Pochtli
Jméno | Vladimír Vavruška |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 18.3 dny |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 730 |
Pozitivních komentářů u článků | 277 |
Negativních komentářů u článků | 20 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet: Opravdu univerzální crossover?
Existuje auto za cenu okolo půl miliónu, se kterým se nemusíte bát ve městě i mimo cesty a ještě si s ním můžete užít zábavnou jízdu? Jedno by se našlo a Duster to není.
Recenze z rychlíku - Citroen 2CV (Kachna)
Když už doma nemám nic zajímavého, tak mám alespoň šanci si vyzkoušet zajímavý povoz jiných. Tentokrát se zadařila legendární kachna.
Posledních 50 komentářů
Benda.s: Stejně to nakonec byl režim "auto" vs "lock", pokud nezměnili filozofii.
Jzk: Režim "sport" těžko, ten spíná 4x4 dřív jak "auto".
Taky zastávám názor, že pokuty mají jít do státního na opravy silnic a obcím leda uhradit paušál na administraci přestupku. Pak by radarový obecní byznys skončil rychle.
Jenže tohle už nemá s rychlostí nic společného. Předjíždění, to je jiná kapitola, tam je těch prasečin taky dost.
Co bych vraždil, tak střeva, která umí na rovince jet nad sto a u první zatáčky to skoro zastaví a dál to pokračuje jak připosraný.
Jo, auta mají dojebný fest. Ptal jsem se na to domorodce a říkal, že to daj do kupy jednou za dva roky, udělají technickou a pak na to další dva roky prdí. Americká páska v kufru povinná výbava.
Plynulost provozu jde do kopru především tím, že se na silnici někdo plácá mnohem pomaleji než je limit (cca -20-30 km/h) a není schopný (spíš ochotný) pustit provoz za sebou. Kvůli těmhle blbcům pak roste agresivita ostatních řidičů.
Termín "jak chce" - myšleno cca 20-30 km/h nad limit mimo město, "extrémy" mi moc nevadí na dálnicích (nad cca 180 už toho stejně moc nejezdí).
Křižovatky: Nepoznat, jestli tam stihnu najet, když ten druhý jede těch 20-30 km/h nad limit, tak nemá co dělat za volantem. Ano, úlety 50+ už se určují hůř.
Dálnice: Víc mě znervózňují blbci v kamionech, u kterých furt počítáš, že ti to hodí hned před čumák a je jim to u zadku. Po těch bych šel především. Další skupinou na pokuty jsou pitomci v levém a středním pruhu, kde mimo předjíždění nemají co dělat.
James: Když jsem byl poprvé v Neapoli, tak jsem na ten dopravní chaos zíral. Druhý den už jsem ten jejich systém (hlavně předvídatelnost a plynulost) pochopil a pak už to bylo v pohodě.
Ať si každý jezdí, jak chce rychle jibhutzr. Po pomalém chci, ať mi umožní předjetí, rychlejšímu uhnu. Kdyby tohle dodržovali všichni, tak je půlka průserů vyřešených.
Můj rekord byla v MX-5 první hlídka v jedné vesnici a druhá mě stavěla o tři vesnice dál.
Chybí tam i klasika na začátku Slavkova u Brna - pod kopečkem za zatáčkou. Tam už se nachytalo řidičů.
Ten radar na kopečku před Slavkovem (tvůj bod 3) je slušná prasárna, která tě nutí jet zbytečně pomalu ještě pěkný kus za křižovatkou.
V Troubsku to tam dali hlavně kvůli kamionům, kteří se plní phm rozjeli z kopečka od Střelic a brzdili až před zatáčkou doleva. Střelice to chtěly dát i ve směru na Tetčice / Radostice, kde jim to policajti naštěstí zatrhli. Tak to narvali aspoň na "výpadovku" na Ořechov /Nebovidy. Ale klasika, vše ORP Šlapanice, které se asi začínají inspirovat pražskými Říčany.
Viděl jsem to před třemi dny naživo a souhlas. Tahle zrůda svým vzhledem (hlavně zezadu) zdatně sekunduje starším ssangyongům.
Afro-r1: Já to nechal vystříkat a ošetřit jako nový, protože jsem věděl, že s tím budu jezdit i mimo silnice. Ale jak píšeš, skoro by to mělo být z výroby, protože lidi to napadne až v době, kdy se objeví rez.
Ty "zrcátka" v interiéru jsou teda katastrofa. Je to vždy volitelné nebo v rámci stupně výbavy povinné?
Esmo: Spíš jsem narážel na velký rozdíl mezi výrobcem optimalizovanou hodnotou pro test (a výpalné za CO2) vs reálnou spotřebou. Majitel téhle zbytečnosti nahánět litry/kWh určitě nebude.
Další hnusný suv za šílenou cenu (za 5M už se dá slušně vybrat) a s komickou spotřebou (papírová 1,9, reál 2,5x vyšší - wtf??).
Hnusný auto pro milionáře bez vkusu. Pohodlí a jízdní vlastnosti to nezachrání.
Opravdu máme obdobnou kupní sílu jako třeba Němci, když v ČR je od 538tkč a v DE od 22750E (cca 539tkč)? Asi ne. Asi jsou malé výrobní kapacity, tak to asi nacenili tak, aby přednostně kupoval Němec. A Čech aby si dvakrát rozmýšlel, jestli se to vůbec vyplatí vzít = víc aut zbyde na "lepší" trhy, kde si tu vysokou cenu můžou dovolit akceptovat.
Klasika - být to o 200 000,- levnější, tak o tom uvažuje mnohem větší skupina lidí, hlavně soukromé osoby. Takhle je to jen nejlevnější EV v nabídce.
Demence řidičů v přímém přenosu :D Hlavně těch, co si myslí, že těch půl metru vody přeplachtí větší rychlostí. Gravitace je sviňa.
Mamka takhle rychle projela velkou louži a pak bylo velké mrzení.
Z geologického pohledu by už měla začít doba ledová. A víc jak "problém" s auty bude zásadním průšvihem Golfský proud, který zpomaluje kvůli změně chemismu vrstev vody. Až ten se zastaví (vrstvy se promíchají), budeme mít jiné problémy, než průměrné 2-3°C navíc.
"Vývoj globálního oteplování je v principu jen energetická bilance." No právě, že si někdo do pc naťuká domnělou teplotu, nějaká hausnumera o množství skleníkových plynů a oalá, máme vysledek "peklo na Zemi".
Vždy se bavím, jak se máchá s pečlivě vybranými úseky grafů s CO2. Z geologického pohledu už tu ale byly různé kombinace teplot, množství CO2, O2. A jsme v interglaciálu, který je chladnější než některé glaciály. Že v Grónsku už bylo tepleji, v Alpách bylo ještě nedávno míň snehu a ledu než dnes, to klimaalarmisty taky nezajímá.
Proto si myslím, že u nich jde jako vždy a všude jen o moc a (dotační) peníze.
MBMB: Klima je tak složitý systém, který prostě nejde předpovědět jen na základě CO2 nebo CH4 v atmosféře. Stačí, aby ti bouchl nějaký supervulkán (Yellowstone, Flegreje) nebo aby si Slunce "uprdlo" a vše je naprosto jinak.
Úplně stejné jako vědět na základě dat z minulosti, jak se budou chovat akcie v budoucnosti.
O klima tu nejde, spíš o svobodu pohybu a nastupující formu totality.
A ke "změnám klimatu" - člověk v tom prsty má, ale ne v tak velké míře, jak si o sobě myslí. Navíc slavní meteorologové neumí pořádně předpovědět počasí za týden, ale všichni "ví", jaká bude teplota za 50-100 let :D
U nás to takhle dopadlo. Když jsem viděl, za kolik bych měl dustera I. gen. ve 4x4, tak jsme přihodili pár desítek tisíc a vzali vitaru.
Myslím si, že klasickým představitelem je fiat multipla, cokoliv od ssangyongu atd.
StreetPro: IV. generace je víc silniční než ty předchozí, takže rozdíl v jízdě bude.
Riderhenry: S mazdou 3 cca 7-8 letou jezdím v práci taky, do ní sedám raději než do nového dustera. Ale že bych raději sedl do ní než do vitary, no nevím. A po zkušenostech s ojetinami (a je fakt jedno, jestli to je koupený s technikem v německém autorizáku nebo v áčkách) jsem raději koupil nové v kategorii, kam raději nekoukáš.
Riderhenry: Jo, vitara má svoje mouchy (kufr je jasný, tenký lak a plechařina; s lakem nevím, co jste dělali), stejně jako opěvovaná MX-5. Na druhou stranu u téhle konkrétní alfy nevidím v parametrech nic tak extra podstatně lepšího (nejspíš o nějaký mikrometr tlustší plechy), abych si řekl, jo, to za ty prachy stojí.
Vím, že je to srovnání lehce mimo, vitara je lehce lowcost. Na druhou stranu to má podobný výkon, velikost. Jestli v tom bude čtyřkolka, tak spíš na parádu... Za ty prachy je pro mě tonale prostě nesmysl. Riderhenry zas těžce přestřelil, vitara a niva je jak vitara a tonale.
Dobře už bylo. Nedovedu si představit, že bych zaplatil za obdobnou muziku (vitara) dvojnásobek ceny jen kvůli designu. Pokud budu srovnávat dnešní ceny, raději za ty samý peníze vezmu Tonale než fordí Kugu.
Auto s tím obrdisplejem fakt prošlo homologací? Když do toho sedne průměrně vysoká ženská, tak je půl výhledu z auta v háji..
Menší SUV s "tlamou", bez čtyřkolky a s tříhrnkem za milion? Docela mazec.
Beran: Tohle je problém jakékoliv "plečky" v kombinaci s přebujelým egem šedesátníků. Pak je jako rudý hadr ještě ženská za volantem.
Zvláštní, že se tenhle fiat tolik neprodával. Taky se mi líbí víc, zadek MX-5 ND se mi ekloval od začátku.
Za mě swifta. Třetí generace byla blbuvzdorná, nic se nesralo.. Mám dojem, že i novější generace na tom nebyly špatně.
Ono to sdílení bude obdobně "dobrovolné" jako dnešní elektromobilita. Levičácké socky budou bojovat proti soukromému vlastnictví auta různými "eko" daněmi na fosilní přibližovadla, omezování rychlosti jako v Rakousku apod. Bohatí si samozřejmě budou cesty užívat v luxusních limuzínách jako dnes.
Kia s některými modely též nezůstává pozadu :D
Taková novodobá multipla. Design dle mě z venku hrozný. Použitelné to bude, pokud bude k dispozici i verze s posouvacími třímístnými sedadly v druhé řadě a třetí řada bude jednoduše vyndavací. A buď třetí řada sedaček nebo kufr u tak velké škatule, to je docela smutné.
Ten čumák je fakt hnusnej (stejně jako u dalších současných Mkových přibližovadel od BMW).
Co ta opěrka - nedrbe si řidič za jízdy do těch tlačítek a točítek, když si položí ruku po celé délce?
Co nechápu, tak je nepoužívání tempomatu. Jak to jde, hned zapínám. Kdo se bojí pokut, nastaví 53 a jede bez hlídání rychlosti. Na dálnici též opruz držet plyn, na zabití zvlášť peristaltici (chvíli 110, chvíli 150). Škoda, že ten adaptivní nefunguje i při cukání v zácpách.
Krteček jezdí v kabriu minimálně ve třech dílech. V tom tvém, pak když se jede koupat a pak, když jede s myškou do kina.
Olítaná alfa romeo jako první auto?? Vy snad chcete, aby začal nenávidět auta.. :)))
Kočka v přepravce na předním sedadle je fakt super, když vás při každém použití šaltrpáky v lepším případě skrz mřížku potlapká, v horším ťafne po ruce drápkama..
Bizarnost křivek je nejvíc patrná u SUV - přece to nebude vypadat jak nudná krabice. Pak to stejně zazdí úzkými zadními světly (úplně na blití jsou ledky přes celou šířku auta) a horou všelijak tvarovaných plechů a plastů.
Další komedie již zmíněná - všechno musí vypadat sportovně či agresivně a nejlépe jako o třídu dvě dražší sourozenec.
Kluci, já bych to tak černě neviděl. Lidem asi nejvíc vadí ta masovost akce. Startovné je taky mazec (co se za to vlastně kromě nálepek a itineráře dostane?). Ale jinak si myslím, že reporty z téhle akce tu většina stejně hltá jak jednohubku ;)
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů