Matt
Jméno | Matěj Kaprhál |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 9.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Typy zákazníků v servisech
Jako lidé občas chodíme k lékaři. Jak na preventivní kontroly, tak i neplánovaně v případě nemocí. A stejně tak to mají i naši plechoví miláčci s pravidelnými prohlídkami nebo poruchami.
Posledních 50 komentářů
Aha, je nás víc. Já mám místo srdce modrý ovál. Větší slabost mám pro vozy vyrobené ve Ford Truck plantu v Kentucky, sám sem musel hned jednoho mít a nedám na něj dopustit. Ale mám rád i evropský povozy,. Čím to je? no, asi mi byl vždy sympatický přístup Fordu k lidem, hlavně v začátcích. V okolí si ze mě dělají srandu, ale zůstanu už napořád Ford fanatikem. Ford built tough.
Není bahno a brodění, není off road :-). Ne, dělám si legraci, ale tohle je fajn. Daly by se rozšířit autíčkářový srazy i na Milovice nebo Oldřichov apod., ne jenom na asfalt.
Ne. Sice to finančně zabolí víc, ale když S type tak s Jaguářím V8 objem 4.0L.
Ve předu už není tuhá náprava, spousta elektroniky a slabý motor a v naftě. Pryč z domu.
Tak za tyhle ceny bych uvažoval asi jen o Terranu nebo Fronteře a nebo tu Nivu. Ale jel bych s tim maximálně do Milovic. Za tyhle prachy bych se bal o stav 4x4 a dalších důležitých věcí. Jen ta výbava na delší cesty nás stala asi 40k. Naviják, zahrádka, rampa se svetlama...Ssang Yong bych ja fakt nevzal, má ho jeden člen skupiny a furt sme ho odevsad tahali.
Mám otázku do pranice: Platí i dnes, že jsou Nippon auta nadprůměrně spolehlivá a díly že jsou taky nadprůměrně drahé?
Teď jezdím s jedničkovým Explorerem, zvednutým a se špalkama a šnorchlem, váha vozidla se všema kapalinama a plnou nádrží přes 2 tuny, váha řidiče 100kg a výška 2m. Kombinace, která odrazuje všechny potencionální raply :-)
Ale přiznám se, že jednou ruply nervy mě. Měl jsem ještě trojkovýho bramboráka a předjížděl sem kamión na dálnici a řidič toho trucku se rozhodl, že předjede kamion jedoucí před ním. Bohužel bez toho, aby se podíval jestli něco nejede v levým...Třeba já ve 150km/h. A tak to tam loupnul jen tak z ničeho nic bez blinkru. Musel sem to vzít doleva na trávu ke svodidlům na jedný straně a přední nápravou trucku na druhý straně. Jen tak tak sem se tam prosmýkl a zachránil si krk. Ani sem neměl čas říct "Do p.dele" :-) A pak sem ten kamion pronásledoval a chtěl ho zastavit. Nechal sem ho na sjezdu předjet a jel za ním. A on se bál a na jednom kruháku nechtěl sjet abych ho nesledoval dál a já furt za ním. Asi 10 minut sme tam oba kroužili furt dokola, no musel na nás být pohled :-) Pak sem vychladl a odjel směrem dom.
Takže redakce dík. Nejen, že každý den musím nutně shlédnout Bazar Amerik a bazar Chrom a plamenů, ale teď i Autofrc. Ať žije prokrastinace :-)
Na lesní cestu nebo polní asi jo, ale do "terénu" s touhle světlou výškou a ještě nižším předkem by to bylo drahý :-)
Super nová série článku o pořádných offroadech :-) Doufám, že bude i Tatra 148..
Asi se bombardování redakce konečně vyplatilo a máme tu auta na nezpevněný povrch? :-) Super, díky :-) Jinak s tou spolehlivostí zejména elektroniky, to je bohužel pravda. Pokud by někdo chtěl auto na zimu až přijdou závěje (jestli ovšem nějaké přijdou), semtam nějaká polní cesta maximálně lesňačka tak s dobrým obutím ok. V obtížnějším terénu jsou někdy znát těžké motory. Mým snem je Defender, ale moc se neprodáv, protože si je lidi drží a když už najdu pěkný kousek tak je to na mě drahota. Takže si v úterý jedu pro dalšího Explorera. Co ta první generace projede v terénu i jako sériovka je někdy k neuvěření :-)
To video je jasnej trailer na Forza Motorsport 7 :-D
Konečně článek o offroadu. Bahňáci jsou taky auta :-) A jeden Gazík jezdí do Milovic pravidelně.
Parádní článek. Jen mít papíry na Céčko na tyhle drobky :-(
Když už bude nějaký test pořádného pick-upu nebo klasického SUV? Tady je to pořád jen o nějakých apexech a jemnosti řízení a řazení a přilnavosti a co já vím ještě. To je diškriminácja bahňáků :-) Přitom stačí jen navolit na půlmetrové páce D, R nebo redukci a je to. Vyvalit se na gauč, naložit gril, kempovací nábytek, nářadí a loď na korbu a jedem :-)
Ford Explorer I. generace.
za 1) Je to Ford
za 2) Je to americký Ford
za 3) Se 195ti cm a 100kg je to pro mě pohodlné a prostorné
za 4) To projede téměř všude a je to bez složité elektroniky.
za 5) Prostě je to auto jako já. Bez pozlátka, bez preciznosti (ale bytelné), bez nejmodernějších serepetiček a žádná leštěnka. Nikde nebudu první, ale dojedu, klidně mimo silnice. A tak to mám i životě :-)
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů