Jenyk
Jméno | Jan Kalíšek |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 9.7 rok. |
Poslední aktivita | před 3.7 rok. |
Komentářů u článků | 94 |
Pozitivních komentářů u článků | 16 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tuhle motorizaci jsem mel chvili pod zadkem, tak jsem zkousel jet svizne (mj. Zbraslav - Brezany, dojel jsem tam Toyobaru - nekdo odtud?). Na mainstream vyborne. Motor tahne hezky, prevodovka vyhovujici, jizdni vlastnosti velmi uspokojujici. Kdybych ted vybiral, byla by to prvni volba.
Mondeo 1,8 nezere o litr vic, to jste trochu mimo. Moje amerika z roku 93 s V8 petilitrem, ta zere srovnatelne.
Radiomapa? Takze zadna multimedia? Zadne nastavovani vseho mozneho? Zadna navigace? Bez propojeni mobilu? Zadne bezpecnostni systemy? Zrejme vyuziva letecke radiomajaky. Pozoruhodne....
Motor o "oběmu".....no fuj.
Napisu to slusne. Nechcete si termin radiomapa strcit nekam?
V bedne na Discovery Wheeler Dealers (Obchodnici s auty). Pro nemehla, jako jsem ja, kteri se snazi udrzet pri zivote sve stare sunky.
Mel jsem to z pujcovny v nejake sousledysn a byl to strasnej kram. Malej, hlucnej, nepohodlnej.
Radiomapa? O te mistni uchylce vim, ale v textu neni ani slovo o tom jak hraje radio ci jaka je mapa. Co toho nechat? Rusi to, vadi to.
Ne. Neco pres ctyri. Skoro sest bys dal za Octavii se slabsim motorem.
Proc se to neprodava? Protoze je to nazivo strasne, ale strasne moc osklivy. Design Maserati na tomhle vubec nefunguje. Cayenne je proti tomu prijatelny a skodovacka SUV pak primo designove skvosty.
Muzu potvrdit. Jezdim tam auty s volantem vpravo i vlevo a jde si zvyknout velmi rychle. Bacha na kruhace, ja se na prvnim aut zprava vzdycky leknu..Pak uz je to v pohode. Nema smysl planovat nejake vysoke prumery, jezdi se pomalu a vetsina okresek je fakt uzka.
Hele to zalezi na tom, co hledas. Ja si jako DD za naprosto sranda love poridil ameriku z devadesatek a tomu by v pohodli a proste takove pohode pri jizde z dnesnich aut konkurovalo maloco. Jasne, nejezdi to za pet, na okruh to neni, ale normalni svezeni je s tim uzasne.
Vstřiky mohou odejít a nadměrně omÝvat naftou povrch válců, šmarjápanno. Aspoň vidíš, že jsem to četl pečlivě:-)
Jinak dobrý test. Začínám po nějaké takové krávě koukat a tohle je zajímavá výzva.
U ZIL115 nemáte fotku Cadillaku Fleetwood, ale Eldorado.
Tak snad aspoň jezdíš jako člověk, který ví, že rozjeté auto nezastaví na centimetru a skůtru, který do poslední chvíle nevidím, prostě neuhnu.
Praha je ještě horší. Stojící kolony kvůli rozkopaným ulicím. Když by to mohlo jet, tak nehoda není náhoda s stojíme znovu. Silnice roztřískané, jako nikdy nebyly - nevím, že by někde poslední roky opravovali povrch vozovky. Slavná MHD začíná být narvaná k prasknutí. Okruh na severu v nedohlednu. Doprava se pro Prahu stává dusivým problémem. Co se 25 let s*alo, nikdo jen tak mávnutím kouzelného proutku nespraví. Tak tohle se věru zařídit NEpodařilo.
Fčera jsem zase tak nějak vlastně omylem jezdil po Praze a došlo mi, že velkým kritériem by měly být rozumné vnější rozměry. Praha je dopravně tak zasekaná, že občas každý zbytečný centimetr hraje roli. Hooodně bych proto dbal na efektivní poměr vnějších vers. vnitřních rozměrů. Po shlédnutí nešťastnice v X6 ve frontách na Smíchově mne snad přechází i má setrvalá touha po Escalade (i kdyby bylo lila...).
To, že tenhle voser absolvuje redaktor v rámci svých pracovních povinností chápu. To, že tohle dobrovolně podstupují early adopters a platí za to x*mega+ nechápu ani náhodou. Mimochodem, poslední dobou stává u nabíječky, kterou mám za okny, výrazně méně aut. Opadá electrofever, nebo přibyly nabíječky?
Termínově by to šlo. Poslední dubnový víkend máme s amerikami navzájem kolidující Opening Party v JK Classics v Lužné a přejezd české Route 66 v Příbrami, ale na první květnový víkend o ničem nevím. Tak uvidíme. Také záleží na počasí.
Mondeo s V6, i když jen 2,5, denně trápím. Jako daily je to zcela OK, ale sportovní není. Vzít ho na okruh by mne nikdy nenapadlo, na to je to moc velká a těžká pixla. Fakt mne napadá asi jen to jedničkové bávo.
Proč jsou na vymření? Někdo chce rušit výrobu S-Klasse, sedmičkové řady, A8, XJ? Má-li článek mít nějakou hodnotu, bylo by vhodné doplnit prodejní čísla luxusních sedanů, liftbacků a SUV. Z toho by se daly odvozovat nějaké trendy. Takhle můžeme říci jen to, že automobilky umí moderními výrobními postupy vyrábět hodně řad i v luxusním segmentu.
Neslo by to strucneji? Nedal jsem to.
Mne by sedel do Volhy. Do te novejsi. Vypada jak socikovej soudruh, vystajlovanej je jak socikovej soudruh, tak by mel mit i fekal socikovyho soudruha.
To tedy dost pochybuji. Vedi pane hrabe, tady jsou v Cechach, tady se vsechno rozkeca.,
Hele ale to je znama pitomost ve stylu magnetu, ktery rozbiji molekuly uhlovodiku, na privodu paliva.
Elektroenergetika je zase moje parketa. Krome zdroju (pro osobaky v CR cca. 7 TWh, to je asi 3,5x Temelin) a baterii je obrovskym problemem infrastruktura. Ani ne tak nabijecky, to se postavi rychle, ale distribuce masivnich vykonu k nim. Kdo si kdy elektroauto vyzkousel uvedomil si, jak obrovske vykony jsou na nabiti elektromobilu potreba. Jsou plne srovnatelne s elektrickym vytapenim domacnosti. Pro mne je i z tohoto duvodu masove rozsireni elektromobilu v kratke dobe jen velmi tezko predstavitelne.
To moc nepomuze kdyz u skolek a skol vsichni nechavaji bezet motory kdyz vysazuji nebo nakladaji deti. Mrnata ro maji z vyfuku rovnou do plic. Vysvetlovat jim neco je uplne marne.
Vidim, ze vsichni predpokladate, ze nejaka auta budou. Ja se obavam toho, ze to rupne a vratime se ke konskym povozum. To je ale vlastne take docela autonomni priblizovadlo :-)
A jestli to nerupne a zakazovaci zvitezi, budou mi moje stare benzinove plecky volnomyslenkari vyvazovat zlatem. A ja je nedam.
Jeden jeste nedavno spal svuj posledni spanek kousek od nas. Sel by ale zachranit. Mam se tam zajet podivat?
Ale prdlacku, zalezi na modelu, roku, kusu, kde jezdilo a jak se nej majitel staral. Tyhle pausalizace ve stylu JPP myluju.
Hele da se koupit starsi auto, kde dostat to do cajku neni ani tak o penezich, jako spis o case.
Ja to dotah na tri auta, prumer 25 let, celkem 22 valcu, 15,6 litru, samej benzin. A asi je to kombinace ktera mi zustane dokud neshnijou (takze snad uz nafurt). A protoze staly vsechny dohromady asi jako nova octa a radosti nabizi o tri rady vic, ke koupi neceho noveho se veru nechystam.
Ja vim, penize jsou potreba, ale.kvuli kodiaqu vers. 5008 nebo c-elysse vers. rapid sem asi chodit nebudu. Toho je plna cela sit. Mate na vic.
Co mne těší, že vidím více těchto lvů než okřídlených šípů. Já vím, je to české.... ale když to je tak strašně ohavné! Kabaň se na odchodu Škodě pěkně pomstil.
Je to i prilezitost k novemu businessu pro servisy. Nebylo by to pro ne jednoduche, ale pro zakazniky by to byl dobry signal jak rozlisit dobre mechaniky od tupych vymenkaru.
Jsou dvě postatná fakta: První je vybrat auto, které se ti bude líbit a bude se ti líbit s ním i jezdit. Druhá, jestli to uservisuješ a to z pohledu peněz, vlastních schopností a šikovných lidí v okolí.
Evropská auta jsou sportovnější, verze AMG nebo M servisně o dost náročnejší. Servis najdeš, musíš to ale řešit penězi. Málokdo to dokáže spravit sám. Ameriky jsou pohodlnější, servisně méně náročné, víc si člověk dokáže udělat sám, šikovný servis se ale hůř hledá. Volba jedné z těchto možností tě ale vždycky přivede do komunity nadšenců a nakonec pomoc najdeš.
Doporučil bych pár aut si vyzkoušet. Na fórech najdeš lidi, kteří se rádi pochlubí. Poznáš na vlastní kůži, jak ten vysněný zázrak jezdí a třeba nakonec zvolíš jinak, než bys jen od stolu čekal. Jsem toho sám dobrým příkladem. Od snů o žehličce (SL500 W129) jsem se přes starší Eldorado v současnosti dostal k Cadillaku z roku 1993, který má V8 a naprosto mne uchvátil svým tichem a pohodlím při více než přijatelné dynamice. Tahle cesta mi ale trvala několik let učení se, ptaní a mimochodem poznání spousty skvělých lidí. Jen do toho, chce to začít, stojí to za to :-)
Krasne. Narodil jsem se pozde a chudy, ale pri cteni toho clanku na to zapominam. Dekuji.
Slo by udelat v pohode, kdyby ho navrhli podle toho, co lidi chteji a ne podle predstav hyperaktivniho ekobyrokrata. Ja vim, placu na spatnem hrobe...
Vy ošklivý! Víte kolik ledovců byste svými emisemi rozpustil? (Žádné, ale nesmí se to říkat :-( )
Norsko, stezka trollu (Trollstigen). Priroda a cesta prenadherna, ale v sezone mraky turistu.
Spis kdyby tu zil jiny narod. Komunisty nekdo zvolil. A ma to v umyslu zopakovat.
Proc si myslite ze se starsi clovek nechce za volantem bavit a pritom uzivat pohodli? Ja na DD v duchodu poridil Cadillaka z devadesatek. Mraky mista, nese se jak vznasedlo v kombinaci s 200 koniky z V8 vypada jako ta spravna kombinace pro starsi benzinovou hlavu.
Ja z toho mam pocit ze to moc nezajima ani redakci. Dal by se preci vymyslet i nejaky program - vzdycky vyhlasit nejake tema, predstavit zajimave auto, na tom trochu seznamit lidi, vytvorit postupne zlate jadro ucastniku..stavet by se dalo i na tomhle foru. To ale nevznikne samo chce to dost prace.
Mne to nezaujalo jako celek. Areal strasnej. Auta nic moc. Nikoho jsem neznal. Jo trochu jsme pokecali....tak jsem se sebral a odjel se projet. Nevidim jediny duvod proc tam jet priste. Az nejaky bude tak to mozna zkusim.
Jo to je problem. S amerikami jsme zatim u BurgerKingu v Michli. Ma to ale take sve nedostatky.
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů