Redguy
Jméno | Robert Nereknu |
---|---|
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
Komentářů u článků | 47 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
A já zas nechápu tu neustálou obsesi všech novinářů znovu a znovu nadávat na SUV a crossovery. Mnohem líp se do toho leze, líp je z toho vidět, zejména v noci, kdy tolik neoslňují ostatní, nesedřu nárazník o obrubníky, líp to vypadá (samozřejmě subjektivní). Nějaké těžiště a odpor vzduchu je mi u zadele. A zjevně v tom nejsem sám, když si jich kupuje tolik lidí. Takže ano, má to horší jízdní vlastnosti, ale to nikoho kromě novinářů nezajímá.
Ad full-size truck - hned bych si ho koupil taky :)
To sjizdeni z rampy vypada spis jak nejaka akce z Top Gearu :)))
8 lidí a 500 kg nosnost? Na Zélandu asi musí mít podvyživené soudruhy :)))
Nejak vam to hosi blbne, tak aspon odkaz.
http://dfens-cz.com/wp-content/uploads/2016/10/dm2016_olds.jpg
Skoda, ze nejsou vic rozvedeny ty zavady, co tomu bylo a jak se to spravilo.
Nebylo by rychlejsi a pohodlnejsi naplnit ty tri kanystry na nejblizsi pumpe nez se tahat na lane?
IMHO je smysluplnější spíše rozšíření, protože ten trh je oproti autům malý, navíc prakticky každý motorkář má i auta.
Tak clanky o motorkach ve stylu autickare bych bral vsema deseti! A dvema padesatiletejma kouskama na testovani bych hned mohl prispet:)
Pro Sklenku - GS500 bych nezavrhoval, kdyz zrovna Guzzina nejede, tak si ji pujcuju od zeny a nejak mala mi neprijde. Taky ma do zacatku vyhodu, ze kdyz s tim flaknes (respektive az s tim flaknes:) tak te to nebude moc stat. Na prvni rok nebo dva je proste lepsi vybrat si neco, ceho jsou vsude mraky (malej Bandit, GS500 atd) a nebude ti lito kazdyho skrabance.
Ja mel jako prvni masinu velkyho Bandita ze stejnyho duvodu (190 cm), ale na to nemas papiry. Jukni na www.motorkari.cz a zaloz si tema na mistnim foru, kazdej den se tam nekolik podobnejch temat objevi. Osobne moc neporadim, protoze s A2 zkusenosti nemam, to ma manzelka, pro kterou naopak hledam vzdy co nejlehci motorku (momentalne v merku KTM Duke 390).
Tak to bylo samozrejme mysleno s nadsazkou. Premyslim stejne, akorat mam ten prah trochu jinde, takze nejakej Ford T bych taky nechtel provozovat, ale stroje ze 60. a 70. let jsou pro me dobry kompromis mezi tim kouzlem veteranu a pouzitelnosti v dnesni dobe.
Jo to chapu, me se zase hrozne libi Royal Enfield Bullet a to je vlastne taky vicemene pokracovani puvodni vyroby. Ja jsem ale ujetej na stary veci, od aut, motorek az treba po domaci spotrebice , takze nezastupuju nazor psychicky zdraveho jedince :))
Retro styl je pro pozery, spravnej Autíčkář bere leda original. Tohle me vozi denne do prace a funkcnost je az na brzdy stejna jako modernich stroju :)
Vyloženě top článek nemám, baví mě skoro všechno, zejména bazarový snílek.
A nejhorší taky nemám, ale asi to budou testy nových aut, protože ty jediné nečtu.
Zuby si meje po každým jídle a převádí stařenky přes přechod.
Ja jedu vzdy online google mapy kvuli zacpam. Staci to zapnout jednou za hodinu a zkontrolovat, ze pred vama neni zacpa. Letos me to zachranilo pred Mnichovem cestou na Korsiku.
Pro setreni daty (ackoliv datovy roaming uz je dnes celkem OK) se daji podklady stahnout online a pak to taha jen tu dopravu. Uzasna vec.
Zatim jsem vcera videl jen prvni dil a tedy ubohost a hlavne nuda. Za celou dobu jsem se ani jednou nezasmal a nebyt zvedavosti, tak to po pulce vypnu. Dam tomu par dilu sanci jako US Top Gearu, ale pak to asi dopadne podobne.
Co se těch front týká, tak snad zafunguje trh a stanic přibude, ale to není otázka měsíců. Navíc v té české legislativní nejistotě je takový business plán spíš sázka do loterie. Focení je rozumnej tah, ale ta půlhodina je typická byrokratická kocourkovina.
Byl:) Ono jich moc k videni uz neni ani v jejich domovine, v Cesku jsem tenhle model jeste nepotkal.
To uz ma vetsi smysl zavodit s nakupnim kosikem v Lidlu :D
Spis se uvidime na Kaffen und Karren, ten novej prostor vypada dost lakave.
Tak na autickari snad nazev ty edice zduvodnovat nemusim :P A cas jsem taky uhadnul prvni. Tak si trhnete backorou sulini :D :D
S Oldsem jedine na Plechcup :))
7:22 ale to se hodi jen na special edici McLarenu, coz mi sem tak nejak nesedi:)
Hm, tohle jsem ani nedocetl. Ctu vetsinu clanku, takze jakakoliv podoba souhrnu nebo pripomenuti pro me nema vyznam, protoze si jeste pamatuju, co jsem tady cetl predevcirem :)
Jsem jednim z te stovky pravidelnych ctenaru, takze asi nepomuzu, ale myslim, ze by neuskodilo kazdy segment trochu zkratit a rozhodne vynechat prvni odstavec, kde se opakuje info z perexu.
Nemenil bych nic, Autíčkář je super prave pro to, jaky je. Preji hodne uspechu do pristich let.
Tohle dilema se da vyresit celkem jednoduse a to tak, ze se delaji jen vratne upravy a originalni dily se nechavaji.
Je docela vtipny, kolik je tu potrefenejch hus, ktery si asi poznaly svy auto na fotkach :D
Jak muzete psat o potazich sedacek a nezminit ty z modreho tygra ussurijskeho?:)) Pro me jsou nejvic nepochopitelne nalepky s chcijicim chlapeckem nebo s podobnym parchantem a napisem Vezu Pepika, popripade jineho debilka. A to pisu jako otec :)))
Tak ja pozoruju spis opacnou vec. Mlha, popripade chcanec takovej, ze na dalnici neni auto za vodni tristi ani videt, ale spoustu aut sviti jen prednima svetlama na den. Dyt tam mamo mam automaticky svetla, nemusim se vo nic starat. Je na tom krasne videt, kam vede pritomnost pomocniku a automatickych systemu - lidi pak prestavaji pouzivat rozum a spolehaji, ze to nekdo vyresi za ne.
Ta Panda musi mrzet hlavne z toho duvodu, kolik prace jste na ni pred jizdou odvedli. To by mozna stalo za to nekde bezpecne odstavit a pristi rok si udelat road trip 2 s diferakem v kufru a ukolem privezt ji domu :)
Ono taky prumer je dost osidna velicina, jde to videt treba v prumernem platu. Ackoliv mam rok stary auto, tak prumer vozoyho parku je 36 let :)
Na jizdu na nakup to nepotrebuju, ale pokud se nekomu v brzke dobe podari zprovoznit neco na dalnice, kde me fakt nebavi x hodin nudneho rizeni, tak to bude fantazie!
Micaka v nafte nebrat, na foru se resi zpackana regenerace DPF, ktera je cim dal castejsi, nafta tece do leje, proste total na picu. Zato benziny maji povedene, ale vetsi objemy bohuzel jen do USA.
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů