Ráfek
Jméno | Radek Chlud |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 8.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.8 měs. |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 174 |
Pozitivních komentářů u článků | 47 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Odborník na levné plečky, rallye i nejrůznější podivnosti. A kromě toho také jeden z dvorních fotografů redakce. Obvykle ho najdete kdesi kolem Zlína za volantem rozpadajícího se Hondo-Roveru (alias Honveru). |
Poslední blogy
PRAVDA O YARISU GR !
V tomto blogu se dozvíte všechno potřebné o Toyotě Yaris GR
Posledních 50 komentářů
Při sledování MCM jsem se nejdnou nadchnul pro kei van, ale nabídka je tak smutná, že to skoro nemá cenu. Sehnat třeba pěkné Libero je unreal. Dost by se mi líbila i něco většího jako třeba Mazda Bongo / Mazda E. Máme podobné chutě Františku :D
PS.: Ve Skotsku bylo spoustu Bedfordů předělaných na obytňáky https://www.publicdomainpictures.net/pictures/210000/velka/old-bedford-campervan.jpg , ale pochybuju, že se to dělalo jako levostranka.
-
Komentář upraven 13. 12. 2021, 22:24:30
Rozhodně výměna gumy v zúžení. (nechci vědět, co vás přitom napadá :D) A natrefení dvakrát na stejné lopaťáky s pojízdnou šipkou, kteří neměli v dodávce ani kompresor.
Tak jestli se diskuze na úrovni faktu vnímá jako přespříliš vážna tak už teda moc jako nevim :D Jenom jsem ti chtěl naznačit, že se mi zdá, že se nad tím zamýšlíš až moc subjektivně. Proto se tady ta diskuze vlastně rozpoutala ;-)
No a proč by něco takového někdo dělal? Z hlediska marketingu úplna hloupost ne?
-
Komentář upraven 14. 5. 2021, 23:46:48
Tady musím souhlasit s krabem :). Pro skupinu A byl limit 2500 aut v běžné produkci. Navíc oproti silničnímu modelu se nemohly na karoserii dělat prakticky žádné změny, a proto už v sérii musela auta plnit většinu požadavků na aerodynamiku. To stejné plati i u motoru. Ve velice širokém základu musel motor vycházet ze série. Díky tomu všechny tady ty Lancery a Imprezy a další chujoviny vznikly. Navíc, byli by sami proti sobě, když by to postavili na základě modelu, který nechtějí prodávat + žádne pravdilo na spojitost mezi původním a homologačním speciálem nebylo. A ad. ten Yaris, GRko vzniklo jen proto, protože závodní auto musí dneska taky proporčně z něčeho vycházet a třídvěřák má daleko přiznívější aerodynamické vlastnosti.
-
Komentář upraven 14. 5. 2021, 23:03:50
-
Komentář upraven 14. 5. 2021, 23:05:23
Nás taky plus minus par stovek, ale počítat do toho sadu/dvě slicků a auto, tak jsme skoro tam, kde jsem psal.
-
Komentář upraven 6. 1. 2021, 13:53:33
No, zcela reálně i s dobrýma gumama a autem za 25k bych to viděl na hlavu tak na 16 tisíc.Startovné bylo něco kolem 8 tisíc.
Jsme si mysleli, že to bude taky takhle jednoduché.. Jenže to máte: Startovné, gumy, benzín, díly (kterých u nás bylo fakt málo, jsou tací, co na tom byli znatelné hůř), STK, hotel a milion dalších chujovin.
Já bych jel, když mi půjčíte Primeru :D
Vtipné je, že pokud by se ty myši naučili dávat přednost z prava, tak řídí skoro stejně dobře jak většina účastníků nynějšího provozu. A co teprve třeba takový blinkr!...
-
Komentář upraven 2. 10. 2020, 10:03:26
Krabiku, není lepší při cestě z hospody nechat telefon v kapse? Co myslíš ? Víš jak to pak dopadá ve filmech - třeba že chlapi píšou bývalým a tak... Už to začíná byt trochu nuda. Snažíš se Autíčkáři v dobré víře pořád nejak radit a on to ne a ne pochopit, tak nebude lepší se na to vyprdnout? Možná všechno není tak jednoduché jak tam u vás. To zas nechceš pochopit ty - že máš velké štěstí a můžeš si psat o čem chceš (ano opravdu jsme to všichni četli již 6x skoro pod každým testem moderního auta). Ještě bych chtěl dodat, že z filozofického hlediska je dělání věcí za dobrým účelem ten největší omyl, to jde krásně vidět z tveho komentáře. Tam uraženě píšeš, že zase půjdeš komentovat blogy, protože tady o tvou radu a pomoc nikdo nestojí. Tak klidně běž :)
Závěrem bych měl ještě jednu otázku.
Co je podle tebe větší řemeslné umění - napsat pěkný a 'poutavý' test o starém Porsche a nebo o nové Pumě ?
Chěl jsem tím říct, že si občas úplně nevybíráme co a kdy nám přistane :)
Jsme si naschvál půjčili v jeden týden X4M a X4 M40i no. #Sorryjako
Vojta: Už jsme to přeci řešili :) Šířka okruhu je opravdu nedostatečná.
Jak píšeš sám, Lukáš to má jako hobby a proto absolutně nemusí tlačit na nějaký výnos - dělá to sám, my ne, takže se z toho něco vracet musí. Podle toho, co jsi psal nahoře, sám víš, jak to chodí. Aby se člověk dostal k zajímavým autům a nemá za jménem napsané novinář, nemůže si dovolit selektovat auta, které mu PR nabídnou. Je to začarovaný kruh, ze kterého budeme moct snad jednou vystoupit... Avšak je k tomu potřeba obligátní prostředek - peniažky :D
A teď ti do toho hodím vidle, když už jsme u té udržitelnosti a směřování webu. Víc článků denně už tu bylo. Je to nákladově dvojnásobná zátěž, ale že by z toho byl pak 2x větší výnos, to se určitě říct nedá. Takže už jen z pohledu výnosů a nákladů je to zásadně nerentabilní záležitost. Nehledě na časové možnosti nás všech.
Kdybych věděl, že opravdu existuješ, tak ti snad i podekuju :D
Díky za názor a pohled z jiné strany. Co bych předevčírem v noci v lese dal za to, abych měl o milimetr delší spacák (a to myslím zcela vážně)
Ale na psaní komentářů pod články, které mě nezajímají, na to je čas vždycky :D
Evidentně máme každý jinou zkušenost :D třeba budu za rok mluvit jinak :)
Pod pojmem sériový kotouč si představuji OEM kotouč (nevrtaný, bez drážek a ano tyto podmínky splňují vlastně i EBC nebo nějaké Brembo), a pod pojmem usmažený kotouč si představuji zvadlé brzdy.
Ad brzdovka: Nevydrží. Necucám si to z prstu, vloni se mi to stalo...
-
Komentář upraven 15. 2. 2020, 11:15:15
Don't get me wrong, but: "Trinom: Naopak, sportovní desky přinesou výhodu především ve zvýšeném brzdném účinku. To jak rychle to zvadne záleží především na kotouči, brzdovce, schopnposti se chladit..."
Ano, vytrhávat veci z kontextu, to by nám Kárům šlo :) Jestli pro někoho má smysl na tři kola v Mýtě řešit Ferodo DS3000, ať řeší, ale k čemu to na sériovém kotouči pro 13 palcová kola bude ? Z vlastní zkušenosti vim, že se v takovém případě sstejně usmaží dřív kotouč a nebo brzdovka. Takže ten reálný důvod, který mi uniká, je ?
Mimo Cara bych se k deskám vyjádřil tak, že pokud nekdo chce a ma na to budget v ramci 15k a chce se mu dávat na sériové kotouče ostré desky, ať to klidně udělá. Rozdíl bude tak i onak zanedbatelný.
Apropo. Vzpomeň si na Bělou, kolik chybělo, aby vaše FTO zvladla zajet mrdka za 4000 kč na nějakých Uniroyalech.
Hele bez velke namahy jsem koupil predloni ekvivalent skrčka s najezdem 89k tis. km a byl jsem druhý majitel. Byl za 15, takze to jde. Treba rakova Puma s 1.7 se nechá taky koupit i pod 15
Bohužel jim vadí zejména auta bez částí karoserie.
Trinom: imho si myslim, že to bude přesně naopak. Pravdila jsou daná, nikdo se nemůže cítit znevýhodněný a podvedený vynalézavostí ostatních jak balancovat na hraně předpisů. Pravdila považuji mimo jiné i za cestu jak narovnant konkurenceschopnost všech - zjevně tam málokdo jezdí jen tak se svézt bez ambicí :)
-
Komentář upraven 14. 2. 2020, 15:12:03
"Vraky" by nevadily zas až tak nám, ale těžko se vysvětlují lidem, kteří nám okruh pronajímají :)
Jo a jinak tě mám rád a myslím si, že jsi nejlepší redaktor, řidič i člověk z celé redakce. Musel jsem si na ten diplom sáhnout...
O tom není pochyb, že ses nenarodil, protože by tě nikdo nemohl porodit tak kvalitně, abys s tim byl spokojený a neměl bys potřebu te dotyčné sdělit, že bys sám sebe býval porodil líp. A k Baťově kanálu, ten by myslím sám sebe raději vypustil, než aby ho zaneřádilo tvoje zapáchající zemědělské polopolské, polotmavé tělo :D
Nojo... o tom, že se všechno čte až moc vážně jsem se přesvědčil nejen zde, ale i na našem FB. Komentář Martina nahoře tomu budiž zářným příkladem :)
To je úplně irelevantní řekl bych - kdo, kde, jak a proč to vyrábí. Navíc bych nepsal nic, co jsem si vycucal z prstu. Pořád je varianta jezdit na Nokianech, které nefungují :D
Z Nokianů se staly gumy, se kterými auto vyjíždí zánovní z autosalónu. Už dávno to není správná finská pneumatika, která si poradí se vším. Dobrou alternativou zdají se býti ruské pneumatiky KAMA např. V521 Mám kolem sebe pár lidí, kteří zimu nevnímají jen jako příležitost k lyžování a tyhle gumy chválí do nebes.
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:25
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:55
Jsi se odhodlával tak dlouho, až jsi odešel z redakce :D
Díky! Snažím se k těm našim kvalitním textům dodat i odpovídající vizuální materiál. Tak vypadá, že se to podařilo :)
Trinome díky, aspoň to teď nemusím dělat já :D. Je vidět, že na tohle jsou tady protichůdné názory a neni to zbytečná diskuze. Jedni by chteli z plechcupu závod rozpadlých mrd*k a druzí už něco víc. Takže je potřeba vymyslet něco, ať se vlk nažere a koza zůstane celá. Jako varianty řešení bych v tuto chvíli viděl:
1.: Nechat vše pri starém.
2 .: Za stejných podmínek rozdělit kategorie na auta s STK a bez STK.
3.: Rozdělit pole na auta s STK a bez STK s tím, ze bychom u aut bez stk zvedli limit a 'povolili' úpravy o kterých se teď dohadujeme, aby se nebylo o čem dohadovat.
A možná u aut v kategorii s STK omezit úpravy jen na opravdu běžnou údržbu (treba plácnu: tak aby auto bylo schopné v den zavodu udelat STK a nic víc) , aby se budget udržel co nejnižší a zavedlo by se treba i pravidlo pro gumy. A tak by mohla byt spokojená i skupina lidi ktera chce low budget závodění s tim, že pravidla budou 'stejná pro všechny' a nebude se o čem dohadovat.
Možná za něj kope proto, protože nikoho zatim nenapadlo to delat jako vy :) Navíc Trinome, kde je přesně vypsané, co je tunning a a co je běžná údržba ? Píšeš to tak, jak kdyby to někde někdy bylo přesně vypsané, ale není.
Trinom: Oukej hele, pak do tvého konceptu zapadá i to, že dám na Colta úplně nové brzdy z Eva včetně kotoučů a desek. Stare brzdy uz nebyly bezpečné a neměly dostatečnou tloušťku kotouče, tak jsem je vymenil za tyhle. A stejne tak tlumiče, ty staré vytekly a bylo to nebezpečné, tak jsem koupil závodní, protože jsou lepší než normální a čirou náhodou vlastně zrychlí i auto na okruhu... A asi bys mi na to nemohl říct ani ň :)
-
Komentář upraven 6. 12. 2019, 12:59:52
Trinom: A co konkrétně z toho co jsi napsal, je dneska jinak? Když potřebuješ na autě vyměnit destičky, normálně bys tam dal destičky za pár stovek, ale u PC speciálu tam dáš nějaké Feroda za 2000 Kč/kus. Je to údržba nebo ne ? A tohle je to, o čem tady i Kubajz někde výš mluvil, protože se tímto způsobem da auto vybavit třeba i stavitelným podvozkem.
Vytrhl jsem ram z kontextu a byla to chyba. Máš pravdu, snazil jsem se tím jen nastínit situaci jaká je. Všechny náklady a práce se dají ohnout tak, aby to sedělo na náklady na údržbu atd. Pak už je to jenom o vás a o vašem svědomí. O ničem jiném. Proto vznikla celá tahle debata, jelikož se nám občas u některých zdá, že si pravidla trochu ohýbají :). Pokud tomu tak není, tak je to jen dobře Zkusme spíš vymyslet jak nastavit pravidla tak, aby byli vsichni spokojeni. Pomůže neco zakazovat a přikazovat ? Pomůže rozdělit auta na kategorie přijelo po ose/nepřijelo po ose ? Konec konců vy jste ti co závodíte...
Kde jsi nabral pocit, že nechceme nic měnit? :D V chatu se o tom hádáme už asi dobré 3 měsíce, jenže ty tendence jsou bohužel protichůdné a není lehké se na něčem dohodnout.
Jagy: Nechápu o co ti jde? Proč se furt oháníš tím, že kdo nejezdí pod minutu, tak je lempl nebo co si z toho mám vzít ? To vůbec nechápu, co to má být za argument. Když se podíváš na výsledky, tak pod minutu jezdí miň jak polovina aut. Když normálně koupíš auto, které není úplná mrdka, bude tě stát desítku. Pak si opravdu nemůžeš v rámci rozpočtu dovolit gumu Zestino s tvrdou směsí za 1600 Kč za kus. Promiň, ale oba máte předpokládám přístup k dílně, kde se to dá dělat. U paneláku tohle asi neuděláš. Jasně, pak se dá argumentovat tím, ať takový lidi Plechcup nejezdí, jenže přesně pro takové lidi PlechCup je. A tím se vracím zpět k té první větě, cítím z tvého komentáře vysmívání se lidem, kteří 'nezajedou' pod minutu a tys to zvládl s Primerou i na špatných gumách. Je vážně potřeba vytvářet takovouhle atmosféru v rámci závodu, ve kterém může jet každý s jakýmkoliv keplem ? Postavili jste auto, které dokáže vyhrát, je to postavené z vraku, máš zkušenosti se závoděním a víš kam v autě sáhnout, aby bylo rychlejší. To je super věc. Ale myslím si, že tyhle kecy fakt nejsou potřeba a neprospějí nikomu... Jenom tím tady shazuješ tu vaši snahu, které osobně fandím.
A co mě zcela upřímně sere nejvíc, že některým lidem stojí za to podvádět. Budou říkat, že prodali díly a přitom je třeba nikdy neprodali, co my můžeme vědět. Nebo že koupí celou sadu semislicků za 2000 a kdo ví... Sere mě to hlavně z toho důvodu, že to má být sranda závod a vůbec není potřeba hrotit tady tyhle kraviny. Ale jestli Vojta nahoře píše, že v rámci údržby dá do auta rám, tak to pardon, ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je dle mě trochu přes čáru.
Snad mě mate zrak, tohle si nechám vytesat do kanceláře na zeď. Mohl by ses mi pod to přijít pak vlastnoručně podepsat?
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů