GanGreen
Jméno | Čestmír Vyhnálek |
---|---|
Bydliště | Pelhřimov |
Registrace | před 9.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 444 |
Komentářů u článků | 711 |
Pozitivních komentářů u článků | 193 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Uznávám, ze stránek výrobce jsem ty údaje nebral, asi musím zlepšit vyhledávání informaci a nevěřit prvnímu odkazu z googlu :D tak se vám omluvuju.
Avšak, to nemění nic na tom, že je to nesmyslně obrovská hovadina, kterou většina uživatelů nebude schopna pohodlně zaparkovat :)
Ducato nemá sloužit na nákupy, to je fakt, ale ta Kia bude, i přes své nesmyslné rozměry.
Tuhle číčovinu jsem měl to "štěstí" potkat na parkovišti u nákupáku. Stál jsem tam s ducatem a stimhle tam přijela paninka s dětma na nákup. Rozhodla se zaparkovat pozadu jako člověk, a díky bohu za to, pač popředu by to nedala ani smykem. Ta pixla (to auto, ne paninka) je širší než to moje ducato, cca 2m proti 1.9m, hledal jsem si to na netu, pač paninka se rozhodla to zaparkovat proti mě, tak mě ta šířka flákla do xichtu. Dlouhy je to cca jako krátky ducato (to už jsem ale nehledal)
Jo, na to místo najížděla asi na 5x, měla s tim hoňku jak pes a když vylezla, vypadala že je dost ráda, že už to má za sebou.
btw. šířka běžnýho standardního místa na parkování je 2,5m jak se asi nastupuje/vystupuje na plnym parkovišti, když si dveře otevřu na 25cm? :D
Tohle NENÍ rodinný auto kam nacpeš 4 smrady a jedeš na nákupy, to je hovadina max na dálnice a silnice 1. třídy. Bohužel, každá druhá která tohle auto nafasuje, s tim bude jezdit právě na nákupy, a s dětma do školy, a nezlobte se na mě, to je pruser. Za chvíli asi budou fasovat autobusy ne?
A jen takovej dotaz: vám se to jako líbí?? mě to přijde jak zmuchlaná krabice od bot :) je to zajímavý, ale fakt ošklivý.
BFS hlavně vůbec nechce Alfu, takže pokud se opravdu zaměřují na BFS, je úplně jedno co budou vyrábět, problém je značka samotná :))
Jinak souhlas no, Greta by měla říct že lidi je jak sraček, a na silnicích se začíná hrát Carmagedon.
Celý je to takový nehezký.
Přední světla ve mě evokují Renault, zadní Peugeot (asi 208). Nebo mám možna oko z kašparovy krávy :D
Každopádně když to vidím, tak mě mrzí, že jsem poflusal Tonale, oproti Milánu je to kráska :)
Já radši kouoknul na foto i jinde, pač tady to je divně vidět, a na jinejch foto to vypadá ještě huř než tady :D on i ten středovej tam trčí jak pero z gauče...
ten "hranatej" display vypičenej před oblou kapličku, to je majstrštyk :D
Trošku bych se s tím chtěl projet, možná by mi i stačilo, kdyby mě někdo svezl.
Ale jinak je to teda naprosto odporný, projel jsem celou galerii, a asi jsem neobjevil úhel, ze kterýho by se mi to aspoň trochu líbilo :-/
Ten Mega Cruiser je važně hovado :) zda se mi to, nebo mu zatačej i zadní kola?
Evo wagon jsem potkal v Polsku cestou z dovolený, Poláci se tehdy přesouvali na nějakej JAPfest nebo jak se ten sraz jmenuje. Na parkovišti spousta krasnejch aut ale tenhle kombík byl asi největší exot. Taky si dal někdo práci, a byl prekopanej na LHD. Obchazel jsem ho dokud po mě nezačali chlapci blbě koukat.
Jinak za mě je z výběru top asi to RVR. To je fakt srandovní auto :))
Crossovery a SUV vážně nemám rád, ale stejně jsem Tonale fandil, protože Alfa žejo.
Ale tohle je teda smutný čteni pánové :/ vypadá to na dalši hřebík do rakve.
Souhlas Karle, taky nechápu ten hejt. V článku se fluše na 166, ale vždyť to je min. 20let starý auto kua. :D řekl bych že stejný výdechy jsem měl ve 156 a teď ve 145 a vzhledem k době vzniku mi to přijde naprosto v pohodě.
A to co vidím v Tonale, mě taky nijak nemůže urazit, prostě díra ze který fouká vzduch :))
To užitný zatížení šlo s tou čtyřkolou pěkně do sta*ek :-/ Ale jinak pěknej stroj, chtěl bych to zkusit s 1200kg+ na hrbu, někam na horskou chatu :)
Auto si servisuju sám, protože (ačkoliv je tu uplně mimo můj středoškolský obor) mě opravy aut už 3 roky živí :))
Před tím jsem si auto maximálně přezouval.
Že by jsme se tady na autičkáři domluvili, a za podpory redakce to pronajali na trackday? :))
Ono je to asi pochopitelný, 20-30 amatérů ve sportovních autech, kroužících po okruhu maximalkou... To by byl asi pěknej průser :))
Věřím, že ten kruh je dost impozantní, mrknul bych se tam.
Koná se tam taky něco jako jízdy pro veřejnost? :))
Btw. Maximalku jsem na svým aute snad nikdy nezkoušel.
Ten původní volant je naprostej skvost. Za to, ty s tím "pytlem", jsou totální peklo :D
Prej "teréní auto", to sem se fakt pobavil :))
Sehnat dodávku která nesloužila jako pracovní nástroj bude asi dost trabl.
Pokud se Viola rozhodne pro tranzit, budu ji držet pěsti ať auto vydrží, rozhodně ji ale v téhle volbě nemůžu podpořit :)
Vstřiky se vždycky nakonec nějak vyndají, ale když lidem fakturujes za vyndani vstriků 6hodin práce, tak blbě čuměj a ještě blbějc držkujou.
Nechtějí to dělat ani ve Fordu, i když tam je taková banda kreténu, že je problém vyměnit i spojku...ale to už je jinej příběh :))
2.2 v tranzitu fakt nebrat, zakuka snad každej... Vyměnit výstřiky po 300k je sice skvělej nápad, ale nejdou vyndat už po 200... Takže oprava porod, výstřiky se většinou přetrhnou a zbytek se musí frézovat...
Chlap kterej se živý vyndaváním "zarostlejch" vstřiku si vždycky bere prachy až podle toho jestli je vyndá nebo ne, ale když ho zavoláme na 2.2tdci/hdi tak si to nechá zaplatit, i když je nevynda, je tam totiž 90% šance že to prostě nepůjde. Je to prostě ztráta času...
Stojí nám na dvoře 3 tranzity s mrtvým motorem, do opravy se nikomu nechce, novej motor do toho nikdo nezaplatí a kupovat jinej z vrakace je bulshit.
Kufr je prcek, 90% zboží tahám na sedačkách... Sklopení sedadel místo zásadně nevylepši...
Tak znám asi jen manažery :)) ale nikdo v mém okolí nikdy nenafasoval fabii.
Jeden vlastně jo, ale to ten to měl jako servisní vozidlo, než vedení došlo že servisak potřebuje aspoň něco jako caddy :D
Ale ok, uznávám, asi teda bude combik někomu chybět...
Lambo krásný. Dovedu si ho představit na plakátě nad postelí, kdyby mi bylo o 20 miň.
Zetko taky, a je škoda že to sem nedovezou.
Fabie je mi u zadele, mě chybět nebude...
Neznám žádného důchodce kterej by si kdy koupil novou fabii...natož kombíka. Firmy jedou podle mě spíš ofce, supy a když něco menšího tak scalu.
Takže fabia combi může jít dle mě klidně do p...e a v reálu po ní nestekne ani pes. :)
Btw. Welcome back :))
mam to taky tak, když už je to vysoký jak kráva a tváří se to, že zvládne aspoň polňačku, tak at to má čtyřkolu... asi zastaralej názor no :))
Jarní co?
Umeju, přezuju, hotovo...
Mám tam pár věcí na opravu, ale těžko to nazvat jarní údržbou, když to sotva stihnu do podzimu :))
Z fotek mi přijde že na stranne řidiče jsou dva odstíny laku :))
Mě se to celkem líbí :) jdu někam mrknout jak vypadá GTline...
Hmmm ta trakce na zadku bude nepřekonatelná :D
Sem si projel diskusi a přijde mi že se predhanite, kdo sem postne větší uchylarnu :)))
Jsem asi hroznej zaprděnec, ale rádio Beat je pro mě dostatečná zásobárna kvalitní hudby a když jedu s pritelkou, tak většinou hrajou Scooter :)
Asi máš pravdu, že strach není na místě, protože pokud to bude mít základ jako C3, tak to je vcelku příjemný auto, u kterýho mi vadí jen kompletní ovládání přes dotykáč (spon topení bych si chtěl nastavit tocitkem a dudlíkem :D ) mladá to má jako sluzebak, a jezdí se s tím pěkně. Ta 1.2 je naprosto dostačující motor na cukačky do města, i do toho vedlejšího :)
Takže už můžu nadávat jen na rozměry :D protože ty budou asi poměrně větší než u starý pandy...
V mých očích má panda status legendy, v práci s tím občas (velice rád) lítám. Po téměř 400k km se na ni loni poprvé udělali tlumiče se spojkou a cca ve 300k se dělala go hlavy (protože LPG)... Jinak jen spotřební věci, i po takový porci je na karoserii koroze jen sporadicky a pouze povrchová... Nechápu jak je možný, že to auto ještě funguje, ale je to prostě tak :)
A možná právě proto mám velkej strach, že nová panda už nebude taková blbuvzdorna krabička na kolech. A taky že bude zbytečně velká...
Upřímně doufám že se pletu, a ta nová bude alespoň stejně dobrá, jako ta stará. Držím ji pěsti!
Má to něco do sebe :) vypadá to trochu jak autíčko hotwheels.
Díky za rozšíření obzorů.
V týhle době by samozřejmě do šrotu nešel, v době kdy má každá automobilka svoje muzeum a k tomu 10x takovej depozitář...
Tak tu frontu ti závidím, já ve středu přehlašel auto, a protože jsem byl varován, tak jsem stál před úřadem půl hodiny předem a šel jsem druhej na řadu... Když jsem ale odlezl od přepážky, bylo tam min. 25 lidí ve frontě, a tim pádem je jistý, že zdaleka všichni svoje záležitostí nezvládli vyřídit.
Nevím jak je to jinde, ale ty kundy u nás jsou tam pro lidi 2x v tejdnu na 4 hodiny... asi aby náhodou něco nechytli, fakt zoufalá situace.
To je pivo? Aha... Nějaká lokální záležitost? Takhle od oka to vůbec neznám ????
Ty jo, mě ten merch nic neříká, co se autodarku týče, tak bych dal přednost něčemu víc využitelnýmu, jakože bych se nezlobil třeba za:
Koberečky na miru
Malá Gola na opravy drobností
Podjezdovej hever
Balík s autokosmetiku (šampon, clay, lesk, vosk atd.)
...
Prostě něco lepšího než hrnek na kafe :))
To musí bejt hroznej mstroš, já byl včera zduněnej jak Bob Marley a stejně jsem to nepobral :))
Poslední komentáře
- Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů