Bambus
Jméno | Marek Býma |
---|---|
Bydliště | Nymburk |
Registrace | před 10.3 rok. |
Poslední aktivita | před 9.4 rok. |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 9 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Dvojité zamykání měla třeba i Vectra B, když se na dálkovém ovládání stiskl zamykací čudl 2x, tak zevnitř dveře nikdo neotevřel ani taháním za kolíček, který vztáhout nešel. a
V Laguně druhé generace jsem měl bezklíčkové otevírání nikoliv však již startování, fungovalo to skvěle. Potáhl jsem za kliku, nastoupil, zapl si bezpečnostní pás a po stisku startovacího tlačítka jsem zjistil, že si v lepším případě na kartě jenom sedím, v horším je zahrabaná i s nákupem někde v kufru :D
V Lagu tři jsem této vymoženosti ušetřen. Pořád se startuje čudlem a tak se mi často stane, že kartu v autě nechám a po vystoupení nemám čím zamknout...
E46 je jasná volba, a jako BMW fanda ji nikomu rozmlouvat nebudu. Pokud bych měl navrhnou alternativu, tak doporučím Lagunu druhé gerenrace ve verzi kombi. Ne nezbláznil jsem se a ano vím, je to auto s asi nejhorší pověstí za poslední dekády. Sám jsem ale jednu v roli rodinného dopravníku provozoval taky a až na nešťastnou volbu motoru (2.2 DCi) to bylo nejpohodlnější a pro rodinu nejdomyšlenější auto, jaké jsem měl. Předchůdcem Lagu byla E36 v sedanu jejím nástupcem E90 v sedanu (obě 2.0 benzín). Aktuálně mám Lagunu třetí generace a ta co se pohodlí nesahá druhé ani po kotníky. Když se člověk vyhne problémovým motorizacím (ropáky nebo přímovstřikový 2.0 IDE), tak se zejména u verzí po faceliftu jedná o bezkonkurenční poměr, ceny výbavy a bezpečnosti. Třeba něco takového: http://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/laguna/15870909?goFrom=list
Dalším pozitivem je nulový zájem zlodějů, nízká cena pojištění a ještě jsem dvojkovou Lagunu neviděl rezavou, což se bohužel o E46 říci nedá. Při přepravě prcků se hodí třeba roletky v zadních dveřích, od řidiče ovládaná dětská pojistka, která neblokuje jen okna ale i otevírání dveří. Odolné čalounění a ISOfix v základní výbavě.
Pětidvéřovou Lagunu III aktuálně provozujeme v rámci pichafleetu. Po zkušenostech s Laugnou II v naftě musím prohlásit, že s předchozí generací má aktuální Laguna společné pouze jméno. Spolehlivost i kvalita zpracování je úplně jinde. Bohužel došlo mezigeneračně k přitvrzení jak podvozku tak sedadel, vůz je tak méně pohodlný.
Zepředu C1 zezadu Aygo. Ale už jen pro koncepci je jasným vítězem nové Twingo ;)
Za fotříky můžu napsat, že s příchodem potomstva se ještě více rozevřely nůžky mezi stylem jízdy kdy jedu sám a kdy někoho (rodinu) vezu.
Prcka jsem v E21 vezl ve vajíčku jen několikrát, ale kdyby něměla vzadu pásy, tak bych jej do auta nedal nikdy, jakkoli je to dle legislativy možné. S vědomím toho, že bychom jakoukoli nečelní nehodu v rychlosti 60 kmh + pravděpodobně nerozchodili jsem s miminem jel mnohem obezřetněji a každé auto z vedlejší považoval za velké riziko.
Za minimum bych i ve víkendovce považoval bezpečnostní pásy, bezpečnostní tyč řízení taky není k zahození.
Bouraček mám za sebou už dost na to, abych věděl, že ani čelní náraz v městské rychlosti v rukách neudržím. Pásy mi zachránili krk již několikrát, služeb airbagů jsem naštěstí zatím využít nemusel.
Teď už sebe i rodinku vozím jen ve žabožroutích pětihvězdičkových krabicích a upřímně bych neměnil. To ovšem nevylučuje pořízení nějakého víkendového náčiní ideálně KKK (kov, kardan, karburátor) ;)
Už jen pro ten interier prosím zachránit. Já mám letos bohužel stop stav na jakékoli další přibližovadlo, musím nejprve postavit garáž.
K tomu předchůdci E30 můžu říci jen tolik, že v E21 (bez posilovače) bylo ve volantu cítit i blížící se zablokování kola při prudkém brzdění. I z vysokých rychlostí bylo možno brzdit naplno a nijak mi ABS nechybělo. Díky nechlazeným kotoučům na přední nápravě takových brzdění ze 180 na 80 km/h opakovaně moc zvládnout nešlo ale to je jiná pohádka...
I taková E90 byla před faceliftem právě díky absenci alektrického posilovače řidičtějším autem než E90 po faceliftu.
I E90 má lepší rejd než Clio.
Článek je fajn, ale ze zkušenosti mohu potvrdit, že většina lidí ví co chce a když se zeptají na radu, tak jen chtějí dobrozdání, že si vybrali dobře. Na rozumné argumenty o nesmyslnosti výběru neberou ohled a stejně si koupí ropáka na dojíždění do Kauflandu.
Na předchozí Clio RS je 250k málo. Pokud má být víkendovka, tak by mělo mít CUPový podvozek a ideálně recara. Provozovat jej ovšem vyjde levněji než 30 let staré BMW, vlastní zkušenost...
Poslední komentáře
- Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů