adam7c3
Jméno | |
---|---|
Bydliště | Litoměřice |
Registrace | před 10.7 rok. |
Poslední aktivita | před 19.1 měs. |
Příspěvků ve fóru | 7 |
Komentářů u článků | 284 |
Pozitivních komentářů u článků | 10 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace |
Posledních 50 komentářů
"a Camaro bylo vždy (možná bohužel) až tím třetím do party"
Lol what? Stačí se podívat na prodeje Camaro vs. Challenger, velikost komunity nebo aftermarket. Nehledě na to, že Camaro s V8 jste si mohli bez přestávky koupit v letech 1966 - 2002 a od 2009 dodnes, tedy třetí do party mohlo být těžko, když podstatnou část té doby Challenger vůbec neexistoval, nebo to bylo jen čtyřválcové Mitsubishi se znaky Dodge. Mustang soupeřil vždy právě s Camarem, protože to byla odpověď GM na "levný vůz sportovního (až evropského) střihu", kterým Mustang představený v roce 1964 byl. Challenger byl oproti oběma dražší a nebyl to pony car, ale skutečný muscle car.
Malá tříválcová eMrdka za mega a půl se spotřebou osm na sto, ale hlavně že tam jsou ty pozitivní vibrace a (falešná) ekologie, to jistě ocení nejeden soudruh už při čtení recenze na homofisu, stejně tak jako max. rychlost 180Km/h protože jedině strana, pardon automobilka ví, co je pro něj nejlepší. Sám bych čekal za ty peníze něco víc, vzhledem k zemi původu alespoň rudou zástavu v základní výbavě a zabezpečení vozidla navázané na sociální kredit (nepozdravil si včera předsedu MNV? Tak si táhni pěšky!). Adoraci Volva jsem nikdy nechápal a po tom co ho koupila Čína už vůbec ne. Sám jsem měl čest jen se starou XC70 + S90 a že by to byla nějak extra dobrá auta v porovnání s dobovou konkurencí, včetně US produkce, se říct nedá. inb4 švédský tanky, "v 90 jsem to napral do kamionu a přežil" a jiný zaklínadla Volvo fanboys, který se tu jistě objeví...
Je to plaváček z USA...
Title State/Type: TX NON-REPAIRABLE FLOOD
https://poctra.com/2017-SUBARU-WRX-PREMIUM/id-AVgMJ73HhG9a25ir/MCALLEN-TX
Spotřeba jen o trochu větší než Cayenne, průchodnost terénem bezkonkurenční, městu odolné.
Super fotky, nahlas závidím... Návštěvu Death Valley a Mojave mám na bucket listu, tak snad někdy. Kdo se zajímá o Death Valley, tak můžu doporučit super čtení - pátrání po německých turistech, co se tam ztratili: http://www.otherhand.org/home-page/search-and-rescue/the-hunt-for-the-death-valley-germans/ Na tom webu je zajímavýho čtení spousta.
O X350 jsem uvažoval jako o nástupci X308 co jsem prodal. Jednu jsem si byl i prohlédnout, s 3.0 V6 nejela špatně, ale vzduchový podvozek mě přišel docela tvrdý. Dost mě odradila kvalita materiálů v interiéru (hlavně tlačítka a páčky pod volantem, to bylo horší než u X308) a pak vnější kliky dveří z hnusného pochromovaného plastu s ostrou hranou, to jsem fakt nechápal, stejně jako míru zoxidování hliníku (byl to rok 2005), které se vyskytovalo na každém díle - spodky a rohy dveří, víko kufru v místě kde je chromová lišta atd. I kdyby to konkrétní auto bylo v pořádku, ani tak bych neměl po sednutí do něj pocit ani důvod, že si to mám koupit. Jediný další Jaguar pro mě přijatelný (hlavně vzhledově) na DD je XK X150, ale to si budu muset tak 5 let počkat, než spadnou cenově na +-300 tis.
U mě vede jednoznačně kůže, pak dlouho nic, následuje látka a na konci koženka, kterou jsem měl v policejní Crown Vic, to byla fakt hrůza. Jinak souhlasím ve všech bodech s Caddym. Včera jsem si dal s Lexusem cca 200km v kuse a úplně bez problémů i bez zapnuté klimatizace a to bylo 30°, ale zas je to kabrio no...
Ono kupovat u nás, ať už v bazaru nebo od soukromníka jakékoliv starší neobvyklé auto je v 99% případů fakt hrůza. Co auto, to vylítaná vrána s nedoložitelným původem a servisem, ale dle majitele v TOP/Perfektním/Unikátním stavu/Jedíné v ČR (nehodící se škrtněte). Objel jsem po prodeji XJ X308 pár aut a na chvíli mě to odradilo cokoliv kupovat. Docela se mi líbí tenhle chudší brácha CL http://www.tipcar.cz/inzerat/mercedes-benz-clk-i-160-kw-cz-9523214.html ale vypadá to za ty peníze příliš dobře, než aby to byla pravda, Cebii věřím stejně asi jako tomu certifikátu z AAA. Co mě ale docela dostalo, je absence elektrických sedaček, přitom to má velkou navigaci, výhřev, kůži atd., u Mercedesu asi normální.
Piwel: No a teď si zkus představit, že někdo musí zkombinovat třeba ježdění ve městě, dálky a jednou měsíčně jezdí na hory na chalupu, má si kvůli tomu kupovat 3 auta, když má jenom na provoz jednoho a bude s ním jezdit třeba víc členů rodiny?
Naštěstí žijeme v relativně svobodné společnosti, kde nám strana ani martinové_100 nenařizují, jaké auto nám má vyhovovat, takže nemusíme povinně jezdit ve škodě 120, ale v autě které nám vyhovuje, ať už je to SUV kvůli vyššímu posezu, 4x4 kterou využijeme párkrát do roka, nebo jen kvůli tomu, že se nám SUV prostě líbí. Nějak nerozumím tomu, z čeho pramení ten hejt a škatulkování majitelů SUV mezi hlupáky (blondýny v Praze neberu jako relevantní důvod). Je to jako označovat za hlupáky majitele kombíků, kteří nevozí pokaždé pět lidí a v kufru pračku. Ať už si pořídili SUV z jakéhokoliv důvodu, je to jejich čistě svobodné rozhodnutí vybrat si z dnešní nabídky trhu, který je nejrozmanitější v historii, auto, které jim bude vyhovovat, i když třeba nebudou využívat jeho potenciál na 100%, což stejně využije jen málokdo. Nikdy jsem velké zlé SUV nevlastnil a nikdy by mě nenapadlo jejich majitele bezdůvodně urážet, stejně jako někoho kdo jezdí zmíněnou stodvacítkou, do které bych osobně nesedl, pokud bych byl svéprávný nebo měl alespoň sepsanou závěť. Vlastnil jsem tři, bezmála šestimetrové US pickupy a 99% času jsem jezdil sám a bez nákladu, protože mi to vyhovovalo. Byly to moje peníze a moje svobodná volba.
Psal, že chce být finančně zruinován a na to je imho STS ideální, stačí aby se sešla výměna tlumičů, čidel a hlav a je v tom za dvojnásobek pořizovací ceny. To si u XJ40 nedovedu představit, motory i převodovky jsou celkem spolehlivé narozdíl od elektriky a nivelace zadní nápravy. To že XJ40 při běžném provozu shnije, nepovažuju za nespolehlivost :) To Maserati o pár příspěvku niž bude asi nejlepší volba.
Divím se, že to ve článku ani v komentářích nepadlo. Co STS s Northstarem?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/cadillac/seville/16611430?goFrom=list
V tý červený se vypadá tak dobře, že bych si ho snad koupil znova.
Mě se X350 taky moc nelíbí, přijde mi jako kdyby při jejím designování vzali X308 do USA a tam ji cpali koblihama a burgerama k prasknutí, protože vedle X308 působí jako otesánek a ta přední maska je strašná.
Měl jsem 300C Touring 3.5L V6 evropskou verzi, interiér je celkem hnus, palubka je jeden kus plastu, sedačky taky nic moc. Podvozek celkem tvrdý, pocitově bych řekl o kousek horší než moje X308 se sportovním podvozkem a 18" koly. Dynamika je u 3.5L asi stejná jako 3.2L v X300, takže to moc nejede. 5.7L HEMI je na tom o dost líp.
IMHO se XK8 už cenově odrazily ode dna, svoji jsem kupoval před dvěma lety za 140 tisíc a bylo jich pár na prodej do 200, dneska je to min. 250, v Německu šly taky nahoru. Sháním teď náhradu za X308 a vypadá to že budu muset koupit X350, protože nic adekvátního se do cca 250 sehnat nedá, ameriky jsou drahý (300C jsem měl a už nechci) a u MB/BMW nic pro mě zajímavého není - chci rok 2004+ a aby to nehnilo.
Tak honem ať už je to tady, nutně potřebuju druhou generaci Jaguaru XK na denní ježdění, už teď je levnější než 2005+ V8 Mustang, kterej se slušnej nedá pořídít pod 500 tis., dokonce mi přijde, že jeho ceny rostou. Zrovna teď je 2009 XK v nejlepším a největším autobazaru za pouhých 360tisíc, což mě teda docela láká. Doufám, že doba kdy se budou prodávat za +-200 tisíc není daleko, snad to bude dřív, než stihne náš lumpenproletariát zavést další drakonické daně z vlastnictví auta jako na Slovensku. Pak asi nezbude než koupit RHD v Anglii a jezdit na anglických značkách.
Tak ono takhle "servisovat" umí snad všechny autorizované i běžné servisy, poslední zkušenost v rodině s Nissanem Murano V6 v autorizovaném servisu mě už úplně odradila auto kamkoliv dávat opravit. Motor nešel na všechny válce a než přišli na to, že je vadná řídící jednotka a ne zapalovací cívky, tak jich odpálili celé dvě sady á 3000/ks. Dneska už se nehledá příčina pomocí podrobné diagnostiky, ale podle toho co jim to vyhodí za kód vymění tu součástku o které si myslí že je špatná.
Je otázkou, jestli už před "úpravou" neměl totálně vymlácený podvozek, takže mu to už ani nepřijde.
Auto má dělat radost především majiteli, takže když se to někomu líbí, ať si tam dá třeba loukotě z žebřiňáku, jen když mi to nebude cpát a nebudu se na to muset dívat. Jsem pro větší kola, když to má nějaký podstatný důvod - třeba kvůli větším brzdičům apod. Sám mám na XJ příplatková 18" BBS kvůli brembům, nevypadá to zas tak strašně.
Ještě větší absurdnost než obr kola u toho Caprice mi přijde dávání 10" širokých kol na zadní nápravu u FWD "interceptorů" typu Fabie/Ibiza/Polo zárověň s nedostatečně širokými pneu, kde čouhá ráfek několik cm pod gumou.
V Praze se už nějakou dobu vůbec nevyskytuju, takže nemůžu soudit, ale pokud potkám podobná SUV jako Cayenne/RR na LPG, jsou to ve valné většině tak 10 let stará auta a tam je asi snaha ušetřit na benzinu, aby bylo na opravu až se zase podělá vzduchový podvozek, praskne blok motoru apod. :)
Nechápu ten hejt na LPG. U toho BMW nebo sporťáků typu Camaro/Mustang (ano, i u nás jich několik jezdí na LPG) to beru, ale co je špatné na LPG v US pickupu nebo SUV typu Tahoe? Když to někdo používá na denní ježdění a na práci, tahá za tím třeba koně nebo auta, je pak sakra rozdíl, jestli má spotřebu 20L benzínu á 28.90 nebo 25L LPG á 10.90 když najede třeba 40 tis. ročně. Jako bonus mi pak přijde pocit, že se nenechávám ještě více okrádat věrchuškou na spotřební dani, dani z daně a dotaci Anofertu. Zbytečným vyhazováním peněz z okna se ještě nikdo bohatým nestal.
150 tisíc? Ani dneska se u nás neda sehnat 10 let starej V8 Mustang pod 350
Napadají mě snad jenom dvě, černej kulatej Caprice za 95 tisíc, kterej se objevil jen chíli potom, co jsem koupil jinou ameriku a pak Jaguar XJ Sport v krásný carnival red metalíze v Anglii asi za 1500 liber. Jsem spíš rád, že jsem spoustu aut nekoupil nebo mi utekly, protože jsem se v danou chvíli vyjímečně řídil rozumem.
Odpovím si sám, nic tam shodného není, ani ty stahovačky. XK mělo od r. 1996 stejný interiér až do konce a ani z jedné souběžné generace Mondea v ní není nic, protože má část ovládacích prvků ze starších Jaguárů XJ. Nevím teda jestli si to pleteš s X-Type nebo jen blbě kecáš a v XK8 si nikdy neseděl.
Kupé je samozřejmě nejhezčí, na svoji XK8, kterou jsem prodal před rokem vzpomínám jen v dobrém. Automat k tomu sedí perfektně, je to GT, ne sporťák. Oproti XJ X308 to zas takový rozdíl ve svezení není, je jen o pár kilo lehčí, navíc si myslím, že XJ se sportovním podvozkem co mám teď jede líp než XK s obyč.
Co se týče raritnosti, tak jsem XK potkal na silnici asi třikrát a to jsem několik let pracoval v prdeli jménem Praha.
A americké verze nebrat, jednak kvůli tomu, že jsou v některých věcech jiný (světla, emise, elektrika, části interiéru) a pak u motorů do modelového roku 2002 byl problém s nikasilovými vložkami, které často padali za obět' v USA příliš sirnatému benzínu . Při koupi hlavně pozor na rozvody (plastové vodící lišty a napínáky), většinou se to pozná při studeným startu, kdy to je docela dost slyšet, pokud jsou už napínáky popraskaný. Řeší se výměnou za kovové (auta od modelového roku 2003 už je mají v základu). Pokud není 100% jistota že byly vyměněný, je lepší sundat ventilový víka a zkontrolovat, popř. ihned vyměnit, protože na potkanej motor už umřelo hodně XK.
XK8 a Crown Victorii, ale vypadá to, že to dřív bude XK8, protože ameriky jdou děsne nahoru s cenou.
Záleží jaký to je rok, pokud neuběhlo v době proclení od první registrace 8 let, lze to přihlásit i když je to dovezené mimo EU a bez globální homologace. Akorát to přihlášení a předělání světel bude stát dalších 40, to už bych si radši koupil S-Type kde ta V8 aspoň není přiškrcená a dává 290HP. Zase chápu, že S-Type se nelíbí každému, osobně bych ho ale v nějaké tmavší barvě snesl.
Je to atmosféra, v roce 95 už měla 3800 Series II těch 153kW, kompresorová pak 180kW, navíc je to základní verze SE, kde nešlo kompresor objednat ani za příplatek narozdíl od SLE a SSE.
Vidím, že jsem se mýlil, když jsem si myslel, že hnusnější přední nárazník, než má aktuální Lexus GS nemůže nikdo vymyslet. To už radši Z28.
Nedávno jsem vedle novýho Mustanga convertible jel v koloně a přišel mi prostě obrovský, možná že to bylo tím, že v XJ sedím docela nízko, ale stejně, i zezadu vypadá strašně mohutně. Ale pěknej fakt je, o dost víc než na fotkách.
DB7 Zagato, měl čumák jako vysavač dřív, než to bylo cool. Líbí se mi to zadní okno a c sloupek
Samo že to automat nerozpozná, proto se nevyrábí náklaďáky ani velké pickupy s automatem, protože by to do kopce nejelo a ostatní auta by se za nima musela plazit, což se teď naštěstí nestává. Jak píšeš, manuál je manuál, dodnes vzpomínám na své první auto - 2L atmo s manuálem, proto mých následujících 16 aut byly všechno automaty. Ten pocit při přesednutí například do služební fabie s TDI a manuálem, je asi jako kdybych si před šedesáti lety přesednul z Cadillacu Eldorado Brougham do Fordu model T.
Při prodeji Camara Z28, r.v. 94, se mi potenciální kupec snažil namluvit, že katalyzátor hned za svodama na straně řidiče není katalyzátor, ale filtr pevných částic, protože to prý ty V8 musí mít, jinak by neprošly emisema.
Obrázek v headeru se mění automaticky, nebo tam bude ten cikánskej povoz napořád?
Hlavně v inzerátu, pokud to jde, neuvádějte email, protože se najdou spousty "zájemců", kteří vás jsou schopní otravovat desítkami emailů s dotazy na největší hlouposti, na výměnu, splátky atd. Možná, že při prodeji běžných aut je to jinak, ale vždycky když jsem prodával svoje auta (ameriky+jaguáry), začala se mi plnit schránka debilními dotazy chvíli po uveřejnění inzerátu. Nepomůže ani když napíšete, že na emaily, SMS neodpovídáte, nevyměňujete. Stejně vám napíšou. Taková SMS o půl jedné v noci, s dotazem kolik slevím, dokáže opravdu potěšit.
Hodné:
Fordí platforma Panther od r. 1998 - Crown Vic a Town Car, pohodlná a spolehlivá auta s neskutečnou výdrží.
Zlé:
Z osobní zkušenosti mě nenapadá auto vyloženě zlé nebo které by mě chtělo zabít. Ve dvojkové fábii HTP jsem se sice cítíl strašně, ale přežít se to dalo. Napadá mě Chevy Corvair první generace, který měl opravdu špatnou pověst.
Ošklivé:
Z poslední doby asi všechna auta s tlamou a la vysavač, mají to všechny od Hyundaie po Lexus a Bugatti Veyron, který vypadá jako bochník chleba.
Chtěl jsem od Ježíška Lincoln Town Car, ale nakonec jsem se musel spokojit s Jagem XJ 2001, protože Town Car u nás ani Ježíšek nedokázal sehnat. Aspoň že je Jag čtyřlitr v british racing green se světlým interiérem.
Mám řidičák sedmým rokem a měním to docela často, auto mě vydrží průměrně půl roku, poslední Mustang je číslo 15, z toho 12 amerik, 2 jaguáry a 1 japonec. Co jsem počítal, má moje průměrné auto objem 4,52 litru a 7,33 válců :)
Ten zadek s lampama od AUDI/Škodovky a X dalších, co to dneska má bude zastaralej určitě.
U Seville mě štve palubní počítač v němčině a to, že mě zdraví jako "Frau Halim" pokaždy, když dám klíček do zapalování. U Jaguaru XK8 se dala němčina pomocí skrytého menu změnit, ale u Cadillacu se musí přes diagnostiku GM Tech 2, kterou nemám. Pak taky orig. rádio, který má moc citlivé nastavení hlasitosti a nedá se nastavit optimální hlasitost tak, aby byla její hodnota na displeji dělitelná pěti.
6.8 V10 je pro normální použití nesmysl, pokud by to měl na práci tak u Fordu jedině Powerstroke diesel. Ta spotřeba udáváná v TP je taky jen zbožné přání, měl jsem o víc jak půl tuny lehčí F-150 s 4.6 V8, spotřeba ve městě 20, mimo 13, kombinovaná kolem 16. RAMka s HEMI nebo Silverado/Avalanche s LS series V8 na LPG dokáže jezdit úsporněji, zvlášť teď, když je plyn za 12Kč.
Co tohle? Pickupa s kompresorem jen tak někdo nemá :) Sundat z toho ten příšerný přední rám, tak bude vypadat docela k světu.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/nissan/frontier/16529168?goFrom=list
Neřekl bych, že klamání zákazníků, získání konkurenční výhody a plnění předpisů jen naoko za pomocí specializovaného klamacího software, když ve skutečnosti byla hodnota vypouštěných sajrajtu mnohonásobně vyšší, bylo veřejným tajemstvím. Doufám, že VAG dostane tímto pořádně přes držku a diesel se na americkém trhu vrátí tam kam patří, tj. do trucků, velkých pickupů, dodávek a kamen. U nás se nic nezmění, dále zde bude pozitivní diskriminace dieselu posvěcená státem. Masivnější rozšíření elektromobilů je u nás v nedohlednu, stejně tak jako doba, kdy člověk nebude nucen dýchat sajarjt z očipovaných tédéíček a podobných zemědělských strojů, vydávajících se za osobní auta.
Když já bych právě Concours nechtěl, protože má standartně ten sportovnější podvozek CVRSS jako STS, nemá vepředu lavici a Northstar má naladěnej na větší výkon při vyšších otáčkach, standartní 275HP verze má víc krouťáku ve spod a taky má diferák s nižším převodovým poměrem. Úplně nejvíc nejlepší by byl Deville z let 1994-95, vypadá líp než 97-99 a dávala se tam mimo Northstaru i 4.9L, ale s tou je to zase líný, což by mě teda nevadilo. Né že bych teda chtěl teď neco kupovat :) Musím odtuzit Mustanga a rozhodnout se co se Seville. STS s Northstarem jede dost svižně, na to že má skoro dvě tuny, člověk si nedá na dálnici pozor a hned je tam dvoustovka.
Skoro jo, s nutnýma počátečníma investicema (přední ložisko, vzduch. filtr, chlad. kapalina, zpět. zrcátko, řemeny) jsem zatím na 90 tis. Kč, nedostatky má, ale ty jsou spíš kosmetický. Zrcátko bylo urvaný a lepený, ale podařilo se mi sehnat z USA ve stejný barvě za cca 3.5 tis. i s poštou a clem, tedy mnohem levněji než na vrakovištích nebo v Německu kde za to chce každej 300 euro a ještě v jiný barvě. Auto je to příjemný a dost mi i sedlo, zajímalo by mě, jak jede DeVille z let 1994-1999 s nesportovním klasickým podvozkem, to by asi byla značka ideál, ale u nás nejsou a v Německu jsou drahý.
>jakákoliv stará amerika s velkým motorem
>sporťák
Jedinej starej americkej sporťák s velkým motorem je Corvette, ostatní jsou pony/muscle cars nebo přemotorovaný sedany. Chtít od nečeho takovýho, aby se to chovalo jako evropský sporťáky...
Mám 2001 STS, sice docela krátce, ale zatím bez problémů. Motor, CVRSS podvozek i elektrika v pořádku, spotřeba překvapivých cca 11l kombinovaná (60km denně do práce, na stejné trase 300M s 3.5L mi brala 12l LPG ). Co se týče podvozku, dá se koupit kompletní sada tlumičů bez elektronické regulace tuhosti, ale se zadními vzduchovými od Arnott přímo v EU za cca 750 euro. To není zase tolik, ve srovnání s tím, kolik stojí tlumiče na A8, Airmatic od MB atd. Northstar není takový průser, pokud se koupí kus, o který se někdo staral a nekašle se na jeho údržbu - olej a hlavně chladící kapalina. Já jsem si Seville koupil, protože Cadillac jsem ještě neměl a nic podobného na prodej nebylo a to jsem čekal docela dlouho. Nicméně asi půjde z domu, protože jsem teď koupil Mustanga v hadru a mám těch aut moc.
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů