Maverick
Jméno | Martin Brož |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 rok. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Yeti se sice moc nepovedl, ale mnohem větší hnus od škodovky byl facelift Octavie II nebo Octavie III
A řekl bych, že další horkej kandidát je Citroen Xsara
Osobně se škodovkou problém nemám, ať si každej jezdí, čím chce. Jsem spíš zastáncem aut ze země Galského kohouta (a všichni víme, že na ty se nadává společně s Italama asi nejvíc). Nicméně škodovku bych si asi dobrovolně nekoupil. Zkušenosti mám spíš se staříma modelama, jako O1,2 F1, a superBéčko... Teď je tu schálně srovnám s pár auty z Francie. Ano, jsou to čistě mé, subjektivní názory a ne každý se mnou bude souhlasit - čož ostatně ani nečekám, a každý máme jiný vkus či potřeby.
Na jedničkový octavii má stašně vadily její jízdní vlastnosti, no je to prostě přerostlej golf, její nepohodlné sedačky, příšerně tvrdej podvozek a v neposlední řadě nedostatek místa na zadních sedačkách (a to jsem fakt prcek, kterej má problém vidět přes psa na tramvaj). Pokud ji srovnám s Peugeotem 406, tak je to proti tomuhle autu neskutečnej trakař. 406 ji převyšuje snad ve všech ohledech. Pohodlná, prostorná, lépe odolává korozi a o kultivovanosti projevu motoru se asi ani nemá cenu bavit.
Fabia 1 opět neskutečně tvrdej trakař, tvrdý "cvakavý" řazení, no dejme tomu, že jízdn vlastnosti jsou celkem OK.
A superBéčko... no prostě si to hraje na něco, čím nikdy nebylo. Přerostlej Passa, u auta takovéhle cenové skupiny bych čekal pohodlí a jistý komfort, což se tu jaksi neděje, jako konkurenta bych k tomu přiřadil opět Peugeota, tentokrát 607... A opět, co se týče komfortu je ten Francouz daleko vepředu. A to nemluvím o tom, že v porovnání s Peugeoty jsou Škodovky neskutečně předražený. A já se ptám proč? Za co si mám v případě Škody připlatit? Za drahé ND? Za odražený ledviny ze sedaček? Za "spolehlivost"? Která mimochodem nebude o moc lepší/horší, než právě u Frantíků.
Samozřejmě i dobré vlastnosti bych na Škodovce našel, třeba O3 se mi neskutečně líbí po stráce vzhledu, co se jízdy týče, ještě jsem neměl tu čest, Taktéž poslední Superb se celkem povedl a tady musím říct, že Peugeotu se moc nevede, snad jen ta 508 je moc pěkný auto, jenže co s tim, když už se do nich nemontují pořádný motory :-( ale to je tak nějak problém snad všech moderních aut.
Předem říkám, že se Subaru nemám zkušenost, vždycky jsem měl jen Peugeoty a pár Citroenů. Předpokládám, že budeš student a rozpočet bude omezený. Navíc, většina z nás své první auto dřív nebo později nějak pokřtí odřeninou, ať už svou vinou, nebo vinou někoho jiného. Takže by to chtělo něco, co nebude drahý na opravy, nebude to mít velký náklady na provoz, pojistku, pojede to a hlavně, jelikož jsi začátečník, to nebude kousat, což některý Peugeoty umějí dokonale. Z toho důvodu bych vynechal takový stroje, jako je 106 GTi, 206GTi atd. Volil bych 306 s motorem 1.6 (65kW - 72kW dle ročníku). Je to celekm zajímavá motokára. Srandu si s tim užiješ, není to žádnej lenochod a je to celkem čitelný a blbuvzdorný auto. Navíc se na to všude válí hromada dílů za pár drobných a co se komfortu jízdy a výbavy týče, bývají na celkem slušné úrovni.
Ty nejlepší auta, který jsem měl pořád vlastnim, až na jedno a tím je PEUGEOT 205 GTi. Tuhle motokáru bych si s chutí pořídil znova, jen už je problém najít nezbastlenej a třikrát přes boudu nehozenej kousek za rozumný prachy :-/
Vojta Dobeš: Pokud se budem bavit o tomhle konkrétnim kousku o kterym majitel tvrdí, že je to 405 Mi16 US verze, tak první základní problém je v tom, že je to nový model a ty se do USA nevyvážely. Další věc je, že US verze se vlastně co se karoserie týče moc nelišily od standartního modelu, takže neměli ani dlouhý míčkový nárazníky.
Pokud se budem o Mi16 bavit všeobecně, co se dá v ČR sehnat, tak jsou tu v zásadě dva typy. Starý model a nový. Oba se od standartní 405 liší na první pohled dlouhejma nárazníkama, jako má tahle bílá, široký lemy na dveřích s chromovanou kovovou lištou, plastový prahy a křídlo. Existuje ještě akční model 405 "Signature", kterej se dá na první pohled s Mi16 splést, ale liší se tím, že jediná Mi16 (popřípadě civilní verze T16) měla plastový prahový nástavce.
Co se motoru týče, tak starý model (Asi to "nejběžnější" co se v ČR dá sehnat) měl 1.9 16V s výkonem 116kW v pozdějších letech 108kW. Navíc se občas objeví i kousek se 4x4 s hydraulickou zadní nápravou. Nový model (mám ho v garáži :D ) vyráběný od roku 1993 už měl motor 2.0 16V s výkonem 112kW a 110kW. Je mnohem vzácnější a u nás skoro nesehnatelný. Od standartní 405 se liší budíkama a měl jiné čalounění interiéru. Vnější vzhled jsem popisoval nahoře.
Co se týče toho, co jsi napsal o Mi16, tak s tebou souhlasim. Ale auto, který jsi sem vybral bohužel s pravou Mi16 nemá vůbec nic společnýho, snad jen kromě předního nárazníku. Vnitřek je standart dvojkový model a pokud vim, tak v inzerátu dřív byla ještě jedna fotka, kde byl motor a pod kapotou se skrýval standartní 8V motor, nikoli 16V
Nemyslim si, že zrovna BX GTi by byla špatná volba. Kdysi jsem ho koupil jako svoje první auto, za 15tis. a po roce za 5 prodal. Ale když se tak podívám, kolik se za hezký kousky dneska platí, tak bych řekl, že jeho cena už jen poroste. To samý si myslim o Mi16. Jejich ceny už dnes v ČR dosáhly dna, ale když se podívám třeba na mobile.de a podobné servery, tak se dá zjistit, že se zachovalý kousky prodávají i za ceny převyšující 100 000,-
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů