Hyundai jede, jakožto osoba zaiteresovaná v konkurenčním boji by mě to mělo trápit, ale nějak jsem za to i rád... Někde jsem i zaslechl, že Fastback dostane verzi N :)
Zklamáním testu pro mě bylo odhalení Autíčkářské superhrdinky Zlo Kočky a prozrazení jejího jména jí stáhlo mezi obyčejné smrtelníky. (chvíli jsem opravdu pátral v paměti kdo tu Octu testoval a s nejistotou rozklikl odkaz) Autíčkář a její testy už nikdy nebudou jako dřív, když vím, že je jedna z nás. :/ :D
jojo v Markvarticích se z nadšence stalo muzeum s několika kousky... neskutečně velká mašina, hlavně když s tim vyrazí na silnici :D
No furt nemám ty znalosti co bych chtěl, ale vidím to u rodičů kde se válejí dvě auta a pak v korporátu, který by byl bez kamionů v háji a nevyráběl. Když jsem to četl níž, tak ona i ta jízda po dálnici... Kdo v tom neseděl a nejel po nějaký hnusný okresce a pak kousek po dálnici, nejlíp D1 od Benešova na Brno, tak to prostě nepochopí... Měl jsem příležitost se svést a vzal sebou kamaráda, po cestě otočil a když sedíme u piva a někdo tam nadává na kamiony a řidiče, tak se na sebe smějem a mlčíme, protože nemá cenu vysvětlovat "expertovi" co vidí kamion z dálky jak se co má...
V práci se snažím nenadávat a když už, tak alespoň v autě kde mě nikdo neslyší, nebo si to alespoň myslim... :D Když nad tím tak přemýšlím, tak je čas si koupit antistresové prso... a házet ho po lidech :D
RoLa se tady praktikovala a skončila z důvodu absolutní nepraktičnosti. Naše železniční sít je již teď na maximální kapacitě. Některé firmy posílají návěsy vlakem, kde pak čeká připravený koník a veze ho dál. Vše přehazovat na vlak je taky blbost, protože to je absolutně nepružná doprava. Firmy, který se zbavily velkoskladů a jedou Just-in-time by byly v háji, protože by neměli vlak nikam složit a pronajmout si jeden vagon (překladní místo + stejně to musí někdo dovíst), nebo kamion je cenově někde jinde. Co se týče kanálu mezi Anglií a Francií, tak tam taky radši kamiony co jezděj jednu trasu využívají trajekt, protože vlak je při každodenním pendlování neretabilní.
Kdyby se mýto vybíralo přímou cestou do rozpočtu na opravu silnic a dálnic a ne přes prostředníka, tak by se taky stavělo a opravovalo jinak. navíc Mýto je například v pátek od 3 hodin o cca 50% dražší. A hlavně jak vysortovat tranzitní dopravu? To bude stát celňák na hranicích, stahovat každej kamion a podle papírů mu programovat jednotku? Hlavně u nás zásobujou obchody velké soupravy.
VK na hospodskou debatu s tajtěma argumentama dobrý, realita je absolutně jiná a nejednoznačná.
Takže koníčky? tak to mám auta, auta a ehm... jo auta... :D Plácám se v práci, kde máme fabriku plnou aut (na druhýho nejlepšího českýho výrobce jich je fakt hromada), doma si zajezdim na konzoli, nebo pc auta a když se ségře vysype ta její plechovka, tak se v tom i hrabu. Popravdě ta plechovka mi přidala dalšího koníčka a to je meditace a kurz sebeovládání, protože "K...a jakej č....k vymyslel takovo p......u! Dop..e!!! Já tu m...u zapálim a ty b.......y postřílim... Z...i! K...ááááá!!!!" Takže tak, jinak jsem vcelku vyrovnanej člověk :D
Já sledoval první testovačky z představení ze slovenské Garáže a pak tušim TopSpeed nebo jak se ten kluk jmenuje... včera jsem naší Garáž sledoval na "jeden" dech a Rejloš z toho byl fakt unesenej (podobně jako BRZ). Ty letní budou diametrálně jinde, každopádně na další testy se těšim a na závěr snad: Perte to do mě! Čim větší kapky, tim líp! :D
Další chvála na i30N to auto se mi zamlouvá čím dál více. Až dojezdím svůj povoz, tak jsem chtěl zůstat věrný značce a znáček FR vyměnit za znáček CUPRA, no když to poslouchám ze všech stran tak i30N je vážně žhavý kandidát. Hold budu muset sehnat dostatečně střeleného prodejce, který by mě nechal svést na celý den :D
A že mu všichni předpovídají hrozný konec, kdy bude motor v křeči a peněženka následného majitele bude páchat sebevraždu bych neviděl. Dá se různě dočíst jak bylo auto pilně testováno a dimenzováno. Chlapci to auto bude jezdit 5 let a nikdo nemá kouli/e aby věštil... Kdo by před pěti lety řekl, že Hyundai postaví něco podobného. Že něco postaví se vědělo, ale až tak dobrého?! No uvidíme, u kterého prodejce skončím, pokud do toho nehodí vidle GT86 :D
Giga factory je geniální záležitost. Setkávám se s tím v práci poměrně často, na výrobě je problém, musí se jet 170km k dodavateli, ten si sype popel na hlavu a čeká na úpravu od dalšího dodavatele, kterej jede 400 km a může až za týden. takže máte 10 dní v háji a problém není vyřešen a výsledek je nejistý. Pokud by to bylo pod jednou "střechou" tak mobilita a rekace bude úplně někde jinde. Mám problém na výlisku, protože raznice, odvezu jí do vlastní nářaďovny, kde se upraví, zmáčkne a převeze zpět, díly můžu odzkoušet hned, atd... Teď když je vše rozházený po republice, je toto všechno logisticky a časově náročný. Touto úsporou času je firma schopná zkrátit dobu potřebnou pro vývoj o půl roku - rok? Problém je ovšem umístění co se týče místa, dopravních uzlů a pracovní síly...
Já nevim... to je jako s naftou a dieselgatem. Nikoho nezajímá ekologie, bylo to cool a ještě na tom člověk "ušetřil". Proto se mi líbí jak každej postiženej naftař křičí, jakej je chudák, že zabil o tučňáka víc a nevěděl o tom. Já bych si elektromobil koupil hned, protože to píchnutí do zdi, pro mě dostatečnej denní dojezd, levnější provoz a jestli ten proud je z mrtvýho dinosaura, nebo z krutého Severního větru je mi tak nějak fuk...
Tak ten přední rám je zatim "na hulváta", po laku by měl jít o dost výš. Tak jelikož majitel si sám postavil Turbokompresorovou naftu, tak se nebojim, že by to měl vychytaný :D
U nás v klubu se pár let staví tohle :D poslední evoluce má tuším Syncro, rám z G Country, PéDéčko, atd... :D
-
Komentář upraven 11. 12. 2017, 07:46:38
Cupra ST :) ale máš pravdu. Myslim si, že má RS výhodu, protože se dá koupit v naftě 4x2/4x4, takže člověk co chce sportovat zvenku, ale v duši chce jet svižně z bodu A do bude B je ORS ideální auto, které splní úkol bez jakékoliv přidané hodnoty.
Jo třeba já, protože ho v Leonu vozím nějaký 4 roky :) tak jasný, ale třeba ikdyž dojíždím do práce 75 km, tak bych si proto naftu nekupoval. V rodině máme naftu ve všem , kromě právě Leona a naftu už bych do auto nechtěl, pokud to tedy nebude nějaká krabice typu Multivan atd...
Nedávno jsme tajten problém řešili u piva. Jednalo se o nákup Leonu 5F a přišlo téma zda 1.4 TSI 110kW, nebo 2.0TDI 110kw. Po přepočítávání nákladu na pořízení a provoz, tak jenom na palivu se TDI vyplatilo po ujetí cca 90k km, bez zahrnutí servisních úkonů (1.4 míň oleje, atd...)
Pokud si dobře vzpomínám tak DP si vyvynula vlastní elektromobil pro doručovatel, což úplně nejde přes nos VW...
Tak já na to kašlu.. chtěl jsem si mx-5 jednou koupit... tak si teda koupim kamión co bude mít 500, a nebo když už tak už 700 koní, to pak musí bejt v zatáčce neskutečná střela, když se teda neposeru a nezačnu brzdit... :D
Pravda, že stylisticky se tam podobné spojení hodí. Kdybych se stim jeden čas nezabýval, tak by mi to přišlo vcelku logické, tak jako si to myslí přes 80% "uživatelů". Samozřejmě nikdo není chodící knihovna, kromě manželky, takže některé nejasnosti lze tolerovat, upozornit na ně a nelinčovat za ně. :) Na obranu Adama zase musím říct, že jeho články zde řadím mezi velmi dobře čtivé.
Docela zajímavá dodávka, ale je ta cena kolem milionu ospravedlnitelná? Kdo vůbec konkuruje v mainstreamu, je to Caravelle, nebo ještě Caddy?
Jinak výtka k tomuto spojení "dvoulitr BlueHDi o výkonu 177 koní, spalující směs nafty a močoviny" - Močovina se nemísí s naftou, ale je vstřikována do výfukového systému před SCR katalyzátor. Tedy pokud inženýři ve Francii proces nějak nezdokonalili.
Kluci nesháníte tam někoho na skartaci papírů a dělání kávy? Klidně bych to za nějakou lůznou kačku podstoupil na podobnym pracovišti :D
Popravdě třeba o tom autě slyšim prvně v životě... Takže když o něčem nevíš, tak si to v životě nekoupíš.
Jenom k info, mám pocit, že Škoda Rapid není na MQB platformě, ale na starší platformě PQ26 (nástupce PQ25) a není náhodou ten RUF CTR vodou chlazený? Někde jsem to zahlídnul, ale teď už to nemůžu najít...
Jinak za mě překvapení RR Velar, nová XC60, Yaris GRMN (to auto asi nutně potřebuju) a pak KIA Stinger.. Celkově mi letos přijde Ženeva zajímavá :)
Whiteknight: V Děčíně je ten vnitřní okruh vymyšlenej dobře, bohužel tam jsou 2 faktory, který to prostě zastavěj.
1) člověk, protože hodně lidí tam jezdí po paměti a dávaj přednost tam, kde nemusej, protože nečuměj na značky. Teď už je to teda lepší.
2) nejužší místo - kruháč na nábřeží... tam to je prostě nešťastný... časem, až se (snad) udělá ta přeložka u Desty na Ústí, aby jsi nemusel na most, k OMV a pak zase zpět, aby jsi stál u Shellky, tak by se mohl ten kruháč (Nábřeží) napřímit (od Mototechny jenom na Ústí a zpátky jak to je teď) a udělal se další miniokruh u Tesca, ikdyž si nedokážu představit, jestli by to úplně fungovalo.
Jinak Zelená vlna funguje snad jenom v HK co jsem zatim jezdil... hodně se teď pohybuju po MB a jet po Klementovce od Kosmonos na Starý město je docela na nervy a často proklínám člověka co ty semafory nastavoval...
Prostě Lexus... Miluju LFA. Dokonalej interiér a hlavně ten zvuk... pokud někdy bůh dá a padnou správná čísla, tak je to jasný :)
Jinak to mám docela složitý.. líbí se mi třeba interiér Insignie před fl, kdy každá věc má svou funkci, pohledově nový MB C a celkově Audi, až Tesla S, se kterou jsem se sžil docela rychle :)
Ono celkově ta motoristická novinařina tady mi přijde hrozně chudá... internetovou sekci jsem z cca 4 stránek zredukoval na 3, kdy 3 jsem vyrušil a 2 přibral. Co se testů týče, tak sleduju zdejší komunitu a Garáž, hodně jsem zvědavej kolik toho vyklepe Honza Červenka z Novy... ikdyž už tam mám osobní odpor, že to je pod tou značkou, kterou to je...
to jsem chtěl dát taky! byl jsi rychlejší... ten člověk mi přišel úplně mimo, zhýčkaně a absolutně líně... i u dalším článků mi nepřijde, že to je člověk na správném místě...
Pokud si dobře pamatuju, tak snad ve World Racing 2 byl OII RS a Fabia WRC
Já ten článek chápu. Něco podobnýho sice ne s autem, ale na lyžích stalo v Alpách. Přes léto jsem na to nevlez a v zimě hned první co jsem udělal, tak jel hned do Alp... Po prvnim dni vcelku klidnýho ježdění, jsem druhý den odbourával zábrany. Před obědem jsem si řek, že si dám poslední jízdu a pak prostě jdu, vůbec se mi nechtělo, ale co... máš to zaplacený tak jeď... v půlce kopce na vcelku rovný, pomalý pasáži jsem si dal neskutečně na hubu, z poloviny mojí chybou a z poloviny chybou někoho jinýho... když jsem se dobelhal na hotel, tak jsem ty lyže málem zlomil a utvrdil, že zbytek dovolený radši strávim na baru a pokoji, jestli ty prachy vůbec stojej za to, abych se tam někde zabil...
V autě už to mám taky podobně a při náznaku prvního sebemenšího průseru na to kašlu a jedu domu, pravda že už i ten blbej pocit mě kolikrát odradí, protože jsem ho jednou neposlech...
No já nevim... Mám 3 roky starý auto a po tom co padla záruka, tak si oleje dělám sám na koleni (a to nejsem žádnej garážovej kutil). Teď mě čeká olej a brzdovka a přijde mi zbytečný to někam dávat, až přijdou na řeč koutouče a destičky tak to nedopadne jinak. Interval si odcvaknu přes palubák.
Ale jak píšeš, dneska mají auta malé nároky na uživatele jako kontrolora/seřizovače, hlavně dneska je na skoro každém roho dílna, nebo značkovej servis, kde to rádi udělají za tebe a někteří si rádi za to pohodlí a čisté ruce připlatí...
Ahoj, co se porozhlédnout v koncernu PSA, kde je výběhová C3, kde se v rámci možností s 1.2 a automatem vejdeš do rozpočtu. Asi by nebylo od věci si počkat na novou generaci. škoda, že se nevejde do výběru C4 Cactus, který už je mimo cenou a možná i rozměry... Dál mě napadá Nissan Micra, která se s druhým stupněm výbavy vejde s 1.2 80k CVT do výše zmiňovaného rozpočtu, nebude to trhač asfaltu, ale o to tu asi nejde... Ve vzduchu ale opět visí otázka, zda si nepočkat do konce roku na novou generaci,která by měla bejt o trošku jinde. Napadá mě Swift, ale tam jsme přes rozpočet a s tim 4. st automatem jsem nejezdil... Poslední adept, který mě napadá (a vyhrává na plné čáře) je Dacia Sandero, kdy za 300k máš solidně vybavený vůz s automatem, musíš se ovšem spokojit s malým motorem dopovaným šnečkem. Poměr cena/užitečná vlastnost/výbava si myslím ale vyhrává. Snad jsem trochu pomohl
A jakou to mělo dohru pro řidiče popř pro Vás? To za Váma přišli, že máte jedno moc hlasitý auto, ať si tam dá špunt, nebo dojezdil?
Letos bylo mnoho akcí, ale taky málo času. Takže bych rád vyzdvihnul dvě akce, které proběhly na začátku sezóny. První byl Trackday v Sosnové, kde odešly do věčných lovišť mé SportContacty, které jsem obouval již od předání mého vozu a podle všeho od přezutí místo zimních plášťů měly zvládnout ještě jednu sezonu... Druhá akce byl poklidný sraz Seaťáků. Na jeden víkend v květnu se nás do kempu Seč narvalo kolem 200 vozů. Organizátoři obě akce zvládli bravurně a nezbývá nic jiného, než smeknout můj neviditelný klobouk.
Pevně doufám, že příští rok bude stejně nebo víc akcí a hlavně dostatek času a financí!
Taky si zde přihřeji polívčičku.
Popravdě jsem již od začátku byl proti neoznačeným vozům, protože jsem v tom viděl jak udělat z řidičů dojnou krávu do státního rozpočtu (hned po spotřební dani). V sobotu cestou z Legend, když jsem jel po D8 domu, tak jsem měl intelektuální chvilku a začal přemýšlet. Prázdná dálnice, semtam kamion, nebo osobák, kterej z dálky uhejbal, nebo stačilo probliknutí a s omluvný gestem se klidil z cesty. Já na tachometru něco kolem 160, někdy míň, někdy víc, prostě jak se špička dotýkala plynu. V tom jsem si začal uvědomovat komu tím vlastně ubližuji, že jedu takhle rychle? Dálnice prázdná, sucho, optimální teplota, dálnice v absolutnim pořádku, semtam někde nerovnost... Proč sakra nemůžeme mít neomezenou rychlost jako v Německu? Kvalita dálnice? Myslím, že D8 a další na to nejsou hůř než některé úseky v Německu (Nürnberg směr Švýcarské hranice, kde ta dálnice je hrozná a stejně se to tam dá rozjet). Vlastně jsem nikoho neomezil neohrozil. To jsme opravdu tak velcí tupci, aby jsme nebyli schopni domyslet následky našeho jednání? To nás má opravdu vláda za neschopné idioty se sebezničujícími sklony, kde by bylo na každim metru auto roztahaný jak hračky? Za co nás vlastně politici mají?
Pamatuju si když byl boom kolem 150 na dálnicích. Radoval jsem se, že si konečně někdo uvědomil, že je jiná doba a pro osazenstvo našich silnic by neměl být problém tuto rychlost bezpečně ovládat (ruku na srdce, pořád je hodně lidí co by těch 130 dodržovalo). Když návrh neprošel tak jsem popravdě začal nadávat na mého oblíbeného ministra dopravy (ten hejt by vydal za diplomku) a právě neoznačená auta. Protože si někdo musel sakra dobře spočítat, za jakou rychlost bude nejvíce pokut a o kolik by pan kobliha Penam přišel. Nikomu nejde o statistiky, nikomu tady nejde o životy, o prachy tady jde! :) Přece kdyby šlo o nás, tak se rvou prachy do zlepšování komunikací, rychlé výstavby a ne za nakupování radarů na úsekové měření (zdravím řidiče na D1).
A teď k prevenci... Ano na dálnici jsem se trochu uklidnil, protože nejezdim 160, ale do 150, na okresce (MB-ČL) kde se místy dalo jezdit 130 (řekl bych bezpečně) jsem zpomalil na 120 a dneska tam reálně jezdím 105 na tempomat, protože jedu domu a tak nějak mě baví se poslední dobou kochat. Nekochám se protože nutně žeru přírodu (ikdyž zrovna tady by se kochat dalo) ale protože vím, že u Bělé pod Bezdězem operuje Passat v kombiku a dál na Lípu jezdí světle modrá Octavie... Protože jsem sakra posranej, aby mě nezměřili a nevydali se zamnou... nejde mi o peníze, protože za blbost se platí, ale o body a po bodech o papíry, protože se bez nich můžu jít klouzat a existenčně budu v pr..... Bohnicích. Takže neoznačená auta mi zas tolik nevadí (už?!), spíš mě štve rozmístění značek a toho idiota (úředníka/projektanta) co nechává na některých míste kreslit čáry bych nakopal do zadku, nalepil na něj americkou vlajku a poslal expresem do Iráku...
Poslední část a máte odemne klid. Na republikovém srazu aut se na nás přijel podívat policejní Passat a proběhla rychlá "beseda". Kdybych to měl shrnout co jsem si z toho odnesl tak snad jenom: mějte své auto relativně v pořádku a když na něm něco děláš tak to udělej tak, aby to alespoň vypadalo dobře a funkčně, nikdy nevíš na koho můžeš narazit a nakonec snad jenom, když budeš idiot ty, tak zákonitě bude idiot i ten policajt... HOWGH!
S cenou okolo 500k se vejde i na 1.4 TSI v FR... Přihřeju si polívčičku, ale bohatě stačí, na dálnici spotřeba mezi 7-8 litry benzínu v trošku nadlimitních rychlostech, normál průměr kolem 6 litrů s mojí nohou, teď jsem byl schopnej jet za 5 litrů (jízda víc aut a pžizpůsobování se pomalejším vozům) na dlouhou vzdálenost a při ekojízdě není problém 4 litry... Podvozkově to auto miluju, kdo byl na plechcupu v Sosnový tak moh vidět, že je podvozkově hodně dobrý, ikdyž je vzadu trubka... Na okreskách vykouzlí úsměv a na dálnici dodá určitou míru pohodlí. Problém je místo vzadu, které se řídí podle velikosti osazenstva na předních sedačkách. :) Popravdě, až Leon půjde z domu, tak bude nahrazen opět Leonem :)
Tak Vám pěkně děkuju! Po přečtení článku jsem hned musel otevřít inzerci a hledat... Jaká nafta je nejlepší? :) a jakej benzín a výdrž? Našel jsem 3.2 V6 Q4 za 125k kč a má najeto skoro 190k km.... Házejte mi moudra, ať si doplním vzdělání :)
Vnesu do toho trošku osobního kacířského názoru. V životě jsem zastával názoru, že automat nikdy nechci. Dokážu ho řídit, ale prostě nechci, hlavně po zkušenostech s Q7, kde ten automat byl hroznej a kopal (ale to je delší a jinačí příběh).
Zlomilo se to v roce 2014, kdy jsem zjistil, že jediný auto co potřebuju tak je Leon Cupra 280 (tehdy). Měl jsem vedle sebě dvě identická auta, úplně identická, ale jedno bylo DSG a druhé manuál... V tu chvíli mě dostala pádla a celkový ten projev. Pak jsem přesednul do manuálu a to auto pro mě po pár kilometrech ztratilo tu jiskru a možná budu znít jako dítě, ale s žádnym meziplynem se mi prostě nepovedlo to prsknutí do vejfuku jako podělanýmu DSGéčku při podřazení!
Bral jsem to jako slepou lásku, která za chvilku odejde a já zas budu chtít tahat za klacek (o týden později v 350Z)....
Jenže pak přišel zlom, kdy jsem v práci na couračky skákal z Octávky s DSG do Yetiho s manuálem a po čase i naopak... Kolíček tomu teď udeřila O3 RS 4x4, kde je automat a zjišťuju co asi potřebuju (škoda. že už není sníh).
K čemu mi je v předokolce manuál, když dnešní automat udělá stejnou práci s menší námahou? U zadokolky to beru jinak, nechápu koho třeba napadne si koupit Toyobaru v AT...
Takže pokud se někdo slituje a až Leona budu chtít vyměnit za silnějšího bráchu, tak Cupra bude s DSG (asi jenom kvůli tomu prskání do laufu)
Jóóóóóó to je on :) Gumy to měly spočítaný, už když jsem se rozhodl tam jet, protože nová sada ležela doma v koutě :D tak jsem jim chtěl dát důstojnou smrt :D
super :) pokud budeš něco mazat semnou, tak klidně beru i mázlý fotky :D
kluci a co bílej Leon? :) nikde jsem ho ještě nepotkal :D
V jednu chvíli byla na trati R8 a EVO VI, klobouk dolu tomu člověku s tou R8, že měl koule jí tam projet, ale připadalo mi, že byl víc v hodinách na trávě, než na trati... aspoň, že to dělal v místě okruhu, kde se dalo bezpečně vyletět a ne přímo do zdi nářků, kterou políblo pár aut.. :( Jinak palec hore vodiči z Mišáka... v jednu chvíli jsem se zamiloval do spolujezdkyně (v civilizované Evropě řidičky), než jsme zjistili, že maj volant na špatný straně a ona není Stig v podprdě :D :D
Jinak co se týče Sosny, každej kdo měl strach z počasí, vykašlal se na to a nepřijel by měl hluboce, ale opravdu hluboce litovat :) Na druhou stranu jsme mohli jezdit, jezdit a jezdit bez zbytečných front :)
Když jsem viděl nadpis, tak mě hned trklo, jestli to není narážka na Sosnu :D
No osobně musim říct, že neumim řídit, ne tolik jak bych chtěl a mohl využít. Ale snažím se být ohleduplným řidičem, ale jsem jenom člověk a tu botu semtam udělám (ne, není to výmluva, o kterou se budu opírat celou váhou svého nekonfekčního těla...) Na druhou stranu se nebojím říct, že dokážu ovládat své auto. V 85% příkladů, zbylých 15% se snažím vyvarovat.
tak určitě :) ale ten trend se pořád zlepšuje.... takže jako majitel předokolky si přeju, ať tam to suchý okýnko je... :) nejlíp hoďku ráno a pak odpoledne :D ale to už je zbožné přání :D
s výrokama o počasí bych se zdržel :) 2 dny zpátky mělo propršet a bejt cca 5°C a dneska to ukazuje hezkých 13°C a semtam vykoukne sluníčko... nezahazoval bych to, Sosnová umí s počasím překvapit a předpověď se zlepšuje a zlepšuje ;)
Kluci jenom taková technická :) Je potřeba helma, když budu kroužit po trati? :) Jestli jí mám shánět, nebo ne :) Díky
Matěji já si myslim, že se zbytečně vymlouváte!!!!
Popravdě nechápu tajtej "hejt"... Rád si přečtu test, protože tady mají svůj specifický nádech a duši, ať už to je stará, nebo nová plechovka. Oproti konkurenci (a že nějaká už ani netestuje) jsou ty recenze čtivý (kdy bude testovat ZloKočka?) a zaměřují se přesně na to co člověk chce vědět...
Rád si přečtu další recenze ať už to bude Calibra, Leon, nebo i ta 911 :) Jentak dál hoši a slečno! :)
právě, že já to místo mám :D a možná bych se v tom i vrtnul :D a RHD na víkend mi žíly trhat nebude :D no je po víkendu a já se tý myšlenky nemůžu zbavit :D
Poslední komentáře
- afro-r1, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Auta uz byla. Ted je misto nich Urban mobility. - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jó, měl jsem kliku, to mi řekl skoro každý a já to uznávám... - Marek Brunner, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Závidím, žes nenarazil na žádnou kolonu. Já bohužel obě... - Opelfahrt, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Posilovač se továrně montoval poprvé až do Feldy 1.6, nejdřív... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
@rock: ona to je v principu kraťoučká reportáž - tadyv diskuzi... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ano, Jirka Zima je jeden z nejlepších zdrojů o elektromobilitě... - Stanley, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
V diskuzích u aut s emocemi se rešívala křivka momentu, reakce... - tomyks, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za meho detstvi kolovala legenda o jednom mistnim Formanovi s posilovacem.... - Romus, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tohle jsou debaty o ničem, kdo si může dovolit auto za milion+... - tomaass2, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jak se tam dostanu k dalším dílům, prosím? - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
diky bkraliku za zaujiamvy odkaz na twitter, aj ostatne posty... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...to bylo jen moje soukromé postesknutí na dobou, které nerozumím,... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Kurnik šopa, jakej smysl má dávat nějakou reportáž v sedmi... - yorkin, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Těch scénářů, v nichž se tohle auto nevyrovná spalováku... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Překvapivě Polsko po dálnicích není vůbec žádný problém....
Poslední inzeráty
2019 rok výroby
401 koní výkon
5 654 ccm objem
2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní Tatraplan
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
25 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů