Apache
Jméno | Jan Růžička |
---|---|
Bydliště | Jindřichův Hradec |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 rok. |
Příspěvků ve fóru | 73 |
Komentářů u článků | 101 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Netankovali jste to dneska na Shellce na Roztylské?
A existuje nějaký prostor pro diskusi se správci do příštího trackdaye? :-)
Musim říct že ve srovnání se Sosnovou mě okruh v Písku potěšil co se tvaru tratě týče - dle mého velice amatérského názoru mi přišla taková rafinovanější s rychlejšími pasážemi. Nevím, jak moc měla redakce Autíčkáře volnou ruku při volbě varianty trati, ale možná by šel poskládat vynecháním některé ze šikan i ještě rychlejší profil, který by mohly ocenit některé silnější stroje (já takový nemám). Tak či onak, mohlo by se taky příště vymáhat dodržování limitů tratě při PlechCupu (poslední dvě zatáčky :-D). Spíš mě ale zklamal stav a celkové zázemí, přeci jen okruh podle kalendáře neleží ladem a nějaké závody se tam jezdí.
Děsí mě, kolik lidí muselo v autoškole přetrpět naftu. Já myslel, že se bavíme o papírech na osobák, ne traktor...
Autíčkářské hry na Autíčkáři? To se mi hodně líbí! Vůbec bych se nezlobil, kdyby se z toho stala pravidelná rubrika. Retro recenze na hry našeho mládí, pobodný "nezávislý" maličkosti i zhodnocení simulačních schopností nejnovější Forzy, beru všechno :-).
Jak je vlastně hot rod definován? Má vůbec spojení "produkční hot rod" smysl?
Konečně zase recenze starších aut, kam se tyhle články vytratily? Ale to provedení - kde jsou fotky interiérů? :-(
Studio mi bude chybět. Jednotlivé segmenty nebyly podstatné, ale samozřejmě i tam vznikala podstatná část humoru tohoto pořadu.
A co bude s okomentováním onoho filmu "s odstupem" ze studia? Moje nejoblíbenější minifilmy byly "cheap car challanges", které by bez následujícího pošťuchování u tabule se skóre taky ztratily na atraktivitě.
Jupí, můj komentářový tip se dostal do pokračování :-D.
"Lancia Thesis, za jejímž poněkud zvláštním designem se skrývá technika velmi příbuzná právě 166."
Možná mě nějací odborníci přes Lacnie opraví, ale jestli se nepletu, tak Thesis má svojí vlastní platformu nesdílenou s žádným modelem, tedy velmi mnoho specifických dílů, a mmj. práávě to z ní dělá servisně relativně drahé auto. 100k se vším všudy mi přijde poměrně hraniční pro pěkný kus s pětiválcem, byť sem koukal, že ceny jsou nižší než bych si pomyslel.
No však taky v tom TopGearu, ze kterého ta informace pochází, tam závodili s autama mimo značky, takže to byla jen otázka peněz na ruku...
Moje původní myšlenka byla spíš o tom, že tím, jak se profesionalizuje organizace PlechCupu ze strany redakce, tak se i (alespoň dle mě) vyvíjí startovní pole. Vzhledem k tomu, že práce nic nestojí, tak šikovnej člověk co si v garáži trochu pohraje a přiveze speciál na podvalu, dá určitě dohromady auto úplně jinde než někdo, kdo chce spojit příjemné s užitečným a koupit za 15 auto, které přijede a odjede po ose a ještě ho bude vozit do práce. Ta první skupinka má moje uznání a nechci je nějak handicapovat nebo připravovat o zásluhy, jen mě napadlo, že by nebylo špatné udělat třídu pro ty druhé, to je vše :-).
Kluci (a děvče), nepřemýšleli jste o zavedení "tříd" v PlechCupu? Nemám namysli třídy objemové, které jdou řekl bych poměrně proti duchu soutěže, kde se potkávají třílitrové obří sedany s dvoumetrovými francouzskými prdítky, jako spíš třídy "Plečka corso speciale" a "Plečka stradale" - první jak už napovídá pro nadšence, co přijedou s podvalem a závoďákem, který z těch 15k Kč vymačká co se dá a druhá pro auta, která mají technickou a prošla by jí znovu ve stavu na okruhu, čímž mám na mysli to, že má světla, motor který tam patří, atakdále. Prostě aby i ti z nás, kteří přijedou huntovat svojí daily plečku, měli šanci alespoň na třídní souboj :-).
Asi sem divnej, ale mně se zdá, že tam blbnou na normální silnici, kde jsou namalovaný pruhy a svítí semafory, ne na nějakém vyhrazeném plácku jen pro kladení věnců. Bylo by nevkusné driftovat na magistrále, mezi Národním muzeem a sochou svatého Václava? Neřekl bych. Na dlážděném plácku před Žižkou na Vítkově? Ano.
Pokud by to chtěl někdo zkusit s reprezentováním barev milána v Plechcupu trochu vážněji -> http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=20176
Chybí mi tu "+1": Plymouth Valiant Sedan a/nebo Chevrolet Chevelle Station Wagon
Balíček startovného na celou sezónu zní hodně dobře a moc mě těší, že Autíčkář zavítá do Písku! Tenhle článek mi udělal velkou radost, měsíc uteče jak voda :-).
Prej nejvyspělejší technologie a podobný superlativa :-D. Jsem hodně zvědavej, kolik let jim zabere vnutit lidem těch 500 kusů a kolika super mega speciálníma verzema si k tomu budou muset pomáhat. Ale aspoň to neni už tak ošklivý, s těma světlama obšlehnutýma z SZ/RZ.
Článek o motorsportu na autíčkáři? To je to skutečné WTF :-)
Proč jste si proboha ze všech GTV co za existenci Autíčkáře proletěli inzeráty vybrali na napsání bazarového snílka zrovna takovej strašidelnej bastl s nejhorším motorem, co lze vybrat?
Kéž by se aspoň pár lidí při čtení tohodle článku pláclo do hlavy a už nikdy nevypustí z úst a klávesnice nesmyslný výraz "obsah" motoru.
Upřímně, mně tam naopak Matt sedí ze všech nejvíc. Nicméně formát pořadu je minimálně mě zatím neznámý, takže skutečnost tepreve uvidíme. Těšim se.
Tohle je podle mě pořád poměrně odvážné tvrzení: "Snad každé auto s automatickou převodovkou, které se dnes vyrábí, má i řazení pádly pod volantem nebo tlačítky na volantu. "
A "nejstupidnějším ovládacím prvkem, který lze v moderním autě najít" bych rohodně nazval kolečko na světla nalevo od volantu. Ale jiank s hlavní myšlenkou článku souhlasím na 100%, mockrát sem nad tím sám přemýšlel.
No a já dokonce tuhle viděl pod fotkou auta napsaný "to je nářez" a přitom tam nic nařezanýho nebylo, to je hroznej nešvar tohleto...
Tak určitě, fakt nevim co ty lidi čekaj když si koupít italskej pekáč, to se nikdy nepoučí, že auta vod F se dycky serou?
Nádhernej kousek :-).
Dneska ty auta vypadají všechny hrozně stejně! Jo starý dobrý klasický Mercedesy, kde měl každej svůj styl, žejo - zvenku:
http://www.mercedesclub.cz/graphics/gallery/full/2469_mercedes-c-w202-250-turbodiesel-2-21666.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDESBENZE-Klasse-W124--1767_3.jpg
http://www.mercedes-w140.info/blog/wp-content/uploads/2012/08/Mercedes-W140-1.jpg
I zevnitř:
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDESBENZC-Klasse-W202--937_3.jpg
http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w124/180392d1271378252-w124-steering-wheel-thread-epcp_1002_03_o-1994_mercedes-benz_e500-interior.jpg
http://www.mbcars.ru/mb/s/w140-interior-1991-1994/Mercedes-Benz-S-Class-w140-interior-1991-1994-030.jpg
No ale píšeš za všech okolností, tak se asi kolega ptá, jestli bude Miata das Nadauto i za jedné konkrétní okolnosti a to sice při naložení čtyřmi lidmi a golfovým bagem.
No asi si vážně nerozumíme, ale to je fuk, nemám sílu dál tohle vlákno natahovat :-).
Ale názor očividně máš :-).
No možná je můj level googlování jen příliš nízký, ale na mě to vyplivne jen moře auto-zpravodajskcýh webů, ale žádné důvěryhodné informace. Že auto postavila více-méně mazda, a nedělalo se jedna náprava v Hiro a druhá v Turíně je mi jasné, ale - stavěla Mazda auto pro sebe a Fiat jí jen ulije peníze za vyrobený kus, nebo Mazda rovnou pracovala s částí rozpočtu zatáhnutou FCA rovnou na autě pro oba (a třeba by bez téhle investice vypadala celá MX5 jinak, "levněji" na vývoj) ?
Mimochodem zrušení projektu podle mě nikdy ve hře nebylo.
Byl by nějaký zdroj? Díky :-).
Fiat jasně navrch co se týče vzhledu a motoru, škoda že si nepohráli i s interiérem, to už by stčili Mazdu do kapsy snad ve všem. Víc se mi líbí detaily i celkové proporce lodičkovitého profilu (zevšeho nejvíc připomínající NBčko).
Mimochodem, přiznám se, že detaily neznám, ale měl jsem za to, že se jedná o společný vývoj. Tak mě trochu zaráží, že se o tom píše spíš jako že je to prostě práce Mazdy a šmitec a nějaký italové na to jen naplácali pár kilo navíc.
Ano, na anoDnes, webu auto*matu a podobně se o tom možná mluví málo. Na všemožných autofórech, klubech, v krajním případě na d-fensovi, se o tom píše dost. Myslím, že čtenářstvo Autíčkáře bude mít větší průnik s tou druhou skupinou.
Za mě zbytečný článek, tohle je přece jasný každýmu, kdo nezaujímá k IAD negativní postoj. Abych citoval:
Vavris předevčírem v 20:30
Upřímně, u těchhle článku jsem si vždycky říkal "už zase?". Přijde mi to jako taková vata, která už byla 1000x recyklovaná :-)
Celkem fajn nápad s těma burgerama, ale jinak to muzeum je opravdu výborný a dotažený naprosto do detailu, parádní dekorace, hraje tam americký rádio jak v GTA San Andreas, rozhodně stojí za návštěvu...
Moc pěknej článek. Dovolím si jen udělat reklamu jistému zapadákovu, kterému říkám rodné město. V jakési Nové Bystřici někde u rakouských hranic stojí muzeum veteránů vystavující především předválečné ameriky a kromě nich se v jedné zadní místnosti skromě otáčí jediný exemplář DMC se dvěma turby od Legend Industries na světě... http://www.muzeumveteranu.cz/galerie_exponaty/big/361.jpg
Přesně tak funguje fly-by-wire v letadlech a brzo se pravděpodobně dočkáme řízení, kdy volant nebude pevně spojen s předními koly.
Brzo před rokem? http://www.wired.com/2014/06/infiniti-q50-steer-by-wire/
Článek okamžitě editovat a dopsat http://auto.bazos.cz/inzerat/52921286/Megane-Rs-Sport-265ps.php :-)
Pokud se oprostíme od toho zadního náhonu, jakože se od něj některé rady odpouštění, tak Lancia. Kappa, ve verzi coupé je to nádherný auto, a pokud by bylo moc nové, tak Thema...
Takže to vlastně bude malá japonská devětsetjedenáctka, říkáte jo?
----
Doprovázejí je navíc obrázky, podle kterých by S-FR mělo mít motor skutečně téměř celý za zadní nápravou,
Na celém článku mě zaujalo nejvíc hlavně to, jak "protichůdně" jsou na foceném exempláři nasazena kola :-D.
Už delší dobu mám pocit, že akorát vystřidala módní vlnu "petrolheadovství", vymezování se vůči neřidičským autům atd. modní vlna vymezování se vůči tomu vymezování. A už všechny ty články tady na tohle téma začínají být dost na jedno brdo...
Mám dva favority, jen nevím, který je lepší - motor z Eva včetně 4x4 nebo 1UZ z LS400, oboje do Hyundai Coupe.
Poslední komentáře
- xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi... - beastar, Z Alfy Romeo Milano je Alfa Romeo Junior...
Celý problém je v tom že Milano je v Itálii. A Junior ne. A jelikož...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů