Johnny
Jméno | Jan Hrdlička |
---|---|
Bydliště | Trutnov |
Registrace | před 6.0 rok. |
Poslední aktivita | před 6.0 rok. |
Komentářů u článků | 4 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
dokonale napsáno :-D Přesně tuhle esenci cítím z majitelů Pochcávek f tédéíčku nebo téesíčku a z fauvéčkářů, jen jsem to doteď nedokázal tak dokonale popsat... Jinak já mám několik oldschool BMW (převážně zmiňovanou E36, bez ohledu na nedávnou v článku zmíněnou image mě to auto chytlo za srdce a už nepustilo) a kdybych musel koupit něco jiného, tak buď oldschool Mercedes (babybenz nebo piáno) nebo oldschool ameriku... k ničemu jinému bych asi už srdcem nepřilnul..
Za mě rozhodně E9, E24, E32, E34, E36 a E38 jsou nej BMW - kvůli čistotě designu, kvůli charakteru motorů, kvůli jedinečnosti interiérů i kvůli charismatu, díky nimž jsou oblíbené u té či oné kategorie skalních fanoušků... Alespoň já to vidím tak, že E32 a E38 drtivě válcují cokoliv pozdějšího v řadě 7 (první E23 byla taky moc hezká), E34 je nejlepší a nejcharismatičtější 5er a u mne vítězí i nad E39 (která ovšem také není špatná a pofacelift design je vyloženě pěkný, ale na E34 nemá kvalitou ani charismatem - tedy nemluvím-li o motorech M51, ty byly lepší v E39) a stejně tak je pro mne E36 mnohem krásnější a charismatičtější než cihla E30 (to se mi už víc líbí E21) nebo chrobák E46...
Jezdím hodně dálky po střední Evropě (CZ, SK, PL, HU, HR, AT, DE, IT) a největší debilové řídí auta značek VW a Škoda, především Passaty, Golfy a Octávie. Chovají se, jako by pro jejich auta neplatily fyzikální zákony a jako by vlastnili nejdrsnější závoďáky... Chování řidičů BMW, AUDI, Mercedesu etc je mnohem kultivovanější, oproti tomu, co se obecně traduje v babských povídačkách...
Podle mne byly jedním z posledních opravdu elegantních a štíhlých sedanů BMW řady 3 E36, 5 E34 a 7 E32 a E38. Štíhlé krásné sedany řady 7 generací E32 a E38 byly asi nejpohlednější (spolu s výše zmíněnými krásnými štíhlými Jaguary), ale i 3er E36 je překrásně štíhlý a elegantní... E46 už byl oproti němu (imho) nafouklý chrobák... Vysoce elegantní je např. i můj obyčejný E36 318iA na foto - minimální přední převis (díky náhonu té správné nápravy, motoru podélně vpředu za nápravou etc) dotváří elegantní linku...
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů