Caddy
Jméno | Radek Beneš |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 10.6 rok. |
Poslední aktivita | před 19.4 měs. |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 395 |
Komentářů u článků | 470 |
Pozitivních komentářů u článků | 89 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
jasne, takze furt moc :) Pro me je Mondeo spodni hranice prijatelnosti :)
A jak je to tedy s pohodlím? Já slyšel, že trojka je příšerně tvrdá, v článku se zmiňují sportovního vlastnosti (což by tomu nasvědčovalo), ale tuhost podvozku ne...
Pekny, hlavne ta C6 je proste kulervouci, to bych bral doma, nebyt to tak pruserovy...
E60/61 mi prijde naopak nepovedena, jedina nehezka petka a nezapadajici vubec do rady BMW, pripomina spis nejakeho japonce, necti charakteristicke prvky... pritom ostatni bangloviny se mi libi, fakt jen tohle je nejak mimo... navic mela smulu, ze prisla po dokonale E39, to je naopak auto, ktere nikdy nezestarne a je vzor, jak to melo vypadat. U E60 se staci podivat do interiru, jak to slo desne dolu...
Ja myslim, ze uz soucasna generace se odklani a pristi nebude chapat, co na tech auteh predci videli... ale presne, jak rikas, zalezi hlavne na to, v cem decko vyrusta, moje dcera je auty posedla a nechava kluky v udivu :)
to by me teda ani nenapadlo a myslim, ze by si tukal na celo skoro kazdy, ze to nedava smysl :)))
rock: To moc nevychazi, ne, spis by bylo 1A2 JS0U3...apod.. :)
S tou starou SPZ nemas pravdu, neni to rozdil jen v modrem prouzku, lisi se i seskupeni znaku, font je taky odlisny, proste je uplne jina a je fakt, ze to dost bije do oci. Dokonce umeji vystavi i duplikat stare znacky, ale s novym fontem a i to vypada blbe...takze koupit auto se starou znackou je fakt docela terno.
Ten cerny TA by byl super, vypada fkat paradne...kola bych teda musel vymenit jeste cestou domu a veskery naznak zajmu mizi s tim, ze to ma pevnou strechu :(
az na tu podivnost za zadnim kolem vypada dobre... kez by to fakt slouzilo jako predobraz novych normalnich aut...
treba to, ze cervene svetlo je nasobne lepe viditelne v mlze a podobnych podminkach...
diky bohu za ne, konecne...akorat zase vsechno dokazi zkurvit tim, ze predepisi na kazdou stranu jednu barvu, misto aby to bylo nejak prostridany...
na to ovsem musis mit cas a klid, pokud Te nahaneji policajti, asi moc neprestoupis...pokud nemas vymysleny nejaky sofistikovany postup :)
Soul se mi vzdy libil, tenhle novy uz ne tolik, pri pohledu zezadu se ztratila ta krabicovitost, coz je skoda, ale furt dobry. Jen to zabiji ten interier, tyhle divne ostruvky na palubce (a jeste tak hnusne zaoblene) uz jsem bral jako prezitek...nicmene fajn auto to asi bude a v eletkrice dava smysl... :)
Csaba: vsak presne tak... auto bez automatu bych si nekoupil normalne, u cabria to ale plati trojnasob :) A u luxusneji a usedleji ladeneho "vetsiho" cabria jeste vice :) To nejen, ze je opruz radit, ale i to vypada tak nejak nepatricne :) Asi jako manual v S-klasse :))
Takze si to shrneme...
+ hezci barva
+ vyssi vykon
- tvrdsi, mene pohodlne
- manual
Cerny vnitrek mela, myslim, obe.
hm, to je tak pul napul :-D
Ale ne, krasny auto, kazda C70 je nadherna a libi se mi stale vice, takze gratuluji :)
jak konecne, ja hned zpocatku dokonce nahodil moznost koupit moje vlastni auto :-D
mozna prodam '95 Town Cara :-D Sice je na nem prace, ale taky nebude za 300...kdyz se do nej neco z usetrenych penez zainvestuje, bude to zase super kara a jeste zbyde :) Blby ale je, ze nevim, zda prodavam, to se kazdy den meni (podle nalady, nabidky aut na prodej, strategie dalsiho postupu s auty, jeslti ho zrovna vidim nebo jsem v nem jel atd... :))
ja dokonce slysel, ze existuji i auta bez posilovace rizeni novejsi nez z padesatych let :) Svihalda, jo, s temi se clovek jeste furt setkava...
to je ale hezky vyber... na Caprice jsem koukaval casto, ale vzdy me odradil ten cernohnedy interier a dalsi bastly, byt zaklad byl asi udelany dobre...je to skoda...
vypada to moc pekne a sedanu je stale mene, takze super :) Nelibi se mi jedine (stejne jako u 508) ty ospalky tekouci ze svetel...
Vsechny limity by mely byt o 20 km/h vyssi, aby to byl kompromis mezi frustraci, pohodou a bezpecnosti...tedy pokud pripustime, ze maji vubec existovat a ze maji na nehodovost vliv (coz nemaji, spis opacny)... rychlost by mela byt omezena jen tam, kde to ma realny duvod, ktery jinak nevyplyva z jinych ustanoveni a/nebo neni z pohledu bezneho ridice znatelny...
presne tak...ja kdyz jedu pomaleji, tak proste uhnu, dam najevo, at jedou atd...ale nekdy mam pocit, ze nekteri bud vubec nevedi, ze ridi a resi tam kdo vi co (nechapu, proc nekdo jede 50–60 po rovne siroke silnici prvni tridy)... takovy ukazatel, ze nekdo takovy nema na silnici co delat je, kdyz brzdi osobakem kamion nebo autobus. Ja si vzdy rikam, ze se zase tahnu za kamionem...a pak zjistim, ze pred nim je brzdic v osobaku a trucker podobne zoufali, jako ti za nim...a vrchol vseho jsou vysiraci, kteri jedou tech 50–70, kdyz jsou zatacky, horizonty, auta v protismeru...ale jak se da predjet, najednou vali 110....a sotva se moznost predjeti zkrati, ze uz by nebylo bezpecne mozne, zase zpomali na svych 60....v tu chvili bych fakt uz chtel v aute raketomet :)
nesouhlasim, ja jsem socka, ale fabii bych nikdy nejezdil...kazde dalsi auto znamena nejake naklady navic, chca nechca...takze radeji o to vice dam do servisu neceho, v cem se citim dobre a nestydim se z toho nekde vystoupit...
Jo, ale musis se proste dobre trefit. Kdybys mi dal na vyber mezi servisem Town Cara (treba za dve kila) a tim Bentley, radeji vymazlim Town Cara :)
tohle je presne, me uz prestava bavit jezdit...samy nemehla a vysiraci jezdici hluboko pod limitem, rozjizdejici se tyden nebo naopak brzdici na rychlost chuze pul kilometru pred odbockou, vychovavaci, zmatkari, kreteni neumejici pri odbocovani vlevo jet ke stredu vozovky a jeste vetsi hovada stojici za nimi, misto je zprava objet, ubozaci brzdici pruh pokracujici rovne po hlavni, protoze do odbocaovaciho vjedou az v jeho poslednim metru...atd...a do toho ultrazmrdi shora, kteri "uklidnuji " dopravu ostruvky, prekazkami, kruhaci, zuzovanim silnic, zatimco na potreben opravy a prinos plynulosti serou... nakonec budeme jeste radi za autonomni prepravniky...
tak tim bych si stoprocentne jisty nebyl, urcite je spousta zapalenych, co fakt radeji to sve... kdybys mi treba nabizel noveho bavoraka, stejne bych radeji jezdil Town Carem :) (samozrejme za predpokladu, ze bych ho nemohl prodat a z utrzenych penez si koupit tri ameriky...nebo jednu s perfektni udrzbou na dalsi casy :)) Nove auto splnujici vsechny pozadovane parametry vlastne ani neexistuje...mozna tak nejaky Bentley :))
jojo, presne, jak jsou prachy, muzu jezdit cim chci a jak dlouho chci...stejne penize toci naprosto vsim a nejvice ovlivnuji zivot, at si kazdy rika co chce...
hm, tak jsme si to tak odhadem ramcove spocital a mam najeto sotva ctvrt mega, to jsme akorat tak normalne ojel jedno auto :-D
(myslim ojel jako ojel, ne ojel jako ojel)
Mercedes prave doda dil na jakekoli auto, co kdy vyrobil. Druha vec je cena....
Tak ja taky jezdim vetsinou necim normalnim, preci se nebudu krcit v nejake male nepohodlne mrdce, kdyz mam poradne auto :) Jedine, kam nikdy zadne auto nesmi, je sul...jinak kdykoli a kamkoli...
...i kdyz tohle je vlastne Jaguar, tak nic :) Ale pripomina ho to tak jako tak :)
ja v tom predku zase vidim Mustanga...ale tak nebylo by to u AM poprve :-D
neee, tohle je to nejlepsi, co Mercedes dela, presne to, cim se odlisuje a co je vrchol radosti :(
Hadam, ze tak prvni dva roky bys s tim moc nejezdil nikam :-D Ale pak kamkoli, je to moc fajn timhle cruisovat :)
a co asi myslim tou vetou "Zalezi samozrejme na profilu trasy a zpusobu jizdy, kazdy typ ma svoje vyhody a nevyhody", hm?
JInak dalnice tvorila asi tretinu trasy, byla to normlani cesta z Pardubic do MB nebo neco takoveho, uz je to dost davno... a nemohl, kdyz to bylo tehdy ve firme :) Ja tim chtel jen rict, ze u nas panuji cliche jako ze spotreba je v podstate primo umerna objemu, coz je samozrejme totalni hovadina
Sam nevim, ani nejsem pevne rozhodnuty, ale vzhledem k tomu stavu drahy nebude, urcite do 150k...je to uz spis za krasny a ne uplne zde obvykly model, nez za auto samotne :))
(ale nesmi to byt DeLorean, tam je videt dobre jen dopredu...no, dobre...nejmene omezene :) Ma to nahovno rejd a NEMA POSILOVAC! :)) Dynamika jak favorit a resit nejake spary by byla blahovost. A jednou se mi ve 120 km/h na dalnici z niceho nic otevrely dvere :-D Ale presto to patri do TOP5 aut, co bych rad doma a kazda jizda s nim je euforie :)
Tak ona ne vzdy aerodynamika koresponduje s vizualnim dojmem...kazdoapdne ano, ono je tomu 7,7litrovemu motoru docela fuk, jaky to ma odpor vzduchu :-D Jinak je, to je castecne pravda, ameriku unemuzes sverit kazdemu, musi to trochu znat, jinak udela vice skody nez uzitku. Ale za to auta nemohou, jsou proste trochu jina a mistni pristup tomu nesvedci...a blbe udelany...zalezi, co od toho chces..ano, nebudes tam mit spary, kde neprostrcis papir, misty je to spise zednicina, na nejakou extra ochranu proti korozi taky dlouho srali...ale zase to ma prednosti, jake v neamerickem aute nenajdes...je to proste jen o prioritach a co je pro clvoeka dulezite...a pro me je zaklad komfort, komfort, komfort...a pak pocit z tahu, zvuk, elegantni styl...a zadny stredovy panel drhnouci do nohy :))) NAvic kolem toho panuje spousta cliche a lidi uz nevidi souvislosti...treba, ze s amerikami se perfektne manevruje a mas prehled, kde to auto je...takze zaparkovat s Octavkou je tezsi :)
No, ono je v takovem stavu, ze to nemohu asi uplne relevantne posoudit :) Ale jako dobre i tak, da se s tim normalne zit. Ono obecne – ameriky jsou stavene na to, aby proste vydrzely jezdit za kazdou cenu, aby majitele netrpeli, bylo tam prijemne, delaly radost...a je to na tom hrozne znat...oproti mistnimu pristupu "nejak se premistit a at to stoji co nejmene"... V provozu se to neztrati ani ve spatnem stavu (najel jsme tim treba i 3000 km/mesicne, kdyz byl ten Linec v servisu), ale chtel bych to zazit fakt ve forme, ma to 375 HP a 714 Nm :) A je to teda...ehm... FWD :) A bat se neni ceho, ta auta jsou hodne nenarocna a odolna...sem tam neco treba nefunguje, ale aby Te to nekde nechalo, to musis tak pet let cilene zanedbavat a mit to v mizernem stavu uz na zacatku :) Stejne to ted asi prodam...nejspis oboji a koupim jen jedno poradne auto nejake... uvidime :)
to neni pohrebak (ten bych nicmene docela bral, idealni na spani na srazech pri zachovani komfortu a stylu osobniho Cadillaku), nybrz kompaktni sportovne strizene coupe :) '69 Cadillac Eldorado :) A aby nedoslo k mylce, na tech fotkach je to zrovna jedine auto mnou vlastnene :) 306 je partnerky, pyjata tydy Frantiska, KITT byl jkao nahradni vozidlo za servisovaneho Lincolna (toto auto jsme sice vlastnil, ale v roce 2008, takto se ke mne na chvili vratilo), DMC kamarada, ktery ho u me nechal ustajeneho pres rok a ja se mohl i vozit v pripade potreby :)
jojo, prtavy je to hodne, i 306 je vedle jak obr :) A strechu to ma skoro v urovni spodni hrany oken normalniho auta :) Ale ma to silene kouzlo a je to jedine male a stisnene auto, ktere zboznuju a bavi me s nim jezdit :))
tak to samozrejme, to je u nas obecne neuustale cliche, jak se spotreba vaze na objem ci pocet valcu, pritom je to naprosta blbost :) Naopak, vetsi motor se pak nemusi tolik honit. Zalezi samozrejme na profilu trasy a zpusobu jizdy, kazdy typ ma svoje vyhody a nevyhody, ale pamatuji velmi dobre, jak jsem jsem jel stejnou trasu jednickovou Fabii 1.2 za 11 litrů, zatímco s trilitrovym V6 LeBaronem v automatu za 9,5 (a byl jsem tam samozrejme rychleji a pohodlneji) :)))
super, auto i clanek...skoda, ze to neslo vice takovym smerem...myslim, ze dnes by s necim podobnym meli docela uspech... nova Volva jsou krasna, ale kdyz kazdy ctyrvalec zni jak vyturovana stodvacitka, je to tezke, to se k takovym autum nehodi...
Jen ta kulata zadni svetla se mi nelibi, tam by to chtelo neco hezciho a vhodnejsiho... napred jsem si rikal, ze to ma asi duvod v retro odkaze, ale ta puvodni to taky nemela...
Presne, nemam rad mala auta, ale tohle si me proste ziskalo. Hlavne ma naprosto uzasnou palubku, presne tak to ma vypadat... kdyby udelali v tomto stylu nejakeho pekneho Legenda a ja mel prachy, budu prvni ve fronte :) Ale i tohle bych si klidne na courani po meste poridil :) Fakt je to super. Aspon nekdo to umi udelat lakave :)
no rozhodne je to lepsi nez stribrna :) A na te Supre asi jedna z nejlepsich moznosti, fakt to vypada i docela snesitelne :)
Jojo, ty fotky jsem videl hned, sleduji ho taky :) Ale on mel cervenou, takze to mel o dost tezsi a tolik to neskryje, jak to neni hezky :)
no ta barva je prave plus, v te cervene nebo zlute vypada fakt jeste o dost priserneji :) Ja kjinak sedive barvy moc nemusim, tady to udela dobrou praci...a hlalvne ty fotky jsou fakt nejlichotivejsi, jake jsem zatim videl :)
Vsak Pepa je jeden z nejlepe foticich lidi, co mam tu cest znat :) Jeho umeni a barva auta jako jedine brani pobliti se z toho designu uz pri pouhem pohledu :)
Poslední komentáře
- Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů