Kalvi
Jméno | Tomáš Kalvach |
---|---|
Bydliště | Olomouc |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 16.2 měs. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 21 |
Pozitivních komentářů u článků | 8 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Skvělé auto, ale chybí test mincí. Jedna z hlavních myšlenek při vývoji byla hladkost chodu motoru. Na motor se postaví mince hranou a nespadne ani při startování. Jediný co může zamrzet že konkurence kromě dřeva uměla obšít kůží všechno.
Já vím, je to nudný auto. Ale já na něj vzpomínám rád, měli jsme ho v rodině jako služebák od novoty a já v něm sbíral první zkušenosti za volantem, první festivaly, spaní v autě a tak. Vlastně každou volnou chvilku jsem dělal tátovi taxikáře abych mohl být za volantem a najezdil jsem v tom celkem dost. Byla to 1.5 crdi 81kw, žádnej trhač to nebyl, ale stačilo to a i spoustu kamarádu to odvezlo a bylo úplně jedno jak hnusný auto to je :D
Dávalo se pryč když mělo najeto asi 280k a kromě údržby se na tom autě nemuselo dělat vůbec nic.
No jo, nostalgie :D
Vypadá to dobře, co bych za to v době balíkaření dal ????
Ale trochu to vypadá jako nějaká úprava pro UPS uvolněná pro trh, podobně uměli upravit skoro každou dodávku.
Já bych to viděl na e60 M5 a rok starou Octavii RS :) kombi jedno nebo druhý :)
Meriva není špatná, tu měla na učení moje máma.
Ta 1.6 není zlá, ale ta převodovka je robot a jemnost nepatří mezi jeho přednosti.
Třeba Němcům se vození aut v autobuse moc nelíbí.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/automatrjoska-na-cesky-zpusob-cech-vezl-v-nemecku-auto-uvnit/r~db7db7f6e02211e99d020cc47ab5f122/
CVT je vždycky variator! A ta planetová převodovka je variator, jen se otáčky místo na kuželu mění pomocí ozubených kol, ale princip je pořád stejný
Na prd je to pokud o tom člověk přemýšlí jako o pracovním autě,. Ale i Jeep to prezentuje jen jako masírku, dvě motorky nebo sněžnej, vodní skůtr se na korbu vejde a člověk se dostane v podstatě všude a o tom přesně to auto je. Za mě super, když na to má člověk prachy.
Ve svojí třídě super, ale asi by mi vadily ty výdechy přímo na ruku, v létě když když klima pojede na plno tak to bude slast, stejně jako u té Octavie.
Mě jen přijde úsměvný že to řeší takhle. Jen bych řekl že podařená byla B5, B6 až na 2.5TDI ale B7 byla prostě nedotažená a znám spoustu lidi kteří plakali po velké slávě se kterou to dovezli :D
Zrovna dneska jsem jedno Exeo potkal a taky si na něho vzpoměl. Dokonce by se mi i líbil, ale sakra proč je ten motor tak vpředu? :D
No je to sice moc fajn, ale disky z karbonu a karbon-keramický brzdy z toho dělají docela nedostupnou srandu :D
Tak nevím, otec měl jako služebák i30 první generace po faceliftu, poslední rok 2012. 1.6 na LPG s tím že prodejce nechával dělat ofiko předělání s plnou tovární zárukou. Ve 150k se vyměnil motor v rámci záruky, protože v huyandai zjistili že se to s LPG moc nekamarádní a přestali to nabízet. Na autě se celkem najelo asi 310k a jediný jak by to člověk poznal bylo lehce olezlý zadní okno pod stěračem a ochytanej volant. Jasně je to spotřební auto, je to nuda. Ale jako skladovka to jestálo ani 300k včetně LPG a bylo to téměř v plný. Docela chápu proč se to prodává a pro to eNko bych si zašel kdybych na něj měl
Bravo je super, bylo to moje první auto. Sice 1.6 bez nálepek, ale mělo pořádnej lauf a na okreskách dokázalo pozlobit kde koho :D
Já mám rád auta, miluju řízení. I když je to nudnej naftovej kombík. Vlastně jsem si užíval i každej den s dodávkou, ale samozřejmě mám svoje sny. Vlastně bych potřeboval těch aut hrozně moc abych byl vážně spokojenej :D
Podle fotek by se víc hodila takhle varianta :D ale jinak Citigo, up! i Mii mám rád, jezdil jsem se všema, v těch autech je všechno tak správně bezprostřední :D. V různých verzích, ale Seat na mě působil vždycky nejlíp
Takže je vlastě idealní nový prase v elekrice, který dělají v Prostějově. Já bych do toho šel, nejsem elektrofil, ale skůtry mám rád :D
Levorga mám rád, převodovka nevadí, jen bych si tam prostě dokázal představit i silnější motor.
sonderklasse je naprosto úžasná věc, jenže vzniká problém, super hight vymoženosti a trvalost, předchozí generace na to trpěla hodně a proto jsou ceny v inzerci jaký jsou. Tohle jsem nikdy neřídil, tak nevím. Ale cit v řízení? Voloďa to nepotřebuje! Je to rychlý? To si piš! Kdyby nebylo, tak Voloďu v tom doku nebo u řeky nechá jeho nástupce, kterej je rychlejší! :D
Já osobně si teď pohrávám s myšlenkou koupit na jaře nějakej Cadillac Seville STS kolem roku 2000, ano předokolka. Sice mě řízení baví, ale jsem pohodlnej a ten typ člověka který si dokáže užít řizení i jinak než utrhnout zadek ve vyhrkané e46 330i :D jen prostě na našich internetech jsem se o tom autě nic nedozveděl, nemáte nějaké zkušenosti? Vím že je tu pár amerikanofilů :D...
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů