SEMRY
Jméno | Jan Semrád |
---|---|
Bydliště | Praha 2 |
Registrace | před 8.8 rok. |
Poslední aktivita | před 4.2 rok. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 104 |
Pozitivních komentářů u článků | 22 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Jak jsem si koupil Porsche 911 (996)
Kratší úvod do trablů s legendárně spolehlivou a příkladně odolnou 911.
996 - Jezdí to vůbec jako 911?
Zaměříme se samotnou podstatu existence modelu 911 a jaké to je jezdit s motorem vzadu.
Posledních 50 komentářů
Ty jo, tak já sem myslel že jezdím v sportovním voze pro běžné použití a ono je to GT!
Ne že bych ti do toho chtěl kecat, ale nové auto na Uber není moc byznys. Taky bys měl zvážit že seš v tom furt tak aby si z toho nebyl vyřízenej: Já používám W211 E200cdi Taxi. Pohodlné, prostorné a velmi odolné. Co se týče výběru auta, zajímá mě hlavně amortizace, ta tam ideálně nesmí bejt, zbytek je mi dost jedno.
Jedině taxi koženka, vypadá jako kůže, odolná je jako lino!
Přesně koupit esko a připravit se na GO motoru. Dávám tomu rok maximálně dva.....
Je novej polomotor ale jak znamo je to haklivy na vsechno, na olej, na benzin, na zahřívání. Dělám to jak u 120tky, rano kontroluju vodu a olej. Pak sednu a zacne se to mlzit takze je to dost autenticky. Ale uz jsem 8 tis najel a motor zda se pokud nedostane srackovatej benzin bezi dobře
Jojo, jak já jsem se smál Dougovi, jak pojedete městě odpoledne na kafe a rozletí se motor. Jel jsem odpo na kafe a rozletěl se motor :)
Vůbec nejde o zatáčku, stačí to nechat někde na parkovišti pak nastartuješ a je to zadřený. :))) Nebo prostě jdeš jen tak kolem. Boxer rules.
Taky bych jel ale bojim se aby se to nezadřelo.....
Porsche 911, sice se nevyspíš ale je to Porsche... :)))
No to s tim benzínem jsem psal já a dostal jsem za to kouř :) provoz auta na N98 se skutecne dost prodrazuje. Priplatek na premiovy paliva je vysokej, treba u Shell i 7kc. Klasicka n98 malo kde.
To je fakt, Vaculík rikal ze jizdne je to nej. Tohle je treba u me duvod porizeni 996. Neni tam vybava a je to lehoucky. Spousta aut musi byt super pokud by to bylo dělané na tenhle styl. Bohuzel ta vaha udělá i z 911 cestovní kupe....
2 beastar. Jo na poměry jsou vpohode, ale můj mechanik ma radši řadak, tvrdi ze na vecku se hur dělá a problemy jsou tam dražší. Ale ten motor jede krásně to je fakt
Porsche nabízí 991 Carrera T. Cenovka je nižší jenom minimálně tady to bude to samé. Co by dnes clovek dal za takove auto uplne bez vybavy infoteimentu a zbytecnosti s manualem a lehkou kastli...
Jistě, bohužel v Čechách to znamená koupím si auto a pak už nic. Tady se žije v domnění že ujedu-li ročně 50 tis km, platím jen palivo.
No to je dobře dotaz. Vypadá to že jsem sám ale W211 je velmi spolehlivé a odolné auto pokud dostane to do má. Já provozuju sedan s astronomickým nájezdem. Takže co k tomu můžu říct:
1. Servisně pokud nekoupíš střep, bych to viděl někde kolem 50k ročně, když to nebudeš chtít ojebávat.
2. Motor najede milion, nemám o to obavy (zaměřil bych se jen na kvalitu nafty)
3. Některé věci můžou bejt unavenější (ložiska diferák, zadní měchy třeba) a můžou vyžadovat odborný servis.
4. SBC bych se nebál, HOLD je super, lze mít i funkci SBC Stau.
5. Jízdní komfort je nepřekonatelný, stejně tak denní praktičnost, schopnost tahat težký vlek, nebudeš z toho chtít vystoupit. Neumí to ale sportovní jízdu. Podvozek je nadprůměrně odolný.
5. Převodovka dá 3/4 milionu pokud se mění olej bez oprav.
6. Sháněl bych už spíš facelift.
7. Neposral bych se z toho.
Poslední dobou už jenom na tlak oleje, začal jsem z toho šilhat, ale zatím se to nezadřelo takže asi dobrý....
Jel jsem kdysi normálním myslím V6 a tu dobu to bylo úžasné auto. Pohodlné a rychlé.
Myslel jsem w123 a w124. Zabava asi moc, dal jsem preferenci na horsi casy :))
Svuj Taxik mam rad. Jo a ma 100Kw :)
Na horší časy? Jedině dieselový Mercedes :))
To teda jo, a nazývat to cestopisem se mi úplně příčí...
To auto je bohužel jen do terénu, jizda v něm je hrozná a musí se vynechat dálnice. Koupili jsme Vitaru, v te se to dá. Je to pro myslivce a na ves. Člověk a pes... :))
Sám na sobě pozoruju jak jsem línej, kouknu svítí dám přednost. V Německu jsem s tim měl problém, musel jsem se koukat pořádně. Mozek má prostě zafixovaný světla. Doplatili na to hlavně motorkáři. Kdyby bylo všecko žlutý zvykneš si reagovat jenom na žlutý.
Tak denni svícení v civilizovaných státech už zrušili, zastávám konzervativní názor že pokud nekdo za slunneho dne nevidí auto na silnici nemá tam co dělat. To by taky mohli bejt za chvíli vsechny auta žlutý. Bohužel mám auto zpraseny ledkama abych mel klid a nenicil si svetla. Zadek nesvítí protoze by byla omezená citelnost brzdění ve dne, docela to chápu.
Zadni mlhovku používám v extremu tak jednou ročně, přední ale docela casto, hlavně v noci za deště a na okreskach proti zvěři. Celkově se da rict ze mi predni mlhovky nevadej, svítí dolu a dostrany nemam pocit ze by mě to oslnovalo narozdil od beznych rozstelovanych svetel...
A jako to mám kvůli někomu vyrazovat na neutral a kurvit si automat? Zastavit, hold a cekat na zelenou.
Na to máš tabulku na úřadě a ta sedí. Pri trose snahy se dostanes pod a usetris
Nemáš pravdu, w212 ma prokazatelně dražší servis. Viděl bych to na x2. Navíc u aut s vyskym najezdem je spousta veci uz vymenena. Co u w212 nebude. Zalezi pochopitelne na kusu a náhodě
Speciálně pro nakup odbobnych strojů je zásadní polozka: naklady na zanedbanou údržbu :))
Jelikož jsem ted kupoval svojí spotřební káru a vsichni chytraci mi do toho kecali tak to můžu uvedst na prikladu.
Chtel jsem eckovej mercedes v nafte a v sedanu. Jelikoz jsem dlouho trh nesledoval nabyl jsem dojmu ze budu muset vytahnout 200tis na w211 220 cdi. Pak jsem zjistil ze vyřazené taxiky stojej 2000 euro a jsou 10 let staré, srovnatelne auto z Čech by vyslo na 150tis.
No a tak jsem jel pro nejhezci taxi zevnitř ktere bylo k dispozici. Nic moc jsem necekal 700 tis najezd, vnitrek moc hezkej. Zaplatil jsem 2500e a solichal to domu poslechtit. O to vetsi prekvapko bylo ze auto bylo v naprostém poradku po vsech strankach a na technicke jsem opet skodovkarum skazil den.
Vymenil jsem oleje a provozni kapaliny, zase prekvapko, vsechno celkem ok krome diferaku, brzdovka ok, chladic naprosto čistý. Vstriky vsechny jako novy, brzdy novy, gumy nový, turbo bez vůlí, servo ok, starter alternator novy.
Uz jsem z toho byl normalne nasranej a rikal jsem si kde je ten zadrhel. Po mesici jezdeni odesel volic automatu. Normalne bych ho koupil asi za 12 k v mercedesu a hned vymenil ale nebyl skladem nikde, takze vrakac a jezdime dál.
Po 40tis km odesel hydromenic. Uplne slysim ty kecy okolo, vidis a mas to ted to bude staty 20tis to se nevyplatí. Otazka zdi ale kolik je ten servis na km? Z hruzou jsem zjistil ze jsem pod 1kc/km a nic jsem neojebal z menicem to vyskoci asi 1,50/km. To uz ale franta z hospody nevidi taky nevidi ze za 5 let to v klidu prodam treba za 1000e a tudis ta emortizace je smich....
No a ted k podstate veci. Mohl jsem si koupit w212 face, dal bych za ni 250 tis kc asi tak. Servis bude urcite drazsi nez na w211 takze 50 tis bych odhad na vstupu. A budu jezdit, najedu 60 tis km ročně servis by se mel vejit do 50 tis za rok mozna vic, ovsem uz zas nikdo nevidi ze za 5 let bude to auto stat pri prodeji 60 tis jak ta w211 ha? Takze 50 tis ročně ze to mam doma hmm? Zajimavy co? 100000 tis rocne za provoz skoro trojnasobek propvozu w211. Necht si to kazdy zvazi sam..... :)))
Jediný objektivní řešení je sledovat náklady na km. Nic jineho nefunguje, kdyz auto dojizdim, jsem si vědom nejake fatální opravy která by uz treba neměla smysl protože je treba shnila kastle. Výhodou je žádná amortizace což je pojem se kterým se v Čechách nepočítá takze nějaký ten servis nakonec nemusí dopadnout vubec zle ve srovnání s novým autem. Výhodu noveho auta spatruji hlavně v tom že po urcitou dobu se o to nemusim starat a pokud se starám průběžně mám spolehlivý stroj a na konci životního cyklu ušetřím nebo budu příjemné prekvapen ze auto stále bez závad jezdí.
Přesně chci jezdit pohodlně tak rozhodně E. S tim clovek neudělá chybu, S už je opravdu na dlouhy streky 2x týdně.
Já vzdycky kupuju hodně ojety kus na konci cyklu s dobrym servisem za malo korun a pak prubezne servisuju. W211 po face je velmi odolny vůz
Tak tak, ale zas k to,mu přijdeš levně a když si to opravíš, mažeš něčim co nemá neni longlife 0w30 tak to možnáý i vydrží.
U medaku ac to říkám nerad je nekdy lepsi diesel. Jinak 500stovky drží semtam nejaky rozvody a přetesneni. U BMW 545i a 550i e60 to same motory drží. Vetsonou se s tim poji max vybava o ktere se majitelum nafty ani nesni.
W212 7g kterej snizuje spotrebu po dalnici na smich a medak nabidne i CNG verzi což pro nekoho zajimavy bejt může.
Jakékoliv E třeba W211 nebo W212. Jakákoliv varianta. Doporučuji sedan.
Poslední komentáře
- MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No, rozdíl vidím v tom, že tyhle elektroauta jezdí po dálnici... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 na trase Praha-Amsterdam potřebuje dohromady cca 1 hodinu... - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No já nevím, loni jsem z Milovic do Amsterdamu přes Lipsko... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Mě ale Vaše argumentace nějak nevychází. Pokud řešíte... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Elektromobilita je skutečně v Nizozemsku celkem dost rozvinutá.... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
S tím výletem do Amsteru se musím pouze usmívat. Protože... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...asi tak nějak napsal jsi to dobře. Já to řešit nemusím,... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Nemusí to být nutně velká konstrukční vada, všechno má nějakou... - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Souhlasím, to konkuruje Taycanu. - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jo, to je přesně ono. A k tomu si přičtěte absolutní nezájem... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
To je ten zázrak, jak si tou koupil ten borec, co byl na akceleraci.cz...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů