kubas
Jméno | Jakub Štěpánek |
---|---|
Bydliště | Tachov |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 5.4 rok. |
Příspěvků ve fóru | 19 |
Komentářů u článků | 65 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Golf III 1.9d -> Golf IV 1.9tdi -> Ibiza Cupra 6k2 -> AR 166 3.0 V6 -> AR 156 1.9jtd -> Jetta mk2 1,6 -> Volvo S60 d5 -> Volvo 850 t5 -> Volvo 960 2.5 -> Volvo V70I TDI -> BMW 525tds e34 |
Posledních 50 komentářů
Jaká je běžná dodací lhůta? Už čekám trochu déle, než bych čekal :D díky!
Nooo, dříve se šuškalo o pětihrnku 2.5 TFSI, to by podle mě byla trefa do černého.
Zepředu, zezadu, ze všech možnejch úhlů vypadá... divně. Ale z boku se mi líbí moc! Má to zvláštní proporce, ale nějakym způsobem to na mě funguje.
A zrovna je i jedno na prodej :) http://www.rajveteranu.cz/15877-citroen-sm-praha
To je jistě skvělá zpráva, ale já se ptám: Kdy se konečně do závodních her dostane Škoda? Jasně, teď toho kromě Fabie R5 moc není, ale prohánět se po Nurburgringu třeba v 130LR nebo 200RS je nádherná představa, no ne? A navíc, když Seat zastoupení většinou má.. a ruku na srdce Škoda má určitě bohatější závodní minulost.
Škoda toho interiéru, ten se vážně moc nepovedl.
Ta dřív bejvala hrozně dlouho na sportovních vozech za tuším 38k. Jestli se teda nepletu :) a pro mě osobně je ten kombík nejhezčí :D
Jak už tu nahoře padlo: kůže nebo nic! A je jen málo výjimek, kde bych byl ochotnej polevit z tohoto pravidla :)
A co Citroen DS3? V "kábru" se taky dělal. Akorát do 200k bude bez střechy asi jen 1.2. Každopádně se střechou by za ty peníze mohla bejt hezká 1.6thp.
Jednoznačně Clio v6! A možná bych ho zvládl i postavený na současný generaci s šestihrnkem třeba z 370Z :)
Hej já moc nechápu ten všeobecnej hejt na Aztek, mně se to auto docela líbí, není to vyloženě krasavec, ale nepřijde mi nijak extrémně obludnej. Třeba multipla mně sice nevadí, ale tam to chápu :D
Noooo, lepší... Já nechci vypadat jak nějak zabedněnec, tvůj názor chápu. ALE stojím si za svým, já jsem s tím takhle spokojenej, dělá mi radost se na to auto klidně jen dívat. A myslím, že o tom je to hlavně, musíš mít svoje auto rád. Jakmile máš, vyhráls. A já vyhrál.
No, jako vlastník Jetty mk2 "na zemi a na kolech" mě trochu zamrzel tenhle článek.
Ale co, je to moje víkendovka, mám ji rád, tak jak ji mám. Jezdit se s tím opravdu moc nedá, ale co si budem povídat, 1.6 karbec k žádnému závodění stejně sestrojenej nebyl a na normální ježdění mám jiné auto.
Je to o tom, co se lidem líbí, nejde obecně říct, ze tohle je kekel a tohle paráda, protože vždycky se najde někdo, kdo to bude mít jinak ;)
Je mi 22, řidičák od osmnácti a vlastním osmé auto, takže jsem spíš taková děvka :D
Ovládání mlhovek u řadičky - alfa 156
a ovládání oken tamtéž - kdekoliv, kde to je :D
3,0 dci/cdti/tid, 1,5dci, 2,5 V6 tdi 110kW, 1,9 tdi (první PD 85kW)
Asi půjdu proti proudu, ale mně se to fakt líbí. A ta zlatá barva? No to je asi nejhezčí zlatá, kterou jsem kdy viděl.
Tyjo, už asi pod třetí tvůj komentář, mam nutkání napsat: "Hej, čteš mi myšlenky". No, tak to teď dělám.
Upoutavka na tohle volvo, které se nedávno prodávalo na bazoši za 15000? Prosííííím
parádní počtení :D
Já bejt hipster a nemít jettu, tak to řeším asi takle http://auto.bazos.cz/inzerat/50413953/Alfa-Romeo-164.php
Jednoznačně Noble M600 - 4,4 V8 od Volva/Yamahy (tady však dvojitě přeplňovanej) 650k, 818N.m, 1250kg a žádná elektronika, ani ABS.
Šílenost! :D
no a nebo to pojmeme jinak :D http://www.germanexotics.com/wp-content/uploads/2011/10/orange-tires-620x465.jpg
pěknej výběr! :)
mě osobně hrozně mrzí, že VW nedotáhl do konce tohle: http://preview.netcarshow.com/Volkswagen-Bulli_Concept-2011-hd.jpg
Ještě mám jeden dotaz, tady http://www.autoweek.nl/auto/3312/volkswagen-jetta-16-cl jsem si zjistil, že moje jetta stála v přepočtu v roce 1988 13.725 euro, jak do toho započítám inflaci, když v těch letech ještě euro neexistovalo? Díky! :)
takže moje 166 V6 super, kterou jsem koupil za 35.000, stála i s příplatkovou výbavou podle autoweek v roce 1998 47.915€, což s momentálním kurzem dělá necelých 1,3mio (bez inflace). To je slušná ztráta hodnoty :D
dost často ale C-čko bylo podobný s S-kem, nejblíž to podle mě bylo u w203 a w220.
já bych řekl, že nejrozšířenější kei car v evropě je první generace opelu agila :)
Alfu! A nebál bych se ani tý 2,4jtdm, neuvěřitelná síla a zvuk. A dálnice okolo 6 litrů. Jo zní to jako tdi klišé, ale vážně se bavíme o alfě :D
Jistě, ale tady šlo o auta, které si lidi mohli koupit (o tom, že tu q7 si mohl dovolit málokdo bych radši taktně pomlčel) a tady je prostě první 12-ti válcovej diesel žejo. Zároveň taky poslední. Asi nezměnila nic, ok, beru, ale je to tak úžasnej nesmysl, že zmínku by si zasloužil.
Na tu r8 jsem byl tenkrát hodně zvědavej, škoda, že to u fauvé nedotáhli :(
Tyjooo, tak to bude hodně zajímavej seriál! Už se moc těším, jaký značky budou dál. Díky hoši :)
Nevím jestli nejlepší, každopádně jeden z těch neobvyklejších je tohle:
I zde je odpověď MX-5 :D
http://rallyways.com/wp-content/uploads/2013/06/mazda_miata_na_red.jpg
Jen by mě zajímalo, jestli jsme měli v hlavě stejnou myšlenku :D
Teď mě teda trochu mrzí ale, že moje téma zůstane prázdné, protože se všechno nahromadí tady :D
Stejně sem ale dám stejné video, protože top je dle mě toto!
I když se to sem na autíčkářskou komunitu moc nehodí, tak já jsem příznivcem stylu - hezký kola a auto na zemi. Neptejte se proč, sám nevím, ale fascinuje mě to prostě :)
Myslel jsem teda, že budou o něco levnější, ale přece jen je "levnější" cesta k dvanáctiválci i tohle: http://goo.gl/YZ6ZGk
Nechápu jak je to možný, ale každej pětiválec (i nafta) má tak krásně zvláštní zvuk. Už jen díky tomu asi musím napsat r5.
A co takle rozstřel gay petrolheada? Daihatsu Copen nebo Ford StreetKa? :D
Renault Megane 1,9dt, r.v. 1999 tuším. Na tom autě se dají pochválit jen sedačky, zbytek bych nejradši zapálil.
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů