endless
Jméno | Roman Konečný |
---|---|
Bydliště | Přerov |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 5.4 rok. |
Příspěvků ve fóru | 16 |
Komentářů u článků | 10 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Bohužel ne, chtěl jsem původní příspěvek upravit ale tady to patrně nejde (editace/mazání vlastního komentáře) a zjistil jsem to až následně - místo úpravy původního komentáře je druhý... :(
"Víko kufru, které dříve vypadalo, jako by ho někdo vymodeloval podle lednice, zmizelo a nahradila ho tradičněji řešená záď."
NE, obludně ohyzdné tvarování zádě (zejména víka kufru) zůstalo naprosto stejné, poměrně decentně se změnilo pouze tvarování zadních (nyní sdružených) svítilen, které samozřejmě pomohlo zjemnit onu celkovou otylost, avšak asi jen tak moc jako kdyby jste z někoho kdo váží 220kg odsáli 70kg tuku... - jistě, bude sice vypadat lépe, ale pořád to bude 150kg tlouštík, že ano... :-)
"Hlavní myšlenkou bylo zjednodušit řidiči ovládání palubních systémů a odstranit butonky pro každou jednotlivou funkci."
"butonky"?!? KOHO/CO?!? To jakože vezmu anglické slovo "buttons" a protože máme demokracii tak si ho sám "počeštím" na "butonky" ?!?
A tak nějak automaticky předpokládám že to čtenáři a) pochopí a b) budou kvitovat s nadšením?
CO přesně je na slově "tlačítka" tak hrozně špatně že byla nutná tahle "kreativní" práce s češtinou? :-)
"Byl to právě design, který rozdmýchal největší vášně a nikoho nenechal chladným. Buď nadšení, nebo zatracení. Nic mezi."
Zcela zbytečná věta, bez které by článek nebyl o nic méně hodnotnější/smysluplnější a naopak, byl by o jedno (už aspoň tisíckrát použité) klišé chudší. Autora to patrně překvapí, ale na světě jsou zcela jistě tisíce lidí které onen design nechal chladnými a určitě i mnozí kteří z něj nebyli ani nadšeni ani jej nezatracovali, byli v názoru na něj právě přesně "mezi", neutrální... :)
"Elektrické nastavování sedaček by každý normální člověk hledal na dveřích."
Troufnu si napsat že někteří (asi nenormální) lidé jako například ti kteří milují jiná BMW - typicky řady E36/39 (a jistě i mnozí další) by daná tlačítky NEHLEDALI NA DVEŘÍCH ale na boční straně sedadel... :)
Atd...
:)
"Víko kufru, které dříve vypadalo, jako by ho někdo vymodeloval podle lednice, zmizelo a nahradila ho tradičněji řešená záď."
NE, obludně ohyzdné tvarování zádě (zejména víka kufru) zůstalo naprosto stejné, poměrně decentně se změnilo pouze tvarování zadních (nyní sdružených) svítilen, které samozřejmě pomohlo zjemnit onu celkovou otylost, avšak asi jen tak moc jako kdyby jste z někoho kdo váží 220kg odsáli 70kg tuku... - jistě, bude sice vypadat lépe, ale pořád to bude 150kg tlouštík, že ano... :-)
"Hlavní myšlenkou bylo zjednodušit řidiči ovládání palubních systémů a odstranit butonky pro každou jednotlivou funkci."
"butonky" ?!? To jakože vezmu anglické slovo "buttons" a protože máme demokracii tak si ho sám "počeštím" na "butonky" ?!?
A tak nějak automaticky předpokládám že to všichni čtenáři a) pochopí a b) budou kvitovat s pochopením/nadšením?
CO přesně je na slově "tlačítka" tak hrozně špatně že byla nutná tahle "kreativní" práce s češtinou? :-)
"Byl to právě design, který rozdmýchal největší vášně a nikoho nenechal chladným. Buď nadšení, nebo zatracení. Nic mezi."
Zcela zbytečná věta, bez které by článek nebyl o nic hodnotnější/smysluplnější a naopak, byl by o jedno (už aspoň tisíckrát použité) klišé chudší. Autora to patrně překvapí, ale na světě jsou zcela jistě tisíce lidí které onen design nechal chladnými a určitě i mnozí kteří z něj nebyli ani nadšeni ani jej nezatracovali, byli v názoru na něj právě přesně "mezi", neutrální... :)
"Elektrické nastavování sedaček by každý normální člověk hledal na dveřích."
Troufnu si napsat že někteří (asi nenormální) lidé jako například ti kteří milují jiná BMW - typicky řady E36/39 (a jistě i mnozí další) by daná tlačítky NEHLEDALI na dveřích ale na boční straně sedadel... :)
Atd...
:)
"Honíte se za co nejmladším rokem výroby, nebo raději nahradíte nové běžné auto starším luxusním kočárem?"
No, na nové auto patrně nikdy mít nebudu, natož na nové a ještě k tomu nějak (jakkoli) zajímavé... :(
Auta ale mám rád - a poměrně hodně, bohužel dnešní doba (chování lidí) mi moc nepomáhá v tom mít něco zajímavého, "cenného".
Opakovaně jsem své opečovávané auto/auta nalezl vykradené nebo poškrábané a tak jsem více méně rezignoval, kupuju si obyčejné, nikoho neprovokující přibližovadla do práce do cca 35t. a jenom sním o tom že bych měl i nějakého youngtimera nebo veterána...
Musím říct že zatím mě žádná z těchto - přibližně 20 let starých pleček nezklamala a nikde nenechala, mají to co od nich chci - klimu, el.okna, servo, aspoň 1 airbag a ABS a i s naprosto základní údržbou mi většinou vydrží asi 3 roky a pak jsou nahrazeny něčím podobným...
Přesto jak moc mám auta rád jsem léty dospěl k přesvědčení že auto má sloužit člověku a ne naopak a tak jezdím plečkou a smířil jsem se s tím... :)
Mít něco krásného (jako kdysi), co bych každý víkend myl, leštil, opečovával, ladil a vylepšoval - ano, velmi rád bych ale už nikdy ne na každodenní provoz, jen s možností garážování a s dobrým automechanikem po ruce... :)
Je to, pochopitelně, hlavně o penězích - když se jich nedostává, člověk se prostě uskromní...
Za mě, asi po 5 vteřinách přemýšlení... :-)
Hodné auto: Subaru Outback
Zlé auto: GMC Typhoon
Ošklivé auto: Hyundai Veloster
"Navíc ani údržba, velký to strašák starých Jaguarů, není v případě X308 nikterak děsuplná."
No, když jsem před 2-3 měsíci uvažoval o koupi této generace XJ (r. v. 1996, 4.0)), věnoval jsem nemálo času zjišťováním informací jak drahá by byla údržba takového auta, protože kupní cena vozu této třídy častokrát nebývá tou největší položkou kterou musí kupující vydat aby mohl vůz dlouhodobě "úspěšně" provozovat.
Osobně jsem koupi tohoto modelu konzultoval s mechanikem kterého rukami prošlo vícero XJ a když jsem mu řekl že chci vůz do 75t. s tím že celkový rozpočet je cca 125t. Kč, od srdce a zhluboka se rozesmál a měl mě za blázna. Daný model mi vyloženě důrazně nedoporučil ačkoli kdybych ho nevyslyšel, přišel by si na nemalé peníze servisováním zvažovaného vozu, takže v podstatě byl sám proti sobě...
Dovolím si proto oponovat autorovi článku a napsat že údržba X308 opravdu NENÍ levná a jednoduchá, OBZVLÁŠTĚ pokud se jedná o XJR (kompresor navíc) s nechvalně proslulou AT od Mercedesu...
Pochopitelně, jako téměř vždy když jde o zajímavá a neobvyklá auta je to o bonitě kupujícího - má-li zájemce o XJ (nebo i XJR) hotovost (například) půl milionu, NENÍ problém si za 100-250t. auto koupit a jezdit (servisovat ho) s ním bez problému spoustu let - avšak ruku na srdce, kolik z nás co bychom tohle auto chtěli, disponuje takovou částkou a je ochotno ji za to auto utratit? Velmi, velmi málo, že ano... :-)
Takže ano, nádherný, elegantní, nadčasový vůz legendární značky ale ze všeho nejvíce pro toho kdo má na to jej provozovat.
"Má to humpolácké křivky a světla"? No, podle tebe ano, podle statisíců jiných NE...
No a 350Z bych například já nechtěl ani zadarmo, a nejenom kvůli humpoláckým tvarům a světlům...
"V České republice je velký problém sehnat slušný servis či dílnu, kde by se postarali o vašeho plechového miláčka." vs "...pokud si koupíte Skylina a budete chtít kompletní přestavbu za 50 tisíc, asi vám nebudeme umět pomoci. Ceny se pohybují tak o řád výš. "
Můj dojem je že se zde dávají dohromady dvě výrazně odlišné věci, a sice "slušný servis" a "přestavby v řádu statisíců Kč"
Řekl bych že mít na "servis" auta statisíce, tak "investor" i v ČR najde "slušný servis či dílnu" na naprosto jakýkoli automobil který se vyrobil kdykoli a kdekoli na celém světě... :-)
Článek sám o sobě je o dané společnosti, která v žádném případě není "obyčejným servisem" a vlastně ani servisem neobyčejným :), osobně bych ji nazval (s nadsázkou) "téměř regulérním výrobcem aut" - vzhledem k tomu čím se zabývají a jak náročné na odbornost a finance jejich práce jsou... :-)
Nebýt onoho nadpisu v úvodu článku není vlastně naprosto nic s čím by se dalo nesouhlasit, zaujatost pracovníků KR pro to co dělají je obdivuhodná.
Vzhledem k (v porovnání s ostatními zeměmi) velmi malému počtu vozů (modelů) vyrobených v dané zemi je počet vozů 10 až příliš odvážný, řekl bych... :-)
Nicméně, 900 Turbo 1.gen. je BEST OF THE BEST! :-)
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů