jaymz
Jméno | Marek Janošek |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 rok. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 26 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Prosím co si představuješ jako nesériový kotouč?
Případně ten usmažený kotouč? Obyčejná brzdovka tři kola taky zvládne...v peklostroji za 15k obvzlášť.
Třeba se tady dozvím něco nového, díky.
“...Rozdíl ostrých desek je zanedbatelný...”
“...ostřejší desky na sériovém kotouči nepřinesou až takovou výhodu ve formě brzdného účinku...”
Tak mam dojem, ze jste panove asi na slusnych deskach nikdy nejeli. To pak docela i dava smysl, ze chcete “zavodit” v pastikach za 15 tis a kdokoliv kdo maximalne vyuzije pravidel je tridni nepritel. Tohle těžko napíše autíčkář, ale spíše autíčKár...
Článek fajn, některé věci jsem o bx4tc skutečně nevěděl.
Jenom malá poznámka - stálo by za to vyjasnit si pojmy závod, etapa, rychlostní zkouška ;)
Měl jsem Almeru GTi, měl jsem Sunny GTi, měl jsem Clio Sport 172 ph2.
Nejlepší auto na každý den? Jednoznačně Clio. Je nejnovější a nehnije, dobrá komunita, vše se dá sehnat, koupit. Vynikající podvozek.
Nejlepší auto na víkend? Sunny. V Almeře jsem měl hrozné prachy, všechno podle sebe, stačil vlastně ten swap. Ale v Sunnym kde byl jen servis + lepší desky se mi jezdilo stejně líp. Pokud sám tazatel má zájem i o Sunnyho, jeden podle všeho krásný se pohybuje na inzerci v německu.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/nissan-sunny-gti-16v-benzin-seda-3b84eb5b-306e-801a-e053-e350040a9561?cldtidx=2
Jako bonus to vesele hnije, nadmíru žere a jako bonus vlastně ani nijak extra nejede.
Wow... felcka, jednickova fabie nebo otřesná p11c aneb samý etalon třídy. auto.cz hadra
Takže co si nám vlastně sdělil je to, že si jel kládu někde kde to neznáš a málem tě to (právem) vytrestalo.
Trochu jiná věc než to že se někdo cíleně jezdí někde klouznout.
Tak neasi, co kdybys to odřel! A kdo chce na autě tu sůl, fuj. Jeď busem. Evo lešti v garáži.
A sleeper nemůže být předokolka? Swapnutých P11 s SR20VE/DET jezdí desítky a ze zkušenosti vím, že to auto překvapí 9 z 10 lidí, kteří ho někde náhodou potkají...
Rozhodně to dává větší smysl, než vámi navrhovaný Forester, kde jakékoliv "jednoduché" zvýšení motoru smrdí brzkým lehnutím boxeru, nehledě na spoustu dalších problémů spojených s tím, co je Forester za auto.
Mé Clio stálo 695 tisíc, zjistil jsem to díky dobovému testu... kde skutečně testovali konkrétně moje Clio :)
http://www.auto.cz/renault-clio-sport-2-0-212
"Jsem už dospělý člověk, ...." -> "A když je náhodou místo malé, tak si ho zvětším"
S tou dospělostí bych zase nepřeháněl.
S tímto se naprosto ztotožňuji.
Cože? Ty máš Renaulta? Haha.... to slyším věčně. Mám sice jen Clio Sport Ph2, ale slyšel bych to jistě i kdybych měl poslední Megan RS Cup...
Plus teda ještě lze dodat takové to přeceňování/podceňování národnosti automobilky. Němci jsou nej, Francouze nikdy, Japonci hnijou...
Těch aut s nálepkou Nordschleife a ve stavu, který nedovoluje opustit ČR, je značné množství. Vždy zvažuju nechat si vyrobit do zásoby hromadu takovýchto nálepek a jako reakci je lepit na podobná Felicia LPG Nurburging monstra
Nezpochybňuju to, že by se nedala zachránit, jako spíše to, zda to má smysl. Už tam byly chycené lemy a jenom díky fotek je vidět, jakým zpusobem to bylo opraveno. Když to někdo ani nelakoval barvou, ale nějakým sráčem, na jaké úrovni ta oprava asi je? Řízni do toho a uvidíš ten perník všude, to ti garantuju. Slušné dveře na P10 neseženeš, slušné zadní vrata taky ne... Jsou to fajn auta, ale jednoduše už jim zvoní hrana.
BAN mám znovu díky snaze vložit inzerát ze sportovních vozů. Web z roku raz dva a myšlenkové pochody admina taky.
Luksov, sorry, je to sice trochu OT, ale jelikož na nissan klubu mám opět ban, reaguji zde -
opravdu si nemyslím, že tvá P10 je ve stavu, kdy by si zasloužila zachovat budoucím generacím. Jeden už do pohnívající kastle VE swapnul nedávno a doufám, že ty nebudeš další (jinými slovy, máš rozum) ... pro tvé vlastní dobro ;)
Jo, je... full climate control, front & rear (via broken window)
Trochu OT, ale vzpomněl jsem si na film Superhero Movie, který ačkoliv je sebevětší sračka, obsahuje skvělou scénu, když hlavní hrdina vybírá auto po netu
:DMoje první pocity nebyly jiné :)
Zvyknul jsem si ale rychle a už mi to ani nepřijde.
Hezké čtení. Momentálně jsem z Almery GTi přestoupil na Clio Sport ph2 a musím říci, že článek je velmi přesný co se těchto dvou aut týká. A poziceza volantem v Cliu? Nic hrozného ani pro vcelku vysoké řidiče.
Jo, a pokud by snad nějaký autíčkař zatoužil po Nissanu, můj je stále k dispozici http://www.sportovnivozy.cz/63969-nissan-almera-gti-valasske-mezirici
Snad nebude nikomu vadit odkaz, jestli ano klidně to odstraňte.
Poslední komentáře
- Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů