Hippieguy
Jméno | Šimon Pokorny |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 rok. |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 27 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nebylo by lepší se poohlédnout po něčem z USA? Za ty peníze se dají pořídit zajimava auta, která se dají diky dost jednoduché technice i udržet při životě a charakteru budou mít pořád dost. Sice to bude spis ten americký humpolácký charakter, ale co? U Němců nebo Angličanů bych se dost bál, že to budou za ty peníze "skryté pasti" a investice budou větší než pořizovací hodnota.
Mě stará auta baví tím, že se v nich při řízení dokážu krásně uklidnit, protože spěchat nemá cenu a většinou to ani nejde. V září jsem si pořídil Nissana z roku 1998, který byl skvělý, abych ho za měsíc vyměnil za něco o pět let staršího, co je objektivně ještě horší. A protože jsem blbec, tak to auto od té doby řídím jako "dailynu" každý den a mám ho čím dál tím víc radši.
O to víc mě pak dokáží iritovat auta nová. Vždycky když si sednu do rodičovského Karoqa, mám problém.
Ač je to auto v plné výbavě, tak mě na něm hromada věcí dost štve. Chci si nastavit topení na sklo a na nohy, ale které z těch miliard dementních tlačítek to dělá? Půl minuty na to koukám, aby mi to ve finále stejně foukalo uplně někam jinam. Jo, v tom veteránu otočím kolečkem doprava a je hotovo.
Chcete přepnout z rádia na USB? Ve veteránu mam snad 10 let starý rádio od Sony, dvakrát stlačím "SOURCE" a je to. V Karoqu se nejdříve musím dostat z navigace na hlavní obrazivku, pak se trefit přesně do toho jednoho maličkého místa na obrazovce a pak ještě dvakrát proklikávat seznam vstupů. Mám pokračovat?
Ano, moje staré auto není bez chyby, ale mám ho rád. Přesto že je to objektivně uplný krám.
Výkon: pokud v kopci podřadím na trojku, zrychlí to.
Jízdní vlastnosti: Ano, to že auto jede je jedna z jeho vlastností.
Provozní náklady: Nemůžeme se bavit o něčem jiném?
Bezpečnost: O něčem ještě jiném?
Spolehlivost: Tak všichni stárneme.
Pohodlí: Pokud namísto tvrdých podvozků preferujete houpavou jízdu a kolébání listových pržin, rádi se posadíte do plyšového pornokřesla, do kterého se propadnete asi tak 5cm. Potom ano, je pohodlné.
Smile factor: Ano, ten tu je. Možná jsem ješita, ale baví mě, že po tom lidi ohlíží a že mi dost často věnuje nějaký řidič či chodec zdvižený palec. Jednou na dokonce jedn chlap řval, že mam hezký auto.
Takže takhle bych to shrnul, vždcky když na 3. pokus nastartuju ten košík plný tvrdých plastů, smradu a koroze, abych následně bojoval s řízením bez posilovače, našel v generátoru náhodných čísel ten správná kvalt a mohl si na klidném úseku zapálit cigáro, pustit so Creedence a mít všechno "fpíči", tak to mě opravdu baví.
Tady majitel Sunnyho (ale říkám mu Hranáč). S tím zimním ježděním u tohohle auta pozor. Protikorozní ochrana je, jak je u japonců té doby tradicí, mizerná. Pokud s tím chcete jezdit v zimě, doporučil bych minimálně vystříkat dutiny a třeba i zkusit nějakou formu nástřiku podvozku. Jinak vám na jaře nepokvete jen louka.
To video se mi moc líbilo, a ta samotná realizace ovládání není ani v principu taková hloupost, pamatuju si jak si tak před 15ti lety nekeri lidé kupovali levné navigace, u kterých se dalo textovým souborem na kartě vyskočit do Windowsu CE nebo win mobile a pak to používali jako levnou náhradu za PDA.
Moc dobře ti rozumím. Před týdnem jsem koupil Saxo 1.6 VTS. První reakce sestry byla. "Ty tu máš holku?" "Ne, nemám." "No že venku stojí takový pussyauto."
Safra, tohle auto vznikne v momentě, kdy chce myslivec občas zajet na okruh.
Tech 69kw bohatě stačí. Máti jsem před 5 lety vybral v podstatě ten stejnej model s manuálem a sám si ho rád půjčuju. Je to malý, hravý, podvozek je docela tvrdej a je to prostě radost řídit. Možná jen na delší trasy se špatně hledá pohodlná poloha, ale primárně je to městské auto, takže to ani nevadí.
Protože to bylo auto hlavního hrdiny filmu Rebel bez příčiny, kterého hrál právě James Dean.
Berte to spíš jako legraci, ale nejlegendárnější a pravděpodobně i nejstarší hudební klip s auty je asi tento.
Klávesnice na vestqvěné navigaci v abecedním poradí. To by byl vážně takovej problém tam dát normální qwerty rozložení?
Taky me štve, ze se postupně vytrácí ukazatel teploty motoru a teploty oleje.
Tím se dostáváme k další veci. Proč většina palubních počítačů ukazuje spotřebu tím debilnim grafem a ne klasické jako číslo?
Nazdar, je možný, že jsem tu Z3 potkal s Ústeckou znackou a holohlavym chlapem za volantem?
Z českejch by bylo hezké, kdyby se vzpamatovala Jawa. Sice vyrbela i auta, ale motorky by mě zajímaly víc.
Zmíněné závady sice nevypovídají o celé řadě, ale stav elektroinstalace už nějakou výpovědní hodnotu má. Třeba konektory se dají rozebrat jen jednou, protože zpravidla prasknou, hadičky jsou už dost zkřehlé a též praskají. Nehledě na nepříliš dobrou povrchovou úpravu kontaktů v konektorech.
Měl jsem už několik aut obdobného stáří a ani moje 27let staré volvo na tom co se týče elektriky nebylo tak bídně.
Sebringa považuji za sice majestátní, pohodlně, s motorem 2,5 V6 i jako adekvátně výkoné, ale jinak naprosto hrozné auto.
jezdit se tim dá, ale na celém autě je patrné, že je to jen americký spotřebák. Opravy jsou i přes velikost auta dost nepříjemné, třeba v motorovém prostoru je místo tak na krabičku od sirek, což by člověk u auta podobné velikosti nečekal. Banální výměna rozdělovače je práce pro malé ruce tak na dvě hodiny.
Po těch letech se celá elektroinstalace jen drolí a o zpuchřelýách hadičkách, které se lámou, jen co se na ně člověk podívá, radši nemluvit.
Kousek mého kamaráda má najeto jen 160k a má dost "nasíracích" závad. Nefunkční pásy, polofunkční rádio, tempomat nejde, elektrické sedačky jsou zaseklé v zadní poloze, zasekávají se zámky, spínačka občas stávkuje a ještě ke všemu auto po měření komprese odmítá nastartovat.
Mimochodem, facku do koulí bych dal konstruktérům za originální umístění autobaterie. Auto jako kráva a oni ji nacpou pod levý podběh, takže se kvůli její výměně musí sundat kolo a plasty podběhu.
A hlavně, tohle auto nemá ani jedno tažné oko!
Swift je dobrá volba, mám docela dost najeto se Swiftm 2011. Ten maličkej motor miluje otáčky a 72kw na takhle malý auto bohatě stačí, pokud člověk řadí těsně před omezovačem, dostane se na 0-100 za 10 sekund! Podvozek je tvrdej, řízení přesný, klikatý okresky jsou radost.
Jen má velice malej kufr a opravdu to neni auto na dlouhý jízdy. Posez je jak na záchodě a zatim se mi nepovedlo si v tom autě najít pohodlnou polohu za volantem. Pokud jedu konstantě dál jak padesát kilometrů (dálnice, rychlostní silnice) dostávám křeč do pravý nohy, kterou mam naprosto šíleně vykroucenou. a to měřim jen 175cm.
Spotřeba se dá držet těsně nad 5ti litry a ani se člověk nemusí moc snažit. Poskakování po městě, dálnice, je to skoro jedno.
Tak se tam prej vejde i V12 z Jaguáru.
Ale to rozložení hmotnosti pak...
Pokud se bavíme o autech do 100k, tak by se tam ještě dal zařadit Smart Roadster. Možná vypadá trochu holčičkovsky, ale je lehkej a snad i docela zábavnej.
http://auto.bazos.cz/inzerat/41962332/Smart-Roadster.php
Posledního civica jsem neřídil, ale mám najeto pár stovek s jeho předchůdcem, taky s 1.8V-tec. To auto mě ničim nezaujalo, podvozek slušnej, ale ten motor je "divnej". Ze starejch civiců si pamatuju agilnost, hravost a hlad po otáčkách, ten novej motor- ač má papírově dobrej výkon, mi přišel pocitově jako slabší. Nemá v sobě ten údernej zátah velkýho obsahu, ani tu radost po otáčkách.
Zdravim, děkuji za odpověd.
Na Seaty jsem vůbec nekoukal, ale ted mám pocit, že Leon ST 1,4TSI 92kw by měl výbavou a snad i výkonem vyhovoat. Rodiče se navíc rozhodli, že když se kupuje auto na takovou dobu, tak že by mělo být budto nové nebo předváděcí a taky zvedli cenový limit 550kkč, ale to ještě nemusí být konečný strop. Když se kupovala Octavie, tak se také původně koukali po tříválcové fábii.....
Na nějaké divočení a užívání si akcelerace mam motorku, u aut mám rád především obratnost a zatáčkách. Cestou do školy mám navíc dvě krásná stoupání plná zatáček. Mými předchozími vozy byly Suzuki Swift, hyundai sCoupe, Volvo 480 a Civic 4g. Takže o brutální výkon mi ani tak nejde.
Svět motorů je určitě jeden z mála auto časopisů, kde je co číst. Ale to co mě tam zajíma je taky bazar rubrika a dále články o hystorických vozech a dvoustránka lidé se zajímavými vozy.
Bohužel mi přítelkyně jako dárek omylem předplatila Auto Tip a je to bída. V posledním čísle při porovnánávání Kii ceed astry GT a Shirocca ani neuvedli ve sronávací tabulce hmotnost aut. Sice se tam čtenář dozví jakou používá auto nápln klimatizace, ale třeba čas na standartnim okruhu, to ne.
Častou novnářskou větou je i "motor dostačuje pro svižnou jízdu". Ve spojení s autem co má 1200kg a 55kw to působí dost úsměvně.
Dokonalou UHO jídelnou byl i Autosalon na Primě, třeba jejich oblíbená věta, že by si interiér zasloužil lepší plasty a že auto uspokojí většinu řidičů.
Když se řekne citroen Xm, vybaví se mi okamžitě honička z filmu Ronin, tam nastupuje citroen proti audi S4. A je to krásná podívaná!
Do Pardubic daleko, nedal by někdo podobnou akci v Praze?
Na Severní smyčce bach zaved nízkoemisní zónu, přidal pár rychlostních radarů a na zbytku pořádal zvody na inlinech.
Do seznamu bych rozhodně zařadil dvojici aut Volvo 480 1986 a jeho "kopii" Hondu Accord Aerodeck z roku 1987. Řekl bych, že zde byla kopie lepší snad ve všech ohledech, spolehlivější, lepší nabídka motorů, lepší jízdní vlastnosti.
Ale stejně bych si vybral Volvo. Pár měsíců mi řikalo pane a pocit z jízdy byl úžasněj. Nejsou snad auta především o emocích?
ZTP se sice placení EKO daně vyhne, ale pak jí bude oplatit další majitel. Ale pro účely uložení do depozitu by to mělo stačit.
Poslední komentáře
- Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů