Kuře
Jméno | Albert Čapek |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 6.2 rok. |
Poslední aktivita | před 1.7 dny |
Příspěvků ve fóru | 104 |
Komentářů u článků | 682 |
Pozitivních komentářů u článků | 255 |
Negativních komentářů u článků | 12 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Kuře Kuře Kuře..... ten za všechno může:))) |
Poslední blogy
Rozloučit se s prvním
První auto je důležitý bod v životě, vstupenka k dospělým, záruka svobody, volnosti a spousta možností. Co ale když je potřeba prvního kamaráda se čtyřmi koly poslat od dům dál?
Hybridy a proč jsou všechny špatné
Teda, aspoň všechny dva co jsem kdy řídil.
Posledních 50 komentářů
Zrovna nedávno sem to někde psal...
Je to tak 15-20 let co táta daroval, ano daroval, nezrezlého v pohodě pojízdného Rapida po dědovi sousedům na dojetí;)
Moc pěkný seznam a některé auta tiše závidím...
... jen jedna věc. To si se dostal za volant tak málo ojetin? Nebo žádná dost dobrá? Samé novoty...
Bkralik, z tvých čísel mi ale vyplývá, že ve zbytku světa se tedy prodalo cca 40 tisíc elektro zatímco benzínových cca 54 tisíc.
Tak není to tak že svět je stále ještě v pořádku, jen u nás na starém kontinentu jsme banda pí...tramtadadá...čusů?;)
Taky bych to teda ale nečekal;)
Tuhle neděli sem ve Vídni, to bych vlastně mohl na KK třeba tramvají, ne?;)
Tak třeba vám kluci brzo dám svůj názor jak to je, zatím to mám tak že autem opravdu potřebuji jet tak jednou za měsíc a jinak jezdím spíše protože chci, nebo je to pohodlnější, ale nemusel bych. Od příštího, možná přespříštího měsíce začnu dojíždět cca 60 km do práce a 60 zpět každý den, tak uvidíme jak mě tohle bude bavit;))
Ekvivalent věcí jako Turbo? Jako třeba 911 Turbo? No takže to je sakra sporťák, ta oktávka teda!
Ne, dělám si prdel;))
Pokusil sem se sám pro sebe vyslovit nahlas slovo rurální...
No ještě že mě nikdo neslyšel;)))
Tobě se zdá i3 ošklivá? I ty jeden nekňubo, vždyť je to jediný elektromobil, který bych mohl mít;)
Vlastně ne, ještě VW Buzík, eu, teda, Busík. Ten bych asi taky zvládnul;))
Sem sice moc rád že se kvízy hezky rozjeli celkem často, ale je skoro až neuvěřitelné, jak se vždycky trefíte do termínu, kdy se fakt neutrhnu;(
Nešlo by třeba dát vědět trošku dýl dopředu než necelý týden?
Já bych i do toho Brna přijel a zahrál si s vámi fakt rád, ale s tím, že je to v Brně je to pro mě akce na dva dny a to pět dní dopředu prostě nedám...
Teda Davide kdo ti za takovýhle seznam senzačních aut dal palec dolů... To musel být strašně smutnej člověk;)
Pokud někdo pravidelně jezdí dálky, tak je v první řadě nesmysl elektromobil, protože to prostě nezvládne. 200km jedna trasa není pravidelně jezdit dálky.
U mě to třeba vypadá že budu od příštího roku, možná, dojíždět do práce zhruba 70 jedna cesta.
Teoreticky by na takové užívání bylo elektro super, ale takové, které má dojezd 200km a já bych potřeboval denně 140, to se prostě neodvážím, to smrdí průserem...
A velké zase stojí o půl mega víc...
Tak těch pár dní přemýšlím, a taky asi souhlasím, že každodenní dávka benzínu je super a nic jiného mě nějak nenapadá...
...Teda jako dali by se vymyslet takový ty obvious choice jako "I auta můžete mít rádi" a podobně, ale asi bych změny zbytečně nehrotil;)
Focuse Combi za 27 tisíc sem koupil někdy před devíti lety jako svoje první auto:D
No jasně, to je pravda;)
Však říkám že u tý Fiesty je aspoň nějaká šance, že se najde neschnilá...
Když už, tak bych se vyprdnul na Kačko a skusil najít hezkou Pumu, ta vypadá líp a nevím, možná bude i lépe jezdit... spíš to bude jedno jak druhý... ale má lepší motor;)
A pokud zůstat u strejdy Forda, asi bych úplně nejvíc doporučil Fiestu. Ta bude nejmladší, a dokonce existuje šance že nějakou hezkou, nezrezlou fakt najdeš... což si u Pumy troufnu říct jen s hodně velkou dávkou optimismu...
Jo a kdyby si chtěl něco, co sice jezdí lépe než všechno co tu kdo jmenoval, ale jinak je to vlastně mizernej vylítanej střep.... tak třeba 70 by mě přimělo přemýšlet, jestli nepustím ZRnko:D je to sice plechovka, ale zase druhý jen tak nepotkáš, to se taky počítá;D
Kolik že sral ten menší a horší Pažout před nedávnem? O 4 kila méně? To byl asi super kauf vedle medvěda, že?;)
Sám si nedělám skoro nic, stručně neumím to.
Rád bych se začal učit, ale když přejdeme ty běžné výmluvy že není kdy a kde, tak pak je tu ten největší problém a to moje angína lenoris...
Ale zrovna dneska, jaká to náhoda, sem ZRnku vyměnil prasklou zadní žárovku. A na to už byl, vážení, narodil od přední co už sem měnil několikrát, potřeba i šroubovák. Kterej sem si teda musel půjčit od táty... Stejně ale... Well done me;D
Právě.
Naprosto chápu debatu "hatch vs. kombi" ale trošku mi uniká smysl debaty "proceed vs. golf"
Nota Benešov když je tazatel z Golfu tak nadšený a musel by měnit za něco kompromisního... nepřijde mi, že by rozdíl v prostornější byl tak zásadní...
A jako fakt je ten Proceed GT nějak výrazně větší než ten aktuální Golf?
Vždyť ten Golf je velký auto, nemyslím si že by se tam 2 děti vešli výrazně hůř než do té Kii...
Mi trošku přijde, Kubajz, že si malinko nevěděl kdy přestat...
U těch prvních Francouzů si říkám... své fanoušky to má, asi oprávněné....pak ta Omega. Reálně vím o chlapovi co shání něco na daily, má 2 kila a nic moderního, Opla mu přepošlu. Scorpio, ačkoli to není žádná Cossie, teď vážně, mám to koupit?
Alfa... je to Alfa s Bussem, to chceš, ikdyž je hnusná.
Lancie... ok, why not...
Ještě s primhouřením obou očí to Volvo, je to sice nuda, ale hipsteři, ok...
Ale to Mitsu? A ten Legend? Za mě to sou teda strašný pelechy. Reálně v mých očích nic neobhájí ceny kolem kila. Mac do padesáti... nemůžu si pomoct... ikdyz se mi jich pár fakt líbí....
Výkonem možná, jinak mi tam přijde společného asi tak... nic...
Asi nejvýstižnější komentář co sem o tom autě četl, sedí jak prdel na hrnec:))
A ještě to slovensky srandovní zlý, to nemá chybu;D
Zrovna včera sem znuděn dlouhou cestou autobusem četl nějaké starší články zde, a v editorialu sem narazil na přání Ježíškovi z posledních vánoc kde měl Kubajz taky nějakou uštěpačnou poznámku na ix20 a říkal sem si, že už sis do ní dlouho nekopnul. A vida, stačí počkat do rána...;)))
už by sis ji měl sehnat na ten test;)
Vtipné že o ní píšeš dneska, zrovna včera mě jedna predjela na D1, to víte že jsem zrychlil a podíval se:))
Mi přijde u těhlech aut, že je to jedno...
Kdo to chce a může koupit, koupí. Kdo nechce nebo nemůže, nekoupí. Si Teda jen myslí., no....
Nemám pocit že by novináři nějak hejtili Supru a Toybaru...
A nemám pocit že by Dan nějak zhejtil tohle. Jen řekl že je to hnusný, což je, a že se tam ten motor nehodí. Což nehodí...
Je zajímavé, jak fotky (zřejmě) matou.
Na fotkách mi totiž přijde, že je to dost velký, oproti tomu Dusteru nebo Vitaře například výrazně delší.
No ty díry v kufru jsou sice kardinální fail, ale jinak, s tímhle motorem a výbavou, s manuálem do půl mega... asi vlastně dobrej kup.
Btw. kolik to váží? Mi 8.5 litrů na auto téhle velikosti nepřijde moc, zvlášť pokud to jede slušně... moc si nemyslím tě by to tříválce zvládly za méně. To když, tak leda hybridy... a to by bylo zase dražší...
Co z toho plyne?
Neber malinkého Angličáka na okruhy pro velké kluky;)
Mi se v Mýtě rozsypal reprák ve dveřích a jinak nikdy nic;))
Jo a btw... domů sem dojel;)
Ty jo.... u oktávky za mega bych nikdy nevěřil že to řeknu, ale mě to fakt přijde jako vcelku dobrá cena, když je to úplně všechno se vším, tak vzhledem k tomu, za co si dneska jsou automobilky schopný říct milion....
A ani ty kola už mi nepřijdou tak hnusný...
To je pravda, no... všechno je to hnusný... Ikdyz UP mám celkem rád... má ho naše účetní, AllBlacksUp;))
Tak když prachy neřeší, ať koupí tu toyku Aston Martin IQ;)))
A nebo myslím bylo něco jako Mini v úpravě od Rollsu;)))
Většina pražských taxikářů udělá se svými 170ti cm trojmístné auto i z trojkovýho Superba;)))
Mi přišli obě celkem fajn;))
...ikdyž teda, blé, fuj, elektro...;)
A proč by si dnešní zákazník měl proboha kupovat něco objektivně lepšího za míň peněz? No kdo by o to stál? Hmmm?
Pro Caddy bych asi úplně nechodil, zejména po přečtení jedné takové recenze na jednom takovém príma webu;)))
Nic, pokračujte v diskuzi, mě si nevšímejte, jen z legrace rýpu;))
A teď si vemte, že ještě nedávno byli žárovky povinné ve výbavě. Aby si to mohla průměrná blondýna vyměnit někde mezi polema...;)
No tak to si ale musim koupit novějšího Forda, to na Mondeu nemám!!
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů