Bubák2
Jméno | Jirka Antoš |
---|---|
Bydliště | Žďár nad Sázavou |
Registrace | před 9.1 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 rok. |
Komentářů u článků | 28 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Krásný článek.
Musím souhlasit, že podvozek u XKR X100 je opravdu perfektní. Co se týče pohodlý je mu v podstatě jedno, na jakých jede kolech. Já jsem ze seriových 18" přešel na 19" kola a komfort na hrbech tím nijak neutrpěl. Naopak tím hodně ožilo řízení, které předtím bylo trochu tupější.
Jako dlouhodobější majitel GTV musím se všemi zjištěnými nedostatky souhlasit. Zároveň ale i přesto že už jsem vyzkoušel kde co a odevšud možně...tak GTV je nejspíš moje nejoblíbenější auto. (Srovnání drah řazení s Hondou proběhlo. Ano. Honda je přesnější, ale neměnil bych) Jinak nedotáčivost předku poměrně úspěšně krotí PZero. Na českou dálnici samozřejmě ale s GTV najíždět nedoporučuji.
Jak je to s ježděním u nás na britských značkách? Mám pravostraný Jaguar XJ40 s anglickými RZ. Anglický tp, respektive ten jejich modrý A4 papír. Auto už nemá anglickou silniční daň ani mot. Můžu u nás na silnice? Máte někdo zkušenosti?
Ono zrovna v jihomoravském kraji policejních aut totiž jezdí hrozně málo :-D
Ale Chrysler koncern bude správná trefa, už pro to že před tímhle růžovým sedanem měl obouchaný zelený Plymouth GTX, což je vidět v dílech vzpomínajících na mládí.
Až na to, že kdykoliv Homer utíká z domu a ujede autem, tak zavrčí V8, nikoliv Slant six.
Došlo mě to až podle jména Cockless :-D
Toho by se našlo tolik, že to ani vyjmenovat nejde. A proto mám aut víc a pořád je na ježdění prohazuju. Jezdit několik let pořád v jednom to bych se ze všech těch malicherností zbláznil. Naopak při střídání mě každý dokáže zase znovu ohromit tím v čem je dobrý.
Já bych jí dal přednost bez váhání. V normální verzi mě přijde ještě hezčí než QV. Působí elegantně a přátelsky :-)
Možná. Nicméně ať už byly některý kusy 16V z výroby špatně udělaný, nebo ne, tak dnešních dnů se dožily jen dobrý kusy. Moje osobní zkušenost s TS 16V je dobrá. Paradoxně jedinej zaklepanej TS kterej sem koupil byl údajně nesmrtelnej 8V ve 164. Jedinou špatnou zkušenost s TS 16V znám od kamaráda, kterej svůj motor dvakrát po sobě zadřel na Castrol, při druhé GO zjistil že do něj patří Selenia a od té doby motor jede dobře. A byla to starší verze s hliníkovým deklem. Někde sem četl že novější verze s plastovým deklem jsou už odolnější a možná že na tom něco je.
To už tahle je lákavější, i když v inzerátu chybí info o značce oleje a ta cena ... nevím no, možná už fakt GTV začly zdražovat :-)
Ale pokud by byly udělaný i siletbloky v zadních ramenech, spojka atd, tak proč ne...
http://auto.bazos.cz/inzerat/56459758/Alfa-Romeo-GTV.php
GTV parádní, ale asi ne zrovna tenhle kus. TB v podobným stavu bývaj za poloviční cenu a zrovna jakýmukoliv TB bych se z důvodu servisu vyhýbal spíš než zachovalýmu Twin Sparku po slušným majiteli na kterej se dá sehnat cokoliv a jízda s ním není sice nijak brutální, ale pořád je velice zábavná. Komu není líto dát za GTV sto tisíc tak určitě radši pohledat 3,0 24V. A vždycky je lepší hledat novější verzi od roku 98 s hezčím interierem a tam se už tuším TB radši vůbec nedával.
Jeden čas sem uvažoval nad přestavbou na TH200R4. A taky jiným převodem na diferenciálu, nebo radši novým diferenciálem co bude mít samosvor a nebude kňučet. To všechno je dohromady o dost větší investice, než co stojí Caprice z tohohle článku :-)
Já tenhle krám mám už víc jak deset let. Konkrétně rok 78. Štve mě v něm kombinace 350 motor a 350 převodovka. Léta 86-89 se mě líbí daleko víc a díky vstřikování a modernější převodovce musí být i jízda pohodlnější a spotřeba 12 l na dálku by se mě líbila moc. Nedostanu se pod 15. Průměr 18. Ale stejně bych se nikdy s ním nedokázal rozloučit. Je to takový přirůstací auto :-)
Klasická americká páka pod volantem je sice fajn, ale páka na středovém tunelu mě osobně vyhovuje nejvíc. Jak už tu bylo zmíněno, jsou tu ty dorazy, které když so člověk naučí používat správně, tak je to díky nim nejlepší ovládání automatu. Nejčastěji teď jezdím s automatem na středovém tunelu, který má na páce i přepínaní na sportovní režim a rozhodně tu páku za jízdy používám daleko častěji než dvakrát. Asi nejhorší ovládání automatu se kterým se setkávám je titěrná plastová páčka v BMW 7, která se navíc zezačátku plete se stěračema. A přepínání sportovních a dalších režimů tlačítky na volantu, nebo palubovce, to je úplná tragédie. Za mě určitě páka
Mě po letech ježdění s různýma amerikama, německýma limuzínama a dodávkama různých původů dala Alfa GTV TS 916 poznat, že vlastně vůbec řídit neumím a stojím si za tím dodnes :-)
To mě spíš připadá jako nedostatečně ohřátý závodní gumy. Zas tak divoce nejel...
870 tisíc za vrcholnou QV ?! To by byla hodně dobrá cena! Čekal sem tak 2 miliony.
Tak nakonec misto těch krasnejch světel ala 156 máme kopii aktualni M3 s jiným nárazníkem, upravenýma předníma světlama z Bmw 1 a zadníma světlama ze Superbu. Čekal sem po těch letech trochu víc. Doufám že to zachrání V6 od Ferrari a že se vrací éra Alf, který sou tak škaredý, až sou krásný a že bude řidičsky výborná.
Jen takový malý rejpnutí: Určitě objem vyjadřuje velikost spalovacích komor? Nevyjadřuje spíš objem válců vypočítaný na základě vrtání a zdvihu?
Například na vyobrazený small block Chevy se dají koupit performace hlavy s různými objemy spalovacích komor. Objem motoru zůstává pořád stejný, ale čím je v hlavě menší objem spalovací komory, tím je větší komprese.
S Octaviemi TDI Combi jsem nějaký pátek zažil a stejně nechápu, proč jsou tak masově rozšířené. Ani spolehlivost, ani provozní náklady, ani kupní cena a ani použitelnost v běžném provozu není o nic lepší, než u konkurence. Schválně nudný jízdní projev, vnější vzhled a interier zajímavý asi jako třídenní seminář o perspektivách hřebíku. Auto při delší jízdě vzbuzuje nebezpečnou ospalost. Vlastně i při kratší... Mimochodem palubní počítače mírně lžou o průměrné spotřebě. Auta jsou nesmyslně předražená. Nová i ojetá. Velikost kufru jsem nikdy nevyužil. Totiž velikost kombíku ano, ale nikdy ne úplně. A na spoustu věcí sem si tak jako tak musel tu dodávku půjčit. Těch pár litrů navíc oproti konkurenci mě prostě nevytrhlo.. Možná že mimo českou republiku se prodávají Octávie o dost levněji a dávají nějaký smysl, ale u nás vidím jediný důvod v pořízení to, že si spousta lidí myslí, že je to české auto a pak ještě samozřejmě mediální masáž a podvědomý nátlak většiny. Nakonec nebýt mi Octavia jako firemní auto předložena jako že buďto to bude Octavia, nebo Octavia, nebo Octavia, tak bych se v ní asi ani nikdy nesvezl.
Souhlas. Ze předu je to skoro 156. A mě se to moc líbí...
Když o tom přemýšlím, tak mám skoro všechny auta rozšířený, snížený, nebo případně zvýšený a v různých stádiích obměny za performace výfuky. V případě jednoho i klasická úprava motoru - vačka, sání, karburátor. U nás pojem tunning dost utrpěl počínáním jedinců, kteří si ověsili Octavie nechané na seriových plecháčích masivním bodykitem, případně měli potřebu např. implantovat světla z úplně jinýho modelu. Ale pravou podstatu tuningu docela vítám.
Jeeee, tenhle volant sem měl v Alfasudu, ale dal sem ho pryč coby neoriginál :-D
Páni, tak ony ty ulice z NFS Underground opravdu existují. V tomhle případě ani tolik nejde o auto, ale hlavně o to město a docela mě mrzí, že nejbližší "velkoměsto" Brno je taková rozmlácená díra a i v noci (nebo hlavně v noci) přemnožená policií.
Při omezení počtu na 5 kusů bych tam musel stejně dát těch pět aut co už mám, protože bych se se žádným nedokázal rozloučit.
Alfa 166, GTV 916, Alfasud Ti QV, Chevrolet Caprice 78 a Jeep ZJ 5,9. Hrozně rád bych tam nacpal i Ferrari 288 GTO, ale prostě už není místo :-)
Myslím, že Octavia je tu po právu. Občas jezdím s Combi II FL 2.0 CR 81kw a samozřejmě je to bezpečné, docela rychlé a na i na špatné silnici docela pohodlné auto, ale ty vibrace motoru pod 1500 otáček jsou nesnesitelné. Po delší jízdě z toho bolí hlava. Brzdy se hrozně špatně dávkují, hlavně ve městě. V interieru je stále cítit škodovácký puch a nejhorší ze všeho je ta šílená nuda při řízení. Řazení, zatáčení, bzdění, jakýkoliv pohyb autem - vše sice funguje jak má, ale hrozně to nudí. A když s ní jedu, tak aniž bych chtěl, stane se ze mě typický Octávkář. Na všechny se tlačím a jedu jak nejrychleji můžu. Né protože by mě bavila rychlá jízda, ale protože už chci být v cíli a mít jízdu za sebou. .... A motor s obrovským zátahem odspodu, ale nulovým výkonem v otáčkách to celé ještě podtrhuuje.
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group....
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů