begbie
Jméno | Petr Němec |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 5.6 rok. |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 16 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak to jsme na tom stejně: Rapid 136 GL, 46 Kw, uměl 170km/h. Já měl střešní okno, křídlo a mlhovky ne:-) Pak dlouho Fko, mrkačka - to bylo super auto. A pak.... mohl bych psát dlouho. Minimálně 5 bych jich koupil zpět, ale už asi budou zvrakovaný...
Naprosto souhlasím. 2 měsíce jezdím s novým GLC, mám to jen na půl roku, takže to přežiju. Nebudu komentovat koncepci auta. Výbava - asi základní, je vzhledem k ceně 1,5 Mio, naprosto tristní. Motor dvoulitr diesel - 170 k, postačující tak maximálně do města. Interiér se mi nelíbí a ovládání všeho mi dělá problém, i když jsem za život jezdil desítkama aut.
Před tím jsem jezdil půl roku novým Volvem XC 60. Na rozdíl od toho ocucanýho bonbonu se na to auto dalo koukat. Interiér jednoduchej, ergonomie v pořádku, na ten velkej displej jsem si zvyknul hned.
Prostě stejná třída, ale současnej mercedes je fakt pro kolotočáře, to mi nidko nevymluví...
Hodně zapracovala koroze a asi ceny ND. Ale z týhle éry jezdí jako nevraky snad už jenom Volva sedmdesátkový řady. Ostatní shnilo nebo pohřbily motory (např. Audi), atd. Čest výjimkám.
Máš recht. I když to fialový sako bylo spojeno spíš s předchozí řadou GE, což bylo na svojí dobu super auto s úžasným designem, výbavou a technikou... GF bylo designově míň povedený, měl jsem GW kombika a nádherně prostorný a spolehlivý autí. A verze před FL ani tolik nerezly. Takže za mne všechny generace 626 velmi povedený auta. 6tka hezkej design a jízdní vlastnosti, jinak nic převratnýho...
Mazda 626 byla GF, ne BF.
Jinak souhlasím až na Golfa, větší skok vidím z III na IV
AdamS: Udělal jsi to moc dobře, fandím Ti. To já nedávno koupil Porsche 911 za 8.500,-, vrazil jsem do toho 1.390,- a vím, že na to 10 let nemusím sáhnout.
No paráda! Vidím, že jsem auto prodal správnému člověku. Blbě udělaný rozvody, to by mě nenapadlo. Konečně jede, jak má (tzn., že bokem)!
"nezaplatit za to všechno moc peněz" - jako 750 tis. CZK není moc peněz? To teda autorovi článku závidím jeho životní standard. Ale i kdyby to někdo považoval za super cenu, tak si myslím, že to ten rencek vrátí na servisu i s úrokama.
Jinak článek hnus fialovej. Mudrovat nad touhle kraksnou jaká je to paráda, no nechápu. Ale asi jsem divnej...
Podepisuju, co píše BobAsh. Ne každý má roadster jako víkendovku. Já třeba prodal NA kvůli tomu, že to auto není vhodný na daily ježdění po Praze + delší tratě (nebo jsem už starej). Takže mi to dává smysl, a to nejsem německej důchodce (bohužel)!
Vypadá hezky,ale uz je v nabídce dost dlouho. Místa je vzadu dost, ale jak uz někdo psal, nad 50 km/h se tam se staženou střechou sedět nedá. Celou srandu bych zájemci (pokud se jedna o reálný dotaz) rozmluvil. Kup nějaký roadster, vzadu si to stejně nikdo neuzije,pokud to teda nechceš na huleni marianky ve 4
Hlavně tato generace C70 nemá s focusem naštěstí nic společného!
Přesně tak, obrátil bych se na odborníky, na mercedes-classic.cz jich bude dost...
To vůbec nespěchá... Tak ať slouží, počasí na vyjížďky ti zatím přeje:-)
Jéé moje (ex) auto:-) Jsem potěšen, že dělá a bude dělat radost! Sakra, ale koukám na fotky a ten gumovej kobereček u spolujezdce jsem prodávat nechtěl, páč patří do jinýho auta. Tak se budeme muset někdy potkat...
Já bych šel do Hondy CR-V, je z těch kandidátů asi nejprostornější a určitě nejlevnější. Výbava executive může konkurovat prémii. Bohužel motorizace nejsou nejvýkonější, 2litr benzín pouze 155k. Otázka co je vlastně prioritou...
Toto je celkem veliká rarita. Vzpomínám si, že jsem tohle auto kdysi dávno krátce řídil a s nastupováním/vystupováním musím souhlasit (jak jsme se bavili ohledně MX5 u mojí garáže:-)). Matně si vzpomínám, že řízení připomínalo kamarádovu e 30 325i, což bylo auto, ze kterého jsem byl i přes tehdejší stáří cca 16 let a značné "vylítanosti" úplně paf...
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů