Vlk44
Jméno | Vojtěch Vlček |
---|---|
Bydliště | Znojmo |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 8.0 rok. |
Příspěvků ve fóru | 24 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Co se týče torsenu, je blbost aby měly dvě šnekový soukolí menší odpor než odpory ložisek a kol s šikmým ozubením ve vyřazený převodovce. ještě k tomu umístěny v pořadí z kola na kolo takto: šnek a kolo, pak přímé a přímé ozubení, a pak zase kolo a šnek.
takže tak.
pokud se nepletu, tak to samy plati i pro HLSD
Teď moc nevím v čem jsem se utrhl, rád bych se zeptal jak to tedy je ..
Pár věcí na vyjasnění:
ke zjišťování jestli má auto na zvedáku špéru:
Pokud se po roztočení jednoho kola točí na druhé straně točí opačným směrem, zcela jistě špéru nemá:
Pokud se kolo točí stejným směrem není to záruka toho, že auto špéru má, může to být dáno např. předpětím v ložiscích differenciálu.
Nutné je zjistit jak moc velký odpor diferenciál klade, takže je lepší na jedny straně kolo spustit na špalek a pak zkusit zatočit, a nebo mít ppo ruce píkra, kterej vám ho zkusí na druhý straně podržet .. u obojího musí být samozřejmě vyřazeno.
no to je hnus velebnosti, tohle jsem neměl nikdy slyšet.. musel jsem to hned napravit
Velký kola jsou nejhorší vlastnost resto mod amerik (i když kvůli brzdám často nutný nebo přinejmenším rozumný). Nízko sedící Riviera na bělobočkách však vypadá skvěle. Jde tu hlavně o to, že ponton karoserie jde neúprosně nahoru, a díky tomu vypadá každý moderní auto na silnici jak dětská hračka ..
Kdyby byly Miaty populární mezi lidmi co ví co chtějí, moc by se jich neprodalo...
Co se zapalování týče, tak 60° V12 je stejně dobře vyvážená jako 90° V8, jen ta V12 má tu výhodu, že za stejnou dobu víckrát pálí, takže má příjemnější zátah, bez vibrací, u šestiválců to platí pro 120°, co se momentů týče, tak je na tom rozhodně líp V12. Pokud se však přesadí motor na klice jde tohohle efektu docílit např u flat six nebo F12, ty maj navíc výhodu nízkýho těžiště a menšího množství momentů co je potřeba dovyvážit .. žádnej motor ale není "od přírody" vyváženej.
Pro použití v autech je ideální objem na válec někde kolem 500 ccm už ani nevím proč. takže u litru už by to klidně moh bejt dvouvál :-)) btw fiatí twin air používá jednu z nejlíp vyvážitelných konfigurací.
Počet válců sám o sobě nic moc neřekne, ale budiž.. bude to šest, protože řadová šestka je fajn (na druhou stranu je moc dlouhá), véčko je taky fajn (škoda že nikdo nedělá V6 se sklonem 120 stupnů) a Flat6 taky...
Crossplane V8 mě nikdy nebraly tak jako flat plane motory V8, u I4 to mám přesně naopak. Na závěr bych chtěl připomenout všem haterům, že tříválce jak je známe jsou v drtivý většině půlka řadový šestky, což je fajn. Navíc 1.2 HTP nelze brát jako měřítko, páč to není motor ale pumpa na sračky.
A pak sou tu wankely, ty sou stejnak nej :-))
Je mi to docela fuk. Pro většinu lidí je Top Gear nejlepším motoristickým pořadem na světě, má to však malý háček, Top Gear se za poslední roky nafoukl jako bublina a začal být stále více megalomanský, nakonec se z televizní show hlavně o autech se stala show, kde auta sezonu po sezóně ustupují do pozadí.
Top Gear jako kdyby navázal na nekorektnost britského humoru po sitcomech jako Černá zmije, Hale & Pace atd. Briti prostě vyměkli. Hlavní uspěch TG byl to, že Clarkson se stále držel starého receptu v době, kdy to bylo nejvíc potřeba.
.
Guye Martina je podle mě pro skoro až TG škoda. Speed with Guy Martin je podle mě mnohem větší žrádlo. Pár výhod by to však mělo, Guy Martin je totiž podstatně lepší řidič než všichni stigové dohromady.
...
Na závěr bych tu hodil něco jen tak bez komentáře:
http://silnicnimotorky.cz/sport/road-racing/guy-martin-se-prohanel-po-verejnych-silnicich-rychlosti-280-kmh/
Jedna technická, jako mechanickou špéru lze brát torsen nebo lamelovej, tohle už čistě mechanická špéra není, to jestli to bude fungovat líp nebo hůř ukkáže jenom čas.
Pokud sem to dobře pochopil tak by to mělo být podobný jak lamerovej samosvor, kterej pracuje s tlakovým olejem podobně jak haldex a může svornost měnit podle potřeby .... každopádně mnohem lepší jak kdyby to celý fungovalo přes regulaci brzdný síly.
velmi pěkné přirovnání k seiko 5 ať už historií, nebo tím jak jsou oba produkty pěkně analogové.
Tohle je mnohem víc cool věc jak Volvo a Eagle dohromady:
http://khongthe.com/wallpapers/cars/gaz-volga-24-95-254643.jpg
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů