Deenz
Jméno | Daniel Koželuh |
---|---|
Bydliště | Klatovy |
Registrace | před 8.9 rok. |
Poslední aktivita | před 6.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Musím říct, že hledám každý způsob jak si ji nechat. Ale na to dávat teď minimálně 50k za lakování je prostě špatná doba trochu. Navíc nade mnou visí hrozba prodeje tchánovi garáže. Doufám, že než to prodá, tak já to nalakuju a přestane být tlak na to se vzdát alespoň nějakého projektu (dům, byt, 2 rozestavěná auta, motokára)
Vlastním Felicii z 98. Děda ji kupoval novou a mě se do rukou dostala v 18, tehdy se psal rok 2012 a auto mělo najeto 15k, dostal jsem tedy prakticky nové staré auto 😂. Ujel jsem s ní téměř 100 tisíc kilometrů. Mám ji jako vzpomínku na dědu i na první výlety s dnes už ženou. Autu jsem v době kdy jsem s tím jezdil dopřál spoustu závodních dílů, protože v rallye ty auta končily nejlepší léta, spousta se jich rušilo a já byl u zdroje dílů, takže auto má podvozek, svody, výfuk, setrvačník atd. Nicméně zvenku vypadá sériově. Samozřejmě koroze se nám nevyhnula, takže auto už je 4 roky vyvarene v garáži a čeká na lakování. Jenže do toho přišel barák, byt a další nutné investice a prostě staré auto vypadá že bude muset do světa, není pro ni místo a není na ni čas 😕
Chápu to nadšení z plechové dodávky, ano pošta je skutečně koupí, protože kapacita je velká a stojí málo. Co je na té trestné lavici a celkovém nepohodlí té dodávky horší, že to kupují firmy jejichž řidiči v tom tráví celé dny na dlouhých štrekách po Evropě. Sám jsem s tím najel tisíce kilometrů, to auto unavuje, ničí záda a bolí v tom hlava. Dokud to není pořádně naložený, tak to skáče. Na druhou stranu jako pracant pro zedníky je to vážně super, je to jednoduchý jak kolo, spolehlivost je solidní a ceny dílů směšné.
Nicméně srovnání s konkurencí to auto nesnáší dobře, prakticky cokoliv jiného je lepší auto, prodává však hlavně cena.
Pánové jak tady čtu problémy se suchým DSG tak se mi tomu ani nechce věřit, sám provozuji denně Leona s 1.6TDI a suchým sedmikvaltem. Auto má najeto skoro 260k a původní jsou spojky i mechatronika, zatím to ani nevypadá, že by se spojky někam chystaly. Na sousedovo OIII, taky sedmikvalt odešly spojky v nějakých 250k. Tak buď mám prostě štěstí nebo to provozujete ve městech a ještě s vlekem. :D
Audi A6 C5 2.5TDI quattro... To auto strávilo víc času v servisu než na silnici, olej tekl všemi směry, šílená přední náprava vyrobena z tvarohu studentskou peněženku ruinovala. Žralo to jak tank a nakonec se to zastavilo v pátek odpoledne uprostřed nejrušnější křižovatky ve městě v prostředním pruhu. No co chtěl jsem silnou 4x4 tak jsem ji měl :D. Uvnitř byly kožené recaro sedačky za jejichž cenu jsem auto prodal hnědocechům v nepojizdnem stavu. Po sečtení našeho ročního soužití, kdy jsem si poctivě psal každý servis a každý litr nafty, jsem zjistil že jsem mohl celý rok jezdit taxíkem. Školné zaplaceno :)
V Ducatu nejenom, že není odpružená, ale ještě je otočná a kdyz sedim rovně tak prostě koukam na horní hranu okna. mám 185cm. Naproti tomu v Crafteru máme odpruženou a je to velká paráda. Zato sedačka spolujezdce nejde ani posunout dopředu, dozadu, nahoru dolu, prostě nikam, ani sklon opěradla se seridit nedá. Přitom je to jedna z nejvyšších výbav :)
Se starší verzí Crafteru mám něco málo najeto a co je třeba říct, že už ten starší se řídí opravdu jako osobák. Ovládání všeho je prostě VW, vše je na svém místě a funguje to, nic krásného nic co by stálo za pozornost. Co však za pozornost rozhodně stojí je spolehlivost těchto strojů. Náš Crafter má najeto 236k za tu dobu stihl 2 turba, DPF a vstřikovač AdBlue. Spotřeba je naprosto šílená a výkon není nic slavného. Auto má originálně 125kw, po chipu to jede přecejen trošku víc. Ve srovnání s druhým autem, kterým je Fiat Ducato s třílitrovým dieslem a nástavbou velkého obytňáku je to auto ekonomicky naprostá katastrofa. Na druhou stranu, když není naloženo a jede nás v tom 5 (máme pětimístnou verzi) tak dálniční přelety ve 180km/h nejsou problém a z auta na konci 5 hodinové cesty vystoupíte naprsto čerství. Zatímco z Ducata bolí záda protože sedačka je moc vysoko a vyšší člověk z toho nevidí a musí se hrbit.
S tím jsem taky něco najezdil, jezdil jsem výhradně s naloženým vlekem a denně stejnou trasu, na které byl jeden prudký kopec, zatímco dolů se to horko těžko ubrzdilo, nahoru se na vytočenou jedna jezdilo 30. Super zážitky :)
S tou Felicií, bohužel jsem Alfu rozmetal o pangejt, takže teď denně jezdím dědovou felicií, auto mělo 27k na tacho, výbava žádná, 1.3 MPI 40kW. Osadil jsem ji podvozkem HP Sporting, dal rozpěry mezi tlumiče a auto je jako motokára, to že to nemá posilovač má něco do sebe, tady opravdu cítíte ve volantu každý hrb a to jek je to lehký taky není k zahození. Po instalaci předního stabilizátoru už to byla spíše motokára. Jen škoda té zadní nápravy, která uskakuje, jinak si myslím, že to je skvělé splynutí člověka a stroje, auto nemá zádné asistenty a posilovač jenom brzd. Jenom to předjíždění je peklo :(
A6 allroad 2.5tdi ve slabší verzi 110kW spřažená s multitronicem musí zrujnovat každého, je to snad nejhorší auto an spolehlivost. Ale to svezení, když to zrovna fungovalo tak se s tím jezdilo nádherně, výkonu dost, pohodlný podvozek, parádní audio, všude tuna prostoru, ale znova už bych to nechtěl. za rok ježdění 70k v servisu.
Zajímavá otázka, jezdím raději čistě a mám strašnou radost z čistě a bezchybně projetých sekcí. Když ale sedím na horkém křesle spolujezdce nebo se na někoho jen koukám, mnohem raději mám rozevlátou jízdu plnou smradu a kvílení gum.
V kufru vozím Kanady, spacák, polní lopatku, výstražné vesty pro všechny členy posádky, deku, svítilnu na 12V, zapalovač, celtu, základní nařádí a dalekohled. V kastlíku pak nůž, automapu (kdyby došla baterka v mobilu), žvejky a Tesa pásku.
Kamarád teď v hloubi inzerce našel Lacii Kappa 2.0 turbo, nerezová rovná roura a střílí nádherně.
Reálně si nedovedu představit, jak by to chtěli kontrolovat, software nezkontrolují, na to by potřebovali najmout lidi, co to umí a brzu taky taky na techický nemají, takže se jen zase něco vymyslelo, ale v reálu si to fakt nedovedu představit
Alfa 156 - žádnej držák na kafe!! proboha v italským autě si nemůžu odložit espresso?
Volkswagen Transporter T5 - Když v držáku na pití mám kelímek, nejdou zapnout varovky, takže nejen, že při nouzovém brždění si rozlejete kelímek, když budete hledat čudlík, ale u dodávky, se kterou se crcáte po městě s podvalem a potřebujete někde couvat nebo parkovat, zapnout varovky znamená přstěhovat pití.
Koncernové ovládání hlasitosti na volantu, vždycky když parkuju, tak přidam zvuk.
Ford a jeho otevírání kapoty klíčkem bych dal ale na vrchol blbostí.
Nechcete do testu 156 2.0 Twin Spark? Nic o TwinSparkach jsem tu ještě nečetl a myslím si že je to škoda :) Kdyžtak se stačí ozvat.
Pravda je, že v sériovém autě, které má fungovat jako každodení stroj, je transaxale blbost, všechno je dražší, složitější a ostatně, když dokáže Alfa udělat správné rozložení hmotnosti, (kvůli ničemu jinému se to nedělá ne?) což by v dnešní době neměl být problém je to nesmysl, ale krásnej, to musíš uznat :)
Mohl bys udat zdroj? ja četl akorát něco málo na autocaru a nějak se mi pořád nedaří najít nic moc čemu bych věřil :D pokud jsi někde četl dobrý článek dej prosím odkaz dík.
Po pravdě v transaxale nevěřím, zadohrab bude, o tom už asi není moc pochyb, ale transaxale nevím nevím už proto, že to má být na Ghibli a to rozhodně transaxale není. Ale samozřejmě by se mi taky líbila :)
Určitě osobní divize Tatry, ale hlavně, překvapuje mě, že to tu ještě nezaznělo, skutečná Lancia, protože se nebáli dělat něco jinak a díky této automobilce máme spoustu vynálezů, bez kterých by automobilismus dneska nebyl tam, kde je.
Poslední komentáře
- ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů