Chilli
Jméno | Petr Daněk |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 9.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 rok. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 32 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace BMW 328i E46 |
Posledních 50 komentářů
Splňuje dalši vlastnost supersportu - chceš se na něj divat, jak projede kolem, nebo se snad i projet, ale nechceš vlastnit (bo servis, denni použitelnost, atd. :) )
Jinak diky za super upřimny test :)
Užasne počteni, zhltnul jsem to, až mi bylo lito konce! Diky Matěji, jednou se diky tobě utopim v XKR... (-:
Pro mě to bude vždy takhle, takove samostatne kategorie:
1. F40
2. Bůh
. . Ostatní supersporty(McLaren F1, ostatni Ferrari, Lamborghini, Porsche, Veyron, Pagani, LFA,.......)
Ano, bylo i slabši 150ponikove GTI, ktere PRÝ moc dobře nejelo, ale nevim co je na tom pravdy. V novějšim Golfu jsem ďablužel nejel, ale snad V. nebo VI. generace GTI nejsou tak hrozne, aby s tim nemohla jezdit převažně matka a ja se raz za čas pobavil...
A na BMW to opravdu nema...
Řekl bych, že GTI u 4.gen. nebyla jenom vybava, když to mělo motor z Octavie RS I se 180koňmi... Ale na to, jak ma tahle platforma sportovně mizerny podvozek a sterilni řizeni, je Golf IV GTI pro petrolheada k hovnu. A k tomu malo mista na zadnich sedadlech, pro dospěleho člověka nepohodlne...jak tohle muže mit takovou hodnotu.....
Perfektni tipy k zruinovani i skvěly dotaz, fakt jsem se pobavil :-D
K te Audi Allroad bych jen dodal, že ji kamarad chvili provozoval(na sněhu s tim byla celkem sranda:)) a jednoho dne zaparkoval a odešel, tak mu elektronika chytla zničehonic zkrat a cela shořela. Stalo ho to tenkrat zhruba čtvrt míče, páč ji neměl pojištěnou (-:
Přeji šťastny vyběr! :-D
Kolem tohodle konkretniho Swiftu občas prochazim...a vypada važně lakavě.
Tak ty naklady na udržbu a servis M5 jsou opravdu velmi vysoke... a je to tak nejspiš s každou M5kou.
Ja už dlouho prahnu po kupé, ale chtělo by to projet i verzi bez střechy, aby člověk lip věděl, co vlastně chce.. Pišu si ho pod seznam dalšich 20 zajimavych aut, ktere v nejbližšich letech musim pořidit! xD
Před faceliftem u E46, pokud se nepletu, ještě nebyl ten el. plyn, ale zas byla nejvyšši běžna motorizace 2,8l. Ja mam letos naplanovanou na chvili 330ci, tak si to aspoň vyzkoušim v praxi...
Když jsem nad tim hlouběji zauvažoval, tak je dost možne, že během 2-3 let bude auto vyměněno za o řad vyšši - něco ve stylu E92 M3(pokud vše pujde jak ma, což nikdy nejde). Tim padem snesu na rok-dva-tři i nějakou tu "nudnou předokolku" jako je Integra nebo dalši "nudny" Abarth, ktery mi připada jako takovy ferrarkovsky mini chuligan pro chude a strašně moc se mi libi(hlavně ten jeho zvukovy projev) :-D
Tak aspoň vim, že prvni STI nee... A co STI 2006-2009 sedan? A co jineho japonce, ktereho mam v must-have listu - Integra TypeR? Klidně i tu druhou generaci..ale neni škoda to trapit v zimě? Megane RS by se do limitu taky vešel. Nebo mě ještě napadl Abarth 500 esseesse :) Ta zadni sedadla nejsou až tak moc podminkou, když to auto nahradi charakterem ;-) Co tu vlastně vymyšlam za bykoviny, když zavěr vidim stejně jako autor članku?!
Nějaka ta novějši Impreza STI mi už tež přišla na mysl, ale moc jsem tomu nepřikladal,... teď už ano :-) A nějake dědkovske Audi, to fakt ne :-)
Ten Mustang 4,6 GT by taky mohl jit do hledačku. Ma tahle verze tuhou zadni napravu? A v po-faceliftu by mi možna ani V6 nevadila, pokud by se podařilo sehnat, ale to by samo rozhodla až projižďka.
A ja bych, když už nedal přednosti ani Mustangu, ani Challengeru. Jezdil jsem parkrat s Camarem V8 2010, ktere je stejny segment a bylo to pro mě až přiliš velke auto na to, abych se s tim potloukal převažně po městě. Těch 1,92metru na šiřku uděla svoje. Mimojine bych v něm asi ani nechtěl V6, jedině V8 a tam je už problem s počatečni cenovkou.
Nevim, jak je na tom se servisem Honda Legend, ale da se pořidit i těžce pod 50tisic a kdyby připadny kupec byl frajer, tak i ve verzi kupé (-:
Pro mě je na prvnich rozhodujicich mistech bezpečnost. Potom dostatečny vykon spolu s velmi kvalitnim podvozkem a v neposledni řadě se mi musi libit. Když si tohle všechno sečtu a připočtu solidni spolehlivost a že musi sloužit i jako rodinne auto při rozpočtu do cca 100tisic, tak jedine auto, ktere mi vyšlo a s čim jsem už 3 léta spokojen, je BMW E46 328i.
mi se to nějak nezda, že by ty naklady na M5 byly tak strašidelne, jak tady pišete... zkusim se zeptat, bo mam kde a dat sem nějake dalši info ... zas na druhou stranu, když se s tim člověk honi s Lamborghini, tak se možna trochu obavam :-D
Ale sehnat takove 200SX swapnute SR20 a LHD, tak bude už za podobne penize, jako M3 E46 :) Takže za nějakou rozumnou cenu si to jedině udělat cele sam,...anebo E46 328i kupe/kabrio to muže taky vyřešit.
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Lexus-IS-200-2.0-V6-Automaat-TTE-Compressor/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:15200,mdl:5,pwn:147/pg:vipcar/201934958.html
Za těch sto tisic by to možna i s tim automatem stalo, ne? A pak že neda Vavrisi ;-)
Skoro to až vypada, že autor članku ma solidně rozvinuty komplex zadnich samolepek na auto :-D Ja se tomu vždycky maximalně jen směju (-:
Moc hezky napsano, malem jsem se při čteni rozplynul, jako předchozi vikend na houbičkach! :-D
Mužu potvrdit, že bych totež mohl řect o moji E46 328i s tim rozdilem, že jedine za co se bude měnit bude ///M!
Někdo se škodovkou ihned smaže všechny stranky Autičkaře z prohližeče, jakmile zjisti, že ma auto třilitrovy V6 ;-)
Když tak nad tou M5kou přemyšlim, tak si řikam, že je asi nejvyšši čas nějakou koupit. Ceny už budou dle meho jen stoupat, zanedlouho z ni bude velmi ceněny youngtimer.
Mi tu chybi akorat pro mě asi teoreticky nejcharismatičtějši a zaroveň i nejchuligančtějši - Abarth 500. Strašně to auto žeru, nemužu si pomoct :-D Jen ty ceny za ojetiny jsou pořad ne zrovna z levneho kraje.
Ja bych se te zadokolky taky vubec nebal... Ani jednu zimu jsem zatim s E46kou se silnym R6 problem neměl...a do limitu 200 tisic se pořad vlezeš i se svorem, šnekovym - teměř bezudržbovym.
Poslední komentáře
- Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů