liška
Jméno | J L |
---|---|
Bydliště | Antarktida |
Registrace | před 9.0 rok. |
Poslední aktivita | před 21.0 hod. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 233 |
Pozitivních komentářů u článků | 69 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Liška aneb další zvíře na Autíčkáři
To tu máme Kraba, Křečka, Krocana a teď i Lišku. Pěkně se nám ta Autíčkářská zoo rozrůstá.
Jak Liška k Tuleňovi přišla
Kdo se z mého historicky prvního blogu tady na Autíčkáři minule proklikal ke konkurenci a chronologicky prohlédl a možná i pročetl všechny auta v "Garáži", asi tuší, jakým směrem jsem se chtěl po Lybře dál ubírat.
Thesis in da haus!
Něco je v baráku, ale diplomka ani další díl legendární komedie s komikem Sachou Baronem Cohenem to určitě není.
Posledních 50 komentářů
95% dílů od lokálních dodavatelů, to mi přijde docela neuvěřitelné. Jak je to v česku? Díky
Nikasil byl problem na US trzich, tady jednak pise ze byl koupen novy v cr a druhak pokud jezdi do ted, tak uz ho nikasil nejspis neohrozi. Jen pohlidat zda jsou vymeneny plastovy napinaky rozvodu a obcas tam asi bude nejakej snadno resitelnej gremlin v elektrice.
S přimhouřením obou očí je v tomhle ta americká V8 :D https://auto.bazos.cz/inzerat/178707690/jaguar-xk8-40i-v8-zakoupeno-nove-v-cr.php
Když už se tu tolik rejpe a hejtí (ostatně jako u každýho el. auta) tak já se taky přidám, ale trošku z jinýho soudku a nepatří to jen pod tenhle článek. Občas si prosím ty články po sobě dvakrát přečtěte nebo najměte korektora (soudě dle toho milionu reklam, co tu v poslední době přibylo, by se na jeho provoz peníze možná našly :) ). Chybějící slova, opakované výrazy, věty nedávající smysl, namátkově třeba:. " Pokud i vy zastáváte tento přístup, dost možná vás dnes."
Už by to chtělo od tý Lanče něco novýho jinak se ty články budou furt dokola recyklovat :) Dokonce bych řekl, že jsme měli stejnej zdroj. https://www.autickar.cz/blog/clanek/thesis-in-da-haus/273/
Ona se ta kontrolka rozsvítí, až když je brzda opravdu vysoko, možná to bude tím...
Hh, taky jsem tam s tím někdy v roce 2008 nebo 10 jezdíval. Vonehdá jsem byl unešenej z toho jak to jelo na elektriku potichu, ale spotřeba mi přišla nic moc. Cold Spring - New York okolo 6 litrů a to sem jezdil kloubouka jak se v Americe sluší :)
Za mě souhlasím s Beranem a vidím to i u našich dětí. Loni v zimě jsme si dali prácu a postavili vše dle návodů (včetně 30 let starých sad, který jsem měl od devadesátek já jako dítě), kdy nejvíc času zabralo v té hromadě tisíců dílků hledání toho správného. Vzalo to solidních pár večerů i víkendy když bylo venku hnusně, sestavili jsme z toho pěkné lego město a výsledkem bylo, že do týdne bylo vše rozebráno a děti si začaly stavět a vytvářet dle svých představ. Ve stavu dle návodu hlídám jako SW geek jen MF 75192, pravda toho jsem si pořídil spíš pro sebe a jako lapač prachu slouží v obyváku Sián. Ale díky Jakube za ten odkaz na rebrickable, ten Stratos co se z toho dá udělat je hodně sexy, tak snad tuhle zimu :)
Přesně ten plast okolo sedaček mě taky práskl do očí, tohle se očividně od druhé generace, kterou máme doma nikam neposouvá a jak říkáš, má to tak drtivá většina značek, ale u těchhle luxusnějších to zamrzí.
Interiér Jagu X150 že působí hodnotněji než u modelu X100? Lol
Vidím to podobně, jen pořád někde hluboko v hlavě nosím takový to "vždyť je to hjunda/kiaj" takže při občasným bazos.cz bádání u těchhle značek po chvíli zavírám a jdu pátrat do jiných vod. Nicméně před časem jsem byl v saudské arábii a co tam korejci prodávají je ještě o level jinde. Taková Kia K5/K8/Telluride, Hyundai Sonata/Azera či věci od Genesisu jak už naznačoval Skipper, po tom jsem se tam vždycky ohlídl.
Čím jsi to fotil? Hlavně ty fotky z venku, přijde mi každá rozostřená. Poohlížím se po novým mobilu, tak jen ať vím, čemu se vyhnout. Díky
Já teda nevím, kdes vzal že o ty Multiply nikdo nestojí. Jakmile se někde objeví před fl verze s 1.6 benzínem, je hned pryč anebo stojí 50+ a to už určitě není cenový dno. Taky po nějaký koukám aby nahradila Fiorino coby lesního dříče :)
...obcas ten vykon nekdo nezvladl :)
Diky za vzpominku, ja tim tri leta vozil v usa v kempu prave ty taborniky. Bylo to teda triton 5.4 v8 ale zvuk nezapomenutelnej a presne jak rikas, ty raketovy starty z 0 do 50 byly hodne zabavny. Taky se tomu hezky hlavne na sterku dokazala vlnit zadnice :)
Nebo GS350, treba tenhle uz je na prodej strasne dlouho a cena furt pada. Nevim, zda je tam neco spatne nebo proste Lexuse chce kazdej hybridniho? https://auto.bazos.cz/inzerat/153836974/lexus-gs-v6-4x4odpocet-dph-bazary-prosim-nevolat.php
HHRko se u nas doma kdysi asi na rok dva vyskytlo. Ono kdyz to tenkrat Opel v CR doprodaval tak to bylo tusim za lehce pres tri kila, relativne dobre vybaveny auto o 170konich. Pravda ten kozenej interier neustale povrzaval, palubka byla dost lacina a jezdilo to za nejakych 9+. Pro me, tehdy mladyho kluka ale na obcasny vypujceni od rodicu a pojezdeni kolem komina super auto :)
Me udivuje kolik i profi ridicu jezdi na tripruhove dalnici uprostred i pokud je pravej volnej.
Kolik zustalo po letech z te dynamiky? 5.7 na sto je docela dobra hodnota na ty kone a (asi) vahu.
Souhlas a ta jen zmíněná křižovatka se čtyřma stopkama je dost bizár. Na venkově alespoň ve státě NY jich bylo docela dost. To je pak sranda, když se na ní potkají ve všech směrech auta. Co se mi ještě líbilo, byla možnost odbočení na červenou doprava.
Ale slovo začínající aristo* se vešlo jen třikrát, docela úspěch :D
Nema Thesis nahodou po otevreni spolujezdcovych dveri tahlo na nouzove otevreni te prihradky?
Foto č. 12 - to mi chcete říct, že auto za 1,4 má manuální štelování sesle? :)
Ja si asi otevru kafestanek s nabijeckama, kdyz kazda recenze elektromobilu kvantifikuje delku nabijeni na pocet vypitejch kafi :)
A co takhle se místo Jižní Ameriky vydat na dálnej východ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/146075486/toyota-land-cruiser-6x6-45td-v8-pick-up-vjd-79-lspecial.php
Ty Hjondé začínají vypadat čím dál víc k světu i v interiéru. A jakýpak Lego si autorka článku pořídila? :)
Jan Machač: No a já reagujíc na nadpis článku jen říkám, že to mladé k autům stále táhne, podle mně pořád stejně. Že už to není o štelování karburátoru ale o synchronizaci mobilu s infotainmentem je spíš vývoj, než že by to bylo k pláči. A ten drobnej hejt skútrech, kor když o pár vět dřív píšeš o svobodě spojené s cestováním vlastním autem? Já měl třeba to štěstí, že jsem od 15 let mohl řídit rodinnej skútr na kterým jsme s kamarádama (motorkářema co se mi smáli, že na tom neřadím a je to pro holky) podnikali vejlety po okolí řekněme do 50km a ten pocit svobody byl prostě k nezaplacení a možná i díky tomu jsem si udržel následně i kladnej vztah k autům, coby dalšímu stupni evoluce svobodného pohybu. Takže bych vůbec nezatracoval jakoukoliv individuální mobilitu, ať už je to elektroskútr či jakákoliv forma sdílení.
Jeste napriklad pokud se rozhlidnete kolik lidi dnes dela treba detailing, wrapy, sluzby jako treba svitlip atd a zda se, ze je to vsechny dobre zivi - to jen znaci kolik lidi (jejich zakazniku) se zajmem o auta je, ne?
A je konfrontační/diskuzní vlna špatná, nebo raději chcete, aby Vám to každej odkejval a byl klid? Jak jsem napsal - opravdu jste schopni dokázat, že 20 let zpět to bylo jinak? Že bylo víc lidí nadšenejch do aut? Anebo je to tím, že všichni odrůstáme a v zápalu povinností, rodiny, práce na to holt není tolik času a stejně tak to mají i naši vrstevníci a celá sociální bublina nadšenců aut, ve které se pohybujeme ? Ale skupina řekněme 18-30 let se zájmem o auta, tam ta základna zůstává stejně velká, ne-li větší? Já když se rozhlídnu u nás ve městě a vzpomenu si na tyhle roky - pár otuzenejch kadetů, občas nějakej hero v báwu e36. Dneska kde jakej křivočepičář s ovečkou f tdi na hlínách, bmw, audi. Každou chvilku nějaký mini srazy před supermarketama. A i když jsou to možná z našeho pohledu tuctovky, často v pochybným stavu, pořád těm lidem asi nemůžete upřít, že auta úplně ignorují - to by si jinak šli pro Hjondé či Dačku na leasing .
Mno když už opět brečet ve stylu dřív bylo líp, chtělo by to možná nějaký srovnání. Určitě souhlas s tím, že si dnes málokdo opraví auto doma, ale to je prostě technologickej vývoj, kterej za mě minimálně u aut víc přináší, než bere. A je to tak ve většině oborů a zájmů. Možná nějaký sportovní náčiní se dá doma jakž takž poservisovat. Ale kde bereš to srovnání, že dřív mělo víc mladejch lidí zájem o auta? Ano, takový to do 10 let věku čumět "kolik to má na tacháču" to jsem na základce taky zažil u spousty kluků a věřím, že to přetrvává i dodnes, ale třeba střední škola na přelomu milénia, tam si myslím, že jsem z cca 15 kluků byl minorita. Ženský vůbec nepočítám. A jak už tu zaznělo, pokud se láska k autům pěstuje v rodině, šance je větší.
Asi bych s tim shortovanim byl opatrnejsi, dyz i pan sklenene oko to vzdal :) https://www.barrons.com/articles/tesla-stock-michael-burry-big-short-51637078754
Chlapci, nechcete mi při těch vašejch redakčních přejezdech Praha - Brno tady pod most ve VelMezu občas něco taky odstavit? :) Jinak můj seznam za loňskej rok je bídnej, 11 kousků spíše obyčejnosti. Ale zase je tam nějaká ta Itálie, takže jakože srdíčko a emoce :D
Fiat Fiorino Van 1.4 - moje třetí auto, tzv. lesní dříč. Dělá přesně to, co po něm chci a v podstatě za to nic moc nepožaduje a jen rozdává radost.
Lancia Thema 2.0 8v - hledal jsem winterkáru a tahle mi docela učarovala, ale než jsem si projel i zbytek z potencionálního výběru, tak se po ní slehla zem.
Saab 900 2.5 V6 - opět hledání winterkáry. Automat těch 170 koní docela škrtil, ale zvuk to mělo hezkej
Mercedes 190E 1.8 - po letech opět jeden neúspěšnej pokus o naskladnění baby Benzu. I přes zanedbanější stav mi krátká projížďka hodila brouka do hlavy, že tohle auto asi budu někdy potřebovat.
Mercedes Benz SLK 320 (R170) - kamarádův šlechtěnej kousek v manuálu, moc hezký svezení, přesný řazení a ten zvuk.
Octavia IV 2.0 TDI RS - musím přiznat, že první Ovečka, která se mi docela i líbila, ale ono když je to skoro ve fullu, tak za tu částku bych stejně šel pořídit nějakou starší ojetinu. Intenzita brumlání naftového chrochtáku do interiéru je ale hodně úsměvnej quirk
Suzuki S-Cross 1.6 VVTI - přesně jak píšete v nedávné recenzi - to auto prostě dělá všechno dobře, jen je takové nijaké
Seat Ateca FR 2.0 TSI - rodiče pořídili jiné auto, tak jsem se musel svézt. Jede to krásně, ale na mě je to pořád taková ta chladná, neosobní germánie
Pak nějací otloukánci z půjčoven:
Dačka Sandero II 1.2 16v - chápu, že je in trendy a šik kydat na Dačky špínu, ale opravdu jsem se snažil na tomhle rumunským
keplu najít něco pozitivního a....nenašel :(
Fiat Panda Hybrid 1.0 - šestikvalt, baterky a čtyři chlapi, které to tři dny vozilo po horách. Prej zamluv Pandu, budeme vypadat srandovně. Prostorově utrpení, výkonově při tom nákladu též, ve městě by tomu asi bylo dobře. Hybrid u takovýho auta moc nechápu, žralo to furt 5 na sto jako normální Panda.
Toyota Aygo 1.0 VVTi - robotizovanej manuál mi děsně lezl na nervy a nechápal jsem, proč se to auto chová jako žák první den autoškole. Po přečtení pár článků o tomhle typu převodovky se naše soužití lehce zlepšilo, ale zkušenost to byla i tak nehezká
A ta hodinovka je tam teda kolik, pro tyhle starší kousky?
Asi bych si to taky nechal líbit, ale ty opěvované polštářky na mě z fotky působí téměř stejně, jak ty co jsem nedávno koupil za dolar z Alíka :)
Tak sice začínáš tím Mustangem, který opravdu může bejt pro radost a na léto, ale dál je to spíš panoptikum bizáru, co se dá používat celoročně. Tím samo netvrdím, že by mě něco z toho nelákalo.
Ano, to mě taky schází, zvlášť pokud na zimu je jen jedno daily a střídáte se s drobnější manželkou. Zmáčknu tlačítko, všechno se nastaví, jen na to pitomý interiérový zrcátko musí člověk máknout. Typicky až po chvilce jízdy, kdy si toho teprve všimne. A nevím zda je to vlastnost, nebo při tom šahám kam nemám, ale většinou se při tom spustí i jeden cyklus automatickejch stěračů.
Ja tam rozdil docela vidim, ale mozna to casem budu videt stejne u soucasnejch generaci. Kdyz si ale vzpomenu treba na e36, e39, e38 - jakmile to kolem projelo, hned jsem vedel s kym mam tu cest. Dnes opravdu netusim, kor kdyz je to bez oznaceni, jak je casto ted v mode. Ale mozna jsem jen zaseklej v dobe "nyni minus 15 let", stejne jak muj vozovej park :)
Ona jedna vlaštovka jaro nedělá nebo jak se to říká. Ten článek vyzobal zajímavý věci, ale realita na silnicích je o dost smutnější. Sám jsi to naznačil v článku, Evropa se trošku bojí, takže nacistický trio už ani nevím jestli se koukám na 3 či 5, 5 či 7, Xka to stejný, meďoury, audiny jakbysmet. A i když ten Hjondé dělá poslední dobou zajímavý věci, tak tyhle vyumělkovaný fotky z prezentací stejně přidávají docela šmrnc. Pak to vidíš na silnici a skoro se ani neohlídneš, viz ten poslední Tucson třeba.
Mno ja byl taky poprvy a mile prekvapen, skvelej prurez automobilovou historii. Za me byl asi top bizarek ta Century a jeji babickovsky zaclonky za desitku, co sem tak zaslechl :) Primlouval bych se tez za nejakou recenzi tady na autickari.
Pěkný shrnutí Já měl čest s dvouma kouskama z tipo4 platformy a hrozně rád na ně vzpomínám. Dvoulitrovej turboviking Saab 9000 a alfička, přezdívaná cikánka, měla též 2.5TD jak ta vaše rodinná. Tvary obou úplně z jinýho vesmíru a to jak z venčí, tak design interiéru. Ještě bych si rád někdy zkusil tu Themu, ale dneska už cokoliv z těchhle 4 je velice nedostatkový zboží.
Ještě taková ta přiblblá soutěž, kdysi to bývalo součástí tuning srazů, nevím zda to ještě existuje, či jak se to jmenovalo - narveš do auta co nejvíc repráčků a subwooferů, volume doprava a pak čekáš na čísílko, kolik že ta plechovka "tlačí" :D
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů